Název:
Možnosti marketingové orientace společnosti Euresis s. r. o.
Překlad názvu:
Company Euresis s. r. o. – possibilities of marketing focus
Autoři:
Rokytová, Eliška ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Tejkal, Ondřej (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této bakalářské práce je charakterizovat marketingovou orientaci zdravotnického zařízení zabývající se gastroenterologií. V teoretické části je charakterizovaná marketingová terminologie, která je specifická pro zdravotnictví. V praktické části je představena vybraná společnost a zhodnocení stávající marketingové orientace, kde informace vychází primárně z expertních rozhovorů s majitelem společnosti. Následně je vyhodnocen provedený výzkum spokojenosti pacientů. V závěru jsou uvedena vhodná doporučení k vylepšení marketingových aktivit zdravotnického zařízení.The main goal of this bachelor thesis is to characterize the marketing focus of the gastroenterology healthcare facility. Marketing terminology, which is unique for healthcare industry, is characterized in the theoretical part of this thesis. In the practical part of the thesis selected company is presented together with the evaluation of its current marketing focus. The information mentioned in this part were primarily obtained from expert interviews with the owner of the company and their analyze. Subsequently, the patient satisfaction survey is evaluated. Appropriate recommendations for improvement of the marketing activities of the healthcare facility are presented at the end of the thesis.
Klíčová slova:
Gastroenterologie; Marketing ve zdravotnictví; Marketingová orientace; Gastroenterology; Marketing focus; Marketing in health care industry
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69596