Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Implementace nových požadavků JAR-FCL 1 v teoretické přípravě dopravních pilotů v oblasti provozních postupů a spojení.
Minařík, Petr ; Raudenský, Miroslav (oponent) ; Marek, Filip (vedoucí práce)
Bakalářská práce zpracovává přehled legislativních změn v požadavcích přípravy dopravních pilotů v předmětech Provozní postupy a Spojení. Zabývá se změnami v osnovách výuky a obsahuje úpravy, které je třeba provést v současných výukových materiálech.
Požadavky pro vzdělávání dopravních pilotů v předmětu Letecký zákon a předpisy
Hejl, Vlastimil ; Vosecký, Slavomír (oponent) ; Chlebek, Jiří (vedoucí práce)
V úvodní části práce je nastíněna základní charakteristika předpisů JAR-FCL 1 a JAR-FCL 2 a dále je zde rozebrána problematika týkající se požadavků na vzdělání dopravních pilotů. Konkrétně je charakterizována hlava J předpisu JAR-FCL 1 (2), jsou zde představeny dokumenty rozvádějící požadavky týkající se teoretických znalosti, tzv. cíle výuky teoretických znalostí (Learning Objectives) a je uveden přehled současných požadavků na vzdělání pilotů z okruhu Letecký zákon a postupy. V následující fázi se věnuji samotnému porovnávání požadavků na vzdělání dopravních pilotů (da-ných předpisy JAR-FCL), a to konkrétně určením rozdílů mezi požadavky určenými starým Amendmentem 2 a novým Amendmentem 7 (spolu s Learning Objectives). Srovnávám obsah a strukturu uvedených požadavků, nejdříve porovnáním nadřazených okruhů a poté detailním rozborem všech témat. V poslední části jsou na základě předchozího porovnání zhodnoceny změny vzešlé z uvedených Amendmentů a je navržena nová osnova předmětu Letecký zákon a předpisy, založená na posled-ních vydaných Learning Objectives z roku 2008. V CD příloze je k dispozici celé znění jak původních požadavků, daných Dodatkem 1 k ustanovení JAR-FCL 1.470, Amendment 2, tak i nových požadavků daných shodným dodatkem, ovšem Amendmentem 7 a novými Learning Ob-jectives. V tištěné příloze je potom zahrnuta navržená osnova předmětu.
Education Requirements of the Air Law and Regulations for Air Transport Pilots
Petrovič, Juraj ; Hammer, Jaromír (oponent) ; Chlebek, Jiří (vedoucí práce)
This bachelor thesis deals with comparison of old and new regulations for the education of transport pilots in the subject Air law and regulations. At the begining of the work is a brief description of JAR-FCL regulation and the EU - Part-FCL regulation and documents for the purposes of theoretical knowledge of transport pilots. The following section compares the regulation devided into three parts and defines the differences during development of the regulations. The last part contains a summary and proposal of a new syllabus in subject Air law and regulations.
Education Requirements of the Air Law and Regulations for Air Transport Pilots
Petrovič, Juraj ; Hammer, Jaromír (oponent) ; Chlebek, Jiří (vedoucí práce)
This bachelor thesis deals with comparison of old and new regulations for the education of transport pilots in the subject Air law and regulations. At the begining of the work is a brief description of JAR-FCL regulation and the EU - Part-FCL regulation and documents for the purposes of theoretical knowledge of transport pilots. The following section compares the regulation devided into three parts and defines the differences during development of the regulations. The last part contains a summary and proposal of a new syllabus in subject Air law and regulations.
Formativní hodnocení na 1. stupni ZŠ
Štěpánová, Aneta ; Hejlová, Helena (vedoucí práce) ; Stará, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá stále více využívanou formou školního hodnocení, kterou je formativní hodnocení. Cílem je analýza formativního hodnocení jako komplexní hodnotící metody: jejím vývojem, psychologickými souvislostmi hodnocení, metodami a technikami, které jsou pro tuto metodu hodnocení těmi základními a také kompetencemi převážně začínajícího učitele k hodnocení, ve kterých se odráží jeho osobnost, profesionalita a principy, které v rámci hodnocení zastává. Praktická část je složena z kvalitativního výzkumu, který probíhal v České republice a v zahraničí. Výsledky z ČR poukazují na skutečnost, že dotazovaní učitelé používají dílčí techniky formativního hodnocení, ale zatím však nikoliv plně systémově. Výzkumná sonda ze zahraničí poukazuje na pracovní podmínky učitelů v jednotlivých zemích v rámci nastavení jednotlivých školských kurikul, která mají vliv na jejich používání formativního hodnocení. Druhou částí praktického šetření je metodická sbírka aktivit formativního hodnocení. KLÍČOVÁ SLOVA Hodnocení, osobnostní pojetí žáka, třídní klima, hodnotící normy, sebehodnocení, vrstevnické hodnocení, kritéria, cíle učení, motivace, klíčové kompetence.
Požadavky pro vzdělávání dopravních pilotů v předmětu Letecký zákon a předpisy
Hejl, Vlastimil ; Vosecký, Slavomír (oponent) ; Chlebek, Jiří (vedoucí práce)
V úvodní části práce je nastíněna základní charakteristika předpisů JAR-FCL 1 a JAR-FCL 2 a dále je zde rozebrána problematika týkající se požadavků na vzdělání dopravních pilotů. Konkrétně je charakterizována hlava J předpisu JAR-FCL 1 (2), jsou zde představeny dokumenty rozvádějící požadavky týkající se teoretických znalosti, tzv. cíle výuky teoretických znalostí (Learning Objectives) a je uveden přehled současných požadavků na vzdělání pilotů z okruhu Letecký zákon a postupy. V následující fázi se věnuji samotnému porovnávání požadavků na vzdělání dopravních pilotů (da-ných předpisy JAR-FCL), a to konkrétně určením rozdílů mezi požadavky určenými starým Amendmentem 2 a novým Amendmentem 7 (spolu s Learning Objectives). Srovnávám obsah a strukturu uvedených požadavků, nejdříve porovnáním nadřazených okruhů a poté detailním rozborem všech témat. V poslední části jsou na základě předchozího porovnání zhodnoceny změny vzešlé z uvedených Amendmentů a je navržena nová osnova předmětu Letecký zákon a předpisy, založená na posled-ních vydaných Learning Objectives z roku 2008. V CD příloze je k dispozici celé znění jak původních požadavků, daných Dodatkem 1 k ustanovení JAR-FCL 1.470, Amendment 2, tak i nových požadavků daných shodným dodatkem, ovšem Amendmentem 7 a novými Learning Ob-jectives. V tištěné příloze je potom zahrnuta navržená osnova předmětu.
Implementace nových požadavků JAR-FCL 1 v teoretické přípravě dopravních pilotů v oblasti provozních postupů a spojení.
Minařík, Petr ; Raudenský, Miroslav (oponent) ; Marek, Filip (vedoucí práce)
Bakalářská práce zpracovává přehled legislativních změn v požadavcích přípravy dopravních pilotů v předmětech Provozní postupy a Spojení. Zabývá se změnami v osnovách výuky a obsahuje úpravy, které je třeba provést v současných výukových materiálech.
Zkušenosti se zaváděním školních vzdělávacích programů
ZIMOVÁ, Šárka
V současné době probíhá v naší společnosti rozsáhlá transformace celého školského systému. Od září 2007 se zavádí do všech základních škol školní vzdělávací programy. Tato diplomová práce se zabývá shromážděním zkušeností základních škol s tvorbou školních vzdělávacích programů a prvními praktickými zkušenostmi s jejich realizací. První část této práce se věnuje historii reforem českého školství, vymezuje základní terminologii, rozebírá jednotlivé části RVP a popisuje tvorbu ŠVP. Další část se věnuje vlastnímu výzkumu, kde jsou metodou dotazníků porovnávány zkušenosti některých základních škol s tvorbou a realizací ŠVP. Výzkum je zaměřen především na problematické části samotné tvorby a realizaci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.