Název:
Fenomén slevových serverů a jejich pozice na českém trhu a v zahraničí
Překlad názvu:
The Daily Deal phenomenon and its position on the Czech and foreign markets
Autoři:
Kajabová, Marieta ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Husták, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Jsme na počátku 21. století, kdy se díky novým technologiím mění kompletně nákupní chování spotřebitelů, což jde ruku v ruce také se změnou marketingových strategií. Byznys model, který funguje v podstatě již od roku 1887, dostává díky rozvoji internetu a sociálních sítí zcela nový rozměr a je tak úspěšný, že jej zcela oprávněně můžeme označit za fenomén: slevové servery. Cílem mé práce je podat ucelenou analýzu vývoje fenoménu slevových serverů jak v Česku, tak v zahraničí, a nabídnout možné kritické náhledy na tuto problematiku.We are at the beginning of the 21st century and thanks to new technologies the behavior of consumers is changing completely which goes hand in hand with a change of marketing strategies. Thanks to the internet and social networks we are starting to get a whole new perspective on a business model that basically works since 1887 and is that succesfull that we can call it a phenomenon: Daily Deal websites. The aim of my thesis is to provide a complex analysis of the progress of this phenomenon in both Czech and foreign market and to suggest possible critical analysis of the subject.
Klíčová slova:
kolektivní nakupování; marketing; slevové servery; daily deal websites; group buying; marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/39278