Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti marketingové orientace společnosti Euresis s. r. o.
Rokytová, Eliška ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Tejkal, Ondřej (oponent)
Cílem této bakalářské práce je charakterizovat marketingovou orientaci zdravotnického zařízení zabývající se gastroenterologií. V teoretické části je charakterizovaná marketingová terminologie, která je specifická pro zdravotnictví. V praktické části je představena vybraná společnost a zhodnocení stávající marketingové orientace, kde informace vychází primárně z expertních rozhovorů s majitelem společnosti. Následně je vyhodnocen provedený výzkum spokojenosti pacientů. V závěru jsou uvedena vhodná doporučení k vylepšení marketingových aktivit zdravotnického zařízení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.