Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Efektivní vzdělávání jako nástroj pro zvyšování povědomí o jakosti
Kozelková, Jana ; Heinz, Vít (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vzděláváním v dané společnosti. Na základě poznatků z teoretické části se opírá část praktická, jejímž výstupem je návrh efektivního vzdělávání, které vychází z analýzy potřeb společnosti. Následně je realizováno v podniku. Za pomoci vhodných metod tak přispívá ke zvyšování povědomí o jakosti u zaměstnanců. Na závěr je provedeno zhodnocení vzdělávání.
Návrhy změn metodiky hodnocení dodavatelů
Hudcová, Anna ; Ambrož, Filip (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na hodnocení dodavatelů vybrané firmy. Teoretická část se věnuje kvalitě, nástrojům kvality, managementu jakosti a základním poznatkům v oblasti dodavatelů. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu společnosti, nalézání možných problémů v oblasti hodnocení dodavatelů. Závěr a výsledky diplomové práce jsou zaměřeny na návrhy možných změn či ulehčení a zlepšení hodnocení dodavatelů ve firmě.
Řízení kvality jako nástroj pro zajištění konkurenceschopnosti poskytovatelů služeb v cestovním ruchu
NOVOTNÁ, Jana
Tato disertační práce se zabývá problematikou zvyšování kvality poskytovaných služeb v oblasti cestovního ruchu. Zaměřuje se zejména na Český systém kvality služeb (CSQS), který představuje takový nástroj řízení kvality v tržním prostředí České republiky. Tento systém funguje jako nástroj řízení kvality pro zajištění konkurenceschopnosti v podmínkách ČR již od roku 2010. Po uplynutí 10 let je proto vhodné ověřit a vyhodnotit jeho současné využití v praxi. Hlavním cílem práce je analýza současné úrovně implementace tohoto nástroje a jeho praktického využití. Výzkum ověřuje využívání českého systému kvality služeb jak u manažerů vybraných organizací cestovního ruchu certifikovaných v systému, tak z pohledu samotných spotřebitelů. Dílčími cíli práce je podrobný popis českého systému kvality služeb, včetně důvodů, které vedly k zavedení tohoto systému, popis jeho fungování včetně podrobného postupu v jednotlivých stupních certifikace, ale také srovnání s obdobnými systémy fungující v Německu (ServiceQualität Deutschland) a ve Švýcarsku (Quality Program of Swiss Tourism). Ve světle zjištěných skutečností dojde k celkovému zhodnocení míry adaptace systému a jeho úspěšnosti z pohledu všech zainteresovaných subjektů v cestovním ruchu a navržení případných doporučení na podporu a rozšíření jeho praktického využití.
Návrhy změn metodiky hodnocení dodavatelů
Hudcová, Anna ; Ambrož, Filip (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na hodnocení dodavatelů vybrané firmy. Teoretická část se věnuje kvalitě, nástrojům kvality, managementu jakosti a základním poznatkům v oblasti dodavatelů. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu společnosti, nalézání možných problémů v oblasti hodnocení dodavatelů. Závěr a výsledky diplomové práce jsou zaměřeny na návrhy možných změn či ulehčení a zlepšení hodnocení dodavatelů ve firmě.
Efektivní vzdělávání jako nástroj pro zvyšování povědomí o jakosti
Kozelková, Jana ; Heinz, Vít (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vzděláváním v dané společnosti. Na základě poznatků z teoretické části se opírá část praktická, jejímž výstupem je návrh efektivního vzdělávání, které vychází z analýzy potřeb společnosti. Následně je realizováno v podniku. Za pomoci vhodných metod tak přispívá ke zvyšování povědomí o jakosti u zaměstnanců. Na závěr je provedeno zhodnocení vzdělávání.
Zavedení systému managementu kvality ve vybrané organizaci
Komjatiová, Petra ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Hykš, Ondřej (oponent)
Cílem mé diplomové práce je zhodnotit, do jaké míry organizace Alois Hynek splňuje požadavky certifikační normy ČSN EN ISO 9001:2008 a legislativy v oblasti kvality. Dalším cílem je příprava návrhů na odstranění případných nedostatků a vypracování dokumentace, kterou vyžaduje norma ČSN EN ISO 9001:2008. Diplomová práce je rozdělena do teoretické a praktické části. V teoretické části uvádím definici jakosti, její pojetí, legislativu v oblasti kvality a přístupy managementu kvality. V praktické části jsou uvedeny základní informace o organizaci Alois Hynek -- o její historii, produktech a organizační struktuře -- a je provedena analýza toho, které požadavky normy a legislativy organizace splňuje a kde se vyskytují nedostatky. U každého bodu normy ČSN EN ISO 9001:2008, kde se vyskytly nedostatky, uvádím návrhy na odstranění těchto nedostatků. Dokumentace požadovaná normou ISO 9001:2008 je uvedena v příloze této práce.
Vliv managementu kvality na podnikovou sféru České republiky
Procházková, Jitka ; Vostrovská, Zdenka (vedoucí práce) ; Plášková, Alena (oponent)
Diplomová práce má za cíl zmapovat dosavadní zkušenosti českých firem se zavedeným systémem managementu kvality v podobě mezinárodní normy ISO 9001 a potvrdit či vyvrátit tak hypotézu, zda se zavedení systému managementu kvality příznivě promítá do hospodaření společností a zlepšuje jejich efektivnost. Teoreticko-metodologická část práce se zaměří na obecný výklad systému managementu kvality spolu s odůvodněním, proč podniky moderní systémy řízení zavádějí a v čem by jim tyto systémy měly pomoci. Praktická část této práce je zaměřena na realizaci dotazníkového průzkumu mezi vybranými firmami certifikovanými podle ISO 9001, který má odhalit přínosy a náklady certifikace a změnu výkonnostních ukazatelů firem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.