Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 47 záznamů.  začátekpředchozí38 - 47  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Uplatnění moderní metody shlukové analýzy při segmentaci trhu
JOANIDIS, Filip
Cílem této diplomové práce bylo popsat teoretické principy segmentace zákazníků pomocí moderních metod shlukové analýzy a jejich praktické ověření v komerčním prostředí utilitní společnosti. Teoretická část práce vysvětluje principy shlukové analýzy prostřednictvím algoritmu K-means a algoritmů hierarchického shlukování. V rámci kapitoly SW podpory popisuje možnosti softwarových nástrojů R, Rapid Miner a KXEN. Pro účely zpracování dat jsou v teoretické části popsány metodiky SEMMA, 5A a metodika CRISP. Praktická část práce se zaměřuje na ověření homogenity/heterogenity trhu s elektrickou energií v segmentu domácnosti v utilitní společnosti EON. Prostřednictvím dat ze zákaznického systému a dostupných externích dat, je pomocí programového prostředí R provedena hierarchická shluková analýza. Analýzou zjištěných shluků jsou identifikovány převažující charakteristiky jednotlivých shluků, které jsou následně podrobeny kritice z pohledu využitelnosti pro účely marketinku.
Tematické trasy v Německu: nástroj podpory rozvoje cestovního ruchu
Horká, Eva ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Kondrashov, Alexey (oponent)
Tato diplomová práce zkoumá fenomén tematických/prázdninových tras v Německu. Cíl práce se zaměřuje na východiska pro vznik a trvalý rozvoj těchto tras. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se trhu cestovního ruchu, destinace a jejího marketingu a managementu. V následné praktické části je analyzována situace na německém trhu: počet a kategorie tras, jejich řízení včetně financování a sledování návštěvnosti, česko-německé trasy a Romantická trasa. Zkoumány jsou také přínosy tematických tras pro rozvoj cestovního ruchu.
Komunikační program ve vybrané společnosti
Hadrabová, Jitka ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Pilmaier, Adam (oponent)
Zpracovat strategickou analýzu vybrané společnosti. Popsat marketingový management a marketingový mix s důrazem na komunikační politiku firmy. Zpracovat návrh komunikačního programu.
Mystery shopping
Valcha, Radim ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Opolcer, Lukáš (oponent)
Tématem diplomové práce je využití metody marketingového výzkumu Mystery shopping, konkrétně na problému testování kvality služeb, poskytovaných klientům v bance. Hlavní motivací autora, v závislosti na požadavcích vedení společnosti, bylo získání uceleného pohledu na pracovní činnosti klientských poradců, nalezení problémových bodů a návrhu na zlepšení do budoucnosti. V teoretické části se autor zamýšlí na propojeností strategického managementu a marketingu. Poté shrne základní procesy, členění a metody marketingového výzkumu, s důrazem na metodu mystery shopping. V analytické části diplomové práce autor využije různorodé marketingové analýzy k podání uceleného pohledu na danou společnost, který jen nezbytně nutný pro porovnání s výsledky marketingového výzkumu. Mezi využité metody patří především SWOT analýza, Porterův 5F model, PEST analýza a BCG analýza. Poté autor nastíní základní marketingovou strategii společnosti, v závislosti na získaných výsledcích. V projektové části autor nejprve stanoví základní požadavky na marketingový výzkum, včetně sestavení dotazníku a harmonogramu návštěv jednotlivých poboček. Pomocí slovního popisu i bodového ohodnocení získá ucelený pohled na jednání poradců s klienty. V závěru pak vytkne nejdůležitější problémové body a navrhne varianty na zlepšení. V závěru se autor zamyslí na přínosem metody Mystery shopping pro činnost podniků v dnešní době.
Návrh marketingové strategie pro společnost AGRO-partner s.r.o.
Dvořáková, Tereza ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Hrůša, Tomáš (oponent)
Marketingová komunikace je v dnešním moderním světě chápána jako faktor rozhodující o úspěchu firmy. Správné zacílení, porozumění zákazníkům a včasné využívání příležitostí se stává silnou konkurenční výhodou. Přesto existuje mnoho firem, které dosud do své činnosti marketingový přístup nezačlenily. To je také případ společnosti AGRO-partner. Právě proto je předmětem diplomové práce návrh marketingové strategie této společnosti. Práce si klade za cíl sestavit strategii tak, aby naplňovala cíle společnosti s přihlédnutím ke specifikům B-to-B trhů, okolnímu prostředí a reálným možnostem firmy.
Využití marketingového řízení ve vybrané firmě
CIBUZAROVÁ, Romana
Hlavním cílem práce bylo charakterizovat poslání podniku, odkrýt příležitosti na trhu pro vybranou firmu a na základě zjištěných informací navrhnout jednotlivé kroky marketingového řízení. Pro svoji práci jsem si vybrala firmu Eurotransport Josef Cibuzar, která se zabývá mezinárodní nákladní dopravou provozovanou vozidly nad 3,5 tuny celkové hmotnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se zabývám marketingovým řízením obecně. V praktické části se věnuji charakteristice marketingového řízení ve vybrané firmě, dále je provedena situační analýza, kde je například analyzováno makroprostředí pomocí PEST analýzy. Následně jsou odkryty příležitosti a ohrožení podniku pomocí OT analýzy. Závěr obsahuje navržené kroky marketingového řízení.
Uplatnění marketingového řízení v podniku CANON CZ, s.r.o.
Sýkora, Miroslav ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Kovář, František (oponent)
Cílem této diplomové práce je popis základních teoretických východisek marketingového řízení, analýza marketingového řízení ve společnosti Canon a návrhy na opatření vedoucí ke zlepšení situace ve společnosti Canon.
Uplatnění marketingového řízení ve zvoleném podniku
Kubíčková, Magda ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Karásková, Hana (oponent)
Cílem mé diplomové práce je zpracovat základní teoretická východiska marketingového řízení. Tyto zpracované teoretické poznatky aplikovat na konkrétní podnik a provést analýzu marketingového řízení. Řízení vybraného podniku zhodnotit a podat návrhy na opatření vedoucí ke zlepšení situace.
Uplatnění marketingového řízení v CK Santini Tour
Vábková, Markéta ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Nováková, Jana (oponent)
Diplomová práce pojednává o uplatnění marketingových aktivit v rámci marketingového řízení v malé cestovní kanceláři SANTINI Tour. První část práce je zaměřena na formulaci základních teoretických východisek. Marketing a proces marketingového řízení je zde popsán s ohledem na specifický produkt -- poskytování služeb v cestovním ruchu. Druhá část práce v krátkosti charakterizuje zvolenou cestovní kancelář SANTINI Tour, na kterou je proces marketingového řízení aplikován. Hlavní část je zaměřena na analýzu procesu marketingového řízení v CK SANTINI Tour. Podle předpokladu se v malé cestovní kanceláři neobjevuje celé spektrum procesů, které bylo popsáno v teorii. V cestovní kanceláři je uplatňován systém, který si její majitel během let působení upravil podle vlastních potřeb. V závěru diplomové práce je uvedeno několik návrhů, které řeší nejzávažnější nedostatky v oblasti marketingového řízení cestovní kanceláře. Zcela zde chybí jasná a zřetelná strategie. Produkt je již dlouhou dobu nezměněn a neodráží tak nové požadavky zákazníků. Velkým nedostatkem je pak také absence kontroly, která by cestovní kanceláři poskytovala cennou zpětnou vazbu.
Problematika uplatňování nástrojů marketingového řízení ve firmě Rodenstock ČR s.r.o
Toušová, Kateřina ; Ezrová, Hana (vedoucí práce)
V dnešním, vysoce konkurenčním prostředí se firma bez dokonale zvládnutého marketingového řízení neobejde. Její úspěch již tedy nezávisí jen na dokonalém výrobku, ale stále častěji na důkladně propracovaném marketingovém plánování, realizaci a kontrole. A to jsou právě tři složky marketingového řízení, které jsou mezi sebou úzce propojeny. Výsledkem tohoto procesu je poté marketingový plán, který firmě pomáhá dosáhnout vytyčeného cíle.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 47 záznamů.   začátekpředchozí38 - 47  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.