Název: Využití sociálních médií v online marketingu
Překlad názvu: The use of social media in online marketing
Autoři: ULRYCH, Tomáš
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingová propagace; Online marketing; reklama; reklama na sociálních médiích; sociální média; sociální sítě; advertising on social networks; marketing promotion; Online marketing; social media; social networks
Citace: ULRYCH, Tomáš. Využití sociálních médií v online marketingu. České Budějovice, 2022. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/67374

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-519356


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2023-01-15, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet