Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Ediční profil a marketingové aktivity Nakladatelství Kniha Zlín
Kajabová, Marieta ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Batistová, Anna (oponent)
Ve své práci jsem se komplexně zaměřila na malé a relativně mladé nakladatelství Kniha Zlín. Cílem je poskytnout základní údaje o českém knižním trhu, zmapovat historii nakladatelství, s tím související vývoj jejich poměrně specifického edičního profilu, do kterého je v poslední době zahrnut také trend v podobě elektronických knih. Na základě poskytnutých statistik zhodnotím úspěšnost jednotlivých edic a konkrétních titulů, jak papírových, tak e-knih, a srovnám Knihu Zlín s konkurenčními nakladatelstvími. V další části práce shrnuji dosud vynaložené marketingové aktivity jak z prostředí internetu, tak i mimo něj a obraz nakladatelství v médiích.
Fenomén slevových serverů a jejich pozice na českém trhu a v zahraničí
Kajabová, Marieta ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Husták, Jan (oponent)
Jsme na počátku 21. století, kdy se díky novým technologiím mění kompletně nákupní chování spotřebitelů, což jde ruku v ruce také se změnou marketingových strategií. Byznys model, který funguje v podstatě již od roku 1887, dostává díky rozvoji internetu a sociálních sítí zcela nový rozměr a je tak úspěšný, že jej zcela oprávněně můžeme označit za fenomén: slevové servery. Cílem mé práce je podat ucelenou analýzu vývoje fenoménu slevových serverů jak v Česku, tak v zahraničí, a nabídnout možné kritické náhledy na tuto problematiku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.