Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza současné nabídky a poptávky po profesním vzdělávání začínajících ředitelů mateřských škol
Polláková, Markéta ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Bakalářská práce se zabývá porovnáním nabídky a poptávky po profesním vzdělávání začínajících ředitelů mateřských škol v souvislosti s nelehkým obdobím na počátku jejich nástupu na vedoucí pozici. Současná doba plná změn a příležitostí přeje připraveným a ti, kdo jsou připraveni, se následně dokáží v nových rolích lépe a rychleji zorientovat. Teoretická část práce vychází z odborné literatury, zákonů a dalších dostupných zdrojů. Praktická část analyzuje poznatky získané dotazníkovými šetřeními, kdy jeden typ dotazníku je vytvořen pro ředitele mateřských škol, kteří jsou ve funkci méně než dva roky a druhý typ dotazníku je určen vzdělávacím institucím. Cílem práce je zjistit aktuální nabídku vzdělávacích institucí v oblasti profesního vzdělávání začínajících ředitelů škol a tuto nabídku porovnat se zájmem o profesní vzdělávání z pohledu začínajících ředitelů. Sekundárně bude vytvořena nabídka profesního vzdělávání určená kandidátům usilujícím o post ředitele a začínajícím ředitelům mateřských škol tak, aby pro ně byla časově dostupná, zajímavá a využitelná v praxi. Na základě analyzovaných poznatků bude následně vytvořen přehled oblastí, o které mají ředitelé největší zájem. Dále bude zjištěno, zda jsou nějaké překážky, které jim ve vzdělávání brání a zda je pro ně profesní vzdělávání přínosné....
Současné trendy ve vzdělávání a jejich aplikace v kvalifikačním studiu učitelů angličtiny
Dvořák, Bohuslav ; Chalupský, Petr (vedoucí práce) ; Starý, Karel (oponent) ; Straková, Zuzana (oponent)
Tato práce se zabývá celoživotním vzděláváním, jmenovitě programem poskytovaným Katedrou anglického jazyka a literatury Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy v Praze. Práce je rozdělena na část teoretickou a výzkumnou. V teoretické jsou analyzována teoretická východiska dané problematiky a rovněž pohledy na trendy ve vybraných aspektech dané problematiky. Ve výzkumné části jsou shromážděna data o adekvátních programech z některých evropských zemí, stejně tak jako o adekvátních kurikulích z jiných vysokých škol v České republice a zahraničí. Jsou prezentovány a srovnávány výsledky pilotáže a dotazníkového šetření mezi úspěšnými účastníky programu celoživotního vzdělávání, které jsou následovány polostrukturovanými rozhovory. Byly taktéž vedeny polostrukturované rozhovory s vyučujícími v tomto programu. Získaná data jsou zpracována metodou obsahové analýzy a komparace, dále interpretována ve vztahu ke sledovanému programu a cíli práce. Cílem práce je zjistit, jak jsou strukturovány podobné programy v zahraničí, jaká byla očekávání našich účastníků, nakolik byla naplněna a zda považují program za kvalitní. Úkolem je také zjistit, jaký vliv má učitel na kvalitu programu. Na základě získaných dat pak je cílem navrhnout nové kurikulum programu celoživotního vzdělávání. Bylo zjištěno, že absolventi...
Analýza současné nabídky a poptávky po profesním vzdělávání začínajících ředitelů mateřských škol
Polláková, Markéta ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Bakalářská práce se zabývá porovnáním nabídky a poptávky po profesním vzdělávání začínajících ředitelů mateřských škol v souvislosti s nelehkým obdobím na počátku jejich nástupu na vedoucí pozici. Současná doba plná změn a příležitostí přeje připraveným a ti, kdo jsou připraveni, se následně dokáží v nových rolích lépe a rychleji zorientovat. Teoretická část práce vychází z odborné literatury, zákonů a dalších dostupných zdrojů. Praktická část analyzuje poznatky získané dotazníkovými šetřeními, kdy jeden typ dotazníku je vytvořen pro ředitele mateřských škol, kteří jsou ve funkci méně než dva roky a druhý typ dotazníku je určen vzdělávacím institucím. Cílem práce je zjistit aktuální nabídku vzdělávacích institucí v oblasti profesního vzdělávání začínajících ředitelů škol a tuto nabídku porovnat se zájmem o profesní vzdělávání z pohledu začínajících ředitelů. Sekundárně bude vytvořena nabídka profesního vzdělávání určená kandidátům usilujícím o post ředitele a začínajícím ředitelům mateřských škol tak, aby pro ně byla časově dostupná, zajímavá a využitelná v praxi. Na základě analyzovaných poznatků bude následně vytvořen přehled oblastí, o které mají ředitelé největší zájem. Dále bude zjištěno, zda jsou nějaké překážky, které jim ve vzdělávání brání a zda je pro ně profesní vzdělávání přínosné....

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.