Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing v porodnictví
Taberyová, Markéta ; Růžička, Michal (vedoucí práce) ; Šedivý, Marek (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá marketingem v porodnictví. Jejím cílem je popsat, jak marketing v porodnicích funguje, jaké jsou požadavky klientek porodnic a co je pro n nejd ležit jší v rámci pé e b hem porodu a po n m. V teoretické ásti se práce zabývá historickým kontextem pé e v porodnicích, právními aspekty této pé e a také sou asnými trendy, které ur ují požadavky klientek. Dále teoretická ást popisuje specifika marketingu v porodnictví, podrobn p edstavuje jednotlivé oblasti marketingu na podklad marketingového mixu 4C a rozpracovává zejména témata komunikace a konvenience v porodnicích. Empirická ást se v nuje jak porodnicím, tak jejich klientkám. Je zde popsán marketing p ti porodnic. Data byla získána na základ strukturovaných rozhovor , informací z internetových stránek porodnic a zkušeností klientek v t chto porodnicích. V rámci výzkumu bylo také provedeno dotazníkové šet ení mezi klientkami porodnic a deset hloubkových strukturovaných rozhovor , na jejichž podklad jsou formulovány požadavky klientek porodnic a hlavní nedostatky v rámci pé e. Z výzkumu vyplývá, že pro klientky porodnic je nejd ležit jší napln ní jejich požadavk . P i výb ru je nejpodstatn jší vzdálenost porodnice a zkušenosti ostatních matek. Za hlavní nedostatek v rámci pé e považují klientky nedostate nou komunikaci....
Možnosti marketingové orientace společnosti Euresis s. r. o.
Rokytová, Eliška ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Tejkal, Ondřej (oponent)
Cílem této bakalářské práce je charakterizovat marketingovou orientaci zdravotnického zařízení zabývající se gastroenterologií. V teoretické části je charakterizovaná marketingová terminologie, která je specifická pro zdravotnictví. V praktické části je představena vybraná společnost a zhodnocení stávající marketingové orientace, kde informace vychází primárně z expertních rozhovorů s majitelem společnosti. Následně je vyhodnocen provedený výzkum spokojenosti pacientů. V závěru jsou uvedena vhodná doporučení k vylepšení marketingových aktivit zdravotnického zařízení.
Vliv reklamy na ženy na mateřské dovolené
Vavřinová, Veronika ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Odehnalová, Jitka (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vlivem reklamy na ženy na mateřské a rodičovské dovolené. Cílem je zjistit, do jaké míry se ženy při rozhodování o koupi výrobků pro své děti nechají ovlivnit marketingovými kampaněmi, zvláště pak televizní reklamou. Vliv reklamy je demonstrován na analýze konkrétní marketingové kampaně propagující léčivé přípravky pro kojence a malé děti. Primární data byla získávána pomocí on-line dotazování na internetu, kterého se zúčastnilo celkem 106 respondentek. Za pomocí analýzy výsledků lze říci, že matky na mateřské dovolené jsou ekonomicky silnou skupinou, která je však těžko ovlivnitelná marketingovou propagací. Při rozhodování o koupi výrobků a služeb se ženy z této cílové skupiny spoléhají především na rady dalších žen v obdobné pozici. Při výběru nových výrobků jsou velmi opatrné, reklamy berou s rezervou. Pokud jsou již s nějakou značkou spokojené, tak jsou zpravidla velmi loajální a mohou být pro danou společnost velikým přínosem.
Aplikace marketingu na klinice plastické chirurgie v Českých Budějovicích
Maříková, Lucie ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Vodička, Zdeněk (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zjistit, jaká jsou specifika aplikace marketingu v plastické chirurgii, popsat cílovou skupinu zákazníků a zkoumat, jaké typy marketingových nástrojů jsou v tomto odvětví nejúčinnější.
Aplikace marketingu ve FN Motol
Marešová, Zuzana ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Baudyšová, Jana (oponent)
Práce se zabývá marketingem ve zdravotnictví- konkrétně ve FN Motol. Popisuje služby nabízené touto nemocnicí a jak nemocnice marketing provádí. Dále jsem se zaměřila na kardiochirurgické oddělení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.