Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podniktelský záměr
Dabergerová, Dana ; Burianová, Gabriela (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Diplomová práce slouží jako návrh podnikatelského záměru na rozšíření podnikatelské činnosti internetového obchodu se spodním prádlem za účelem dosažení zisku. Diplomová práce vychází z poznatků získaných studiem, poskytnutých informací, analýzy současného stavu odvětví.
Podniktelský záměr
Dabergerová, Dana ; Burianová, Gabriela (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Diplomová práce slouží jako návrh podnikatelského záměru na rozšíření podnikatelské činnosti internetového obchodu se spodním prádlem za účelem dosažení zisku. Diplomová práce vychází z poznatků získaných studiem, poskytnutých informací, analýzy současného stavu odvětví.
Fenomén slevových serverů a jejich pozice na českém trhu a v zahraničí
Kajabová, Marieta ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Husták, Jan (oponent)
Jsme na počátku 21. století, kdy se díky novým technologiím mění kompletně nákupní chování spotřebitelů, což jde ruku v ruce také se změnou marketingových strategií. Byznys model, který funguje v podstatě již od roku 1887, dostává díky rozvoji internetu a sociálních sítí zcela nový rozměr a je tak úspěšný, že jej zcela oprávněně můžeme označit za fenomén: slevové servery. Cílem mé práce je podat ucelenou analýzu vývoje fenoménu slevových serverů jak v Česku, tak v zahraničí, a nabídnout možné kritické náhledy na tuto problematiku.
Kdo a proč nakupuje a prodává na "slevomatech"
Pazdera, Jakub ; Janíčko, Martin (vedoucí práce) ; Koubek, Ivo (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá fungováním v současné době velmi oblíbených slevových serverů, tzv. "slevomatů". Tyto "slevomaty", jejichž vznik byl inspirován amerických serverem Groupon.com, jsou analyzovány jak z pohledu zákazníků, kteří zde nakupují, tak obchodníků, jejichž produkty jsou zde se slevou nabízeny. V praktické části této práce je zkoumáno za pomocí kvantitativní metody (užitím korelační analýzy), zdali se zákazníci při rozhodování o koupi na těchto serverech rozhodují spíše impulzivně než na základě racionálního uvažování. Na základě výsledků autor konstatuje racionální podloženost spotřebitelského rozhodování o koupi na slevových serverech. Kvalitativní analýza provedena na základě porovnání slevových serverů se serverem FashionDays.cz odpovídá na otázku, jak se slevové servery prezentují po grafické a architektonické stránce. Výsledkem této analýzy je konstatování slabé využitelnosti slevových serverů jako "zadních vrátek", díky kterým by obchodníci mohli nabídnout své prestižní produkty novému segmentu zákazníků.
Slevové obchody
Hejl, Jiří ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Tato práce je zaměřena na oblast slevových obchodů kolektivního nakupování na internetu. Jejím hlavním cílem je popsat koncept kolektivních nákupů, proces kampaně na slevovém serveru a analyzovat zkušenosti spotřebitelů a obchodníků. První kapitola se zabývá historií a počátky kolektivních nákupů na internetu i mimo něj. Druhá kapitola se zabývá konceptem kolektivního nakupování. Dále popisuje marketingové aktivity slevových serverů a úlohu agregátorů. Třetí kapitola popisuje situaci a vývoj na trhu ve světě a zejména v prostředí ČR. Ve čtvrté kapitole jsou rozebrány jednotlivé pohledy ze stran účastníků slevových obchodů. Pátá kapitola pokrývá legislativní a etickou stránkou. Šestá kapitola komplexně popisuje proces kampaně na slevovém serveru spolu s případovými studiemi. V sedmé kapitole se práce zabývá analýzou provedené ankety mezi nakupujícími a prodávajícími na slevových serverech.
Ekonomické rozhodování prodávajících na slevových serverech
Škodová, Ivana ; Svoboda, Miroslav (vedoucí práce) ; Kovanda, Lukáš (oponent)
Práce zkoumá, z jakého důvodu nabízejí prodejci své produkty na serverech hromadného nakupování. Na základě teorie byly vybrány znaky, které se dají očekávat u dané strategie prodávajícího. Tyto předpoklady jsou testovány v praktické části pomocí dotazníků, které byly zasílány prodejcům. Teorie předpokládala, že při úsporách z rozsahu bude nabídka obsahovat vyšší množství kuponů nutných pro aktivaci slevy. U reklamy se předpokládalo, že budou nabídky obsahovat omezení počtu kuponů na zákazníka. U výkyvů poptávek by mělo být rozhodující období, ke kterému se nabídka vztahuje. Cenová diskriminace by neměla být omezena celkovým množstvím kuponů. Zároveň by v nabídce nemělo být omezené celkové množství kuponů na zákazníka. Výsledkem práce je vyvrácení hypotézy o úsporách z rozsahu. Naopak reklama a výkyvy poptávky již odpovídají předpokladům, které nabízí teorie. Ačkoliv i cenová diskriminace splňovala teoretické předpoklady, nepodařilo se získat dostatečně velký soubor pro potvrzení hypotézy.
Analýza slevových serverů typu Groupon.com
Nedvídek, Daniel ; Svoboda, Miroslav (vedoucí práce) ; Dudáková, Tereza (oponent)
Práce se zabývá prodejem zboží a služeb přes slevové servery typu Groupon.com, které jsou novinkou na českém internetu. Součástí práce je popis principu, na kterém je tento model prodeje založen, jeho vznik, vývoj a možné alternativy prodeje. Dále důvody, proč je tento prodej v dnešní době, tak populární, a to z pohledu prodávajících, kupujících i zprostředkovatelů. Ve své práci jsem použil model, kterým se pokusím vysvětlit závislost počtu prodaných kusů na zvolených proměnných. Model je založen na datech z již proběhnutých prodejů na českých slevových serverech. Dále ve své práci interpretuji výsledky svých dotazníků, které byly vyplněny, jak prodávajícími, tak i kupujícími.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.