Název: Návrh marketingové strategie pro společnost AGRO-partner s.r.o.
Překlad názvu: Marketing strategy proposal for AGRO-partner s.r.o.
Autoři: Dvořáková, Tereza ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Hrůša, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: B-to-B marketing; marketingová strategie; marketingový řídicí proces; B-to-B marketing; marketing management; marketing strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29488

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-85835


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-02-13, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet