Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Projekce dat do scény
Walter, Viktor ; Horák, Karel (oponent) ; Richter, Miloslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá spoluprací kamer a projektorů při promítání dat do scény. Popisuje prostředky a teorii potřebnou pro takovou spolupráci a navrhuje demonstrační úlohy. Součástí práce je program, který dokáže za pomoci projektoru a kamery získat potřebné parametry těchto zařízení. Kromě toho program dokáže i demonstrovat kvalitu kalibrace promítáním vzoru na objekt podle jeho aktuální polohy a natočení a rovněž i rekonstruovat tvar objektu za pomoci projekce strukturovaného světla. Rekonstrukci tvaru je možné demonstrovat promítáním vrstevnicového vzoru nebo vizualizací obtékající vody. Práce taktéž popisuje některé problémy a pozorování, ke kterým se při tvorbě a testování programu přišlo.
Rozhraní pro hry s dataprojektorem a Leap Motion
Kendra, Matej ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Najman, Pavel (vedoucí práce)
V této práci jsou popsána různá rozhraní určená člověku k hraní her a postupně jsou vyobrazeny modernější i běžně dostupná rozhraní. Blíže práce popisuje, jakým způsobem lze hrát hry na běžném dataprojektoru a senzorech pro detekci gest - Kinect a Leap Motion. Projekt je zaměřen na vyhodnocení aspektů návrhu deskové hry s těmito prvky a také na potřebnou kalibraci obrazu projektoru a Leap Motionu. Část projektu je věnována popisu deskové hry Osadníci z Katanu, z jejichž pravidel je vytvořena specifikace a možnosti hráče. Podle těchto znalostí je pak popsán návrh hrací sestavy a návrh několika typů rozhraní hry. Práce jednoduchým způsobem popisuje implementaci hry a v závěrečných kapitolách popisuje způsob testování vytvořeného rozhraní. Posledním obsaženým tématem je vyhodnocení z pohledu testovaných uživatelů.
Rozhraní pro hry s dataprojektorem a Leap Motion
Holcner, Jonáš ; Najman, Pavel (oponent) ; Zahrádka, Jiří (vedoucí práce)
Cílém této práce je navrhnout herní uživatelské rozhraní a hru využívající potenciálu zařízení Leap Motion v kombinaci s promítaným obrazem dataprojektoru. Součástí práce je kalibrace projektoru, za pomocí které je možné převádět body mezi souřadnými prostory zařízení Leap Motion a projektoru. V kombinaci s daty získanými z Leap Motion toto umožňuje uživateli ovládat aplikace pohyby rukou přímo v obraze projektoru. Vytvořené rozhraní obsahuje projektor promítající na stůl a Leap Motion sledující pohyb rukou nad tímto obrazem. Pro demonstraci připraveného rozhraní byla vytvořena hra v enginu Unity 3D.
Promítaná rozšířená realita pro robotické pracoviště
Krupica, Petr ; Bambušek, Daniel (oponent) ; Materna, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vývojem promítaného uživatelského rozhraní a kalibrací systému složeného z kamery a projektoru. Uživatelské rozhraní doplňuje aplikaci AREditor při programování kolaborativních robotů v systému ARCOR2. Toto rozhraní umožňuje uživateli přesnější vkládání objektů do scény díky promítání obrysu objektů přímo na pracovní plochu. Pro zajištění přesnosti projekce byla použita kalibrační metoda typu SLSCalib. Touto metodou byla zjištěna pozice a rotace projektoru vůči kameře a projekční matice, díky které je následně vypočítána pozice virtuálních objektů v projekční rovině. Uživatelské rozhraní bylo implementováno v herním enginu Unity. Výsledná aplikaci zvyšuje efektivitu práce s aplikací AREditor a zpříjemňuje uživatelskou zkušenost při správě robotického pracoviště.
Rozhraní pro hry s dataprojektorem a Leap Motion
Kendra, Matej ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Najman, Pavel (vedoucí práce)
V této práci jsou popsána různá rozhraní určená člověku k hraní her a postupně jsou vyobrazeny modernější i běžně dostupná rozhraní. Blíže práce popisuje, jakým způsobem lze hrát hry na běžném dataprojektoru a senzorech pro detekci gest - Kinect a Leap Motion. Projekt je zaměřen na vyhodnocení aspektů návrhu deskové hry s těmito prvky a také na potřebnou kalibraci obrazu projektoru a Leap Motionu. Část projektu je věnována popisu deskové hry Osadníci z Katanu, z jejichž pravidel je vytvořena specifikace a možnosti hráče. Podle těchto znalostí je pak popsán návrh hrací sestavy a návrh několika typů rozhraní hry. Práce jednoduchým způsobem popisuje implementaci hry a v závěrečných kapitolách popisuje způsob testování vytvořeného rozhraní. Posledním obsaženým tématem je vyhodnocení z pohledu testovaných uživatelů.
Projekce dat do scény
Walter, Viktor ; Horák, Karel (oponent) ; Richter, Miloslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá spoluprací kamer a projektorů při promítání dat do scény. Popisuje prostředky a teorii potřebnou pro takovou spolupráci a navrhuje demonstrační úlohy. Součástí práce je program, který dokáže za pomoci projektoru a kamery získat potřebné parametry těchto zařízení. Kromě toho program dokáže i demonstrovat kvalitu kalibrace promítáním vzoru na objekt podle jeho aktuální polohy a natočení a rovněž i rekonstruovat tvar objektu za pomoci projekce strukturovaného světla. Rekonstrukci tvaru je možné demonstrovat promítáním vrstevnicového vzoru nebo vizualizací obtékající vody. Práce taktéž popisuje některé problémy a pozorování, ke kterým se při tvorbě a testování programu přišlo.
Rozhraní pro hry s dataprojektorem a Leap Motion
Holcner, Jonáš ; Najman, Pavel (oponent) ; Zahrádka, Jiří (vedoucí práce)
Cílém této práce je navrhnout herní uživatelské rozhraní a hru využívající potenciálu zařízení Leap Motion v kombinaci s promítaným obrazem dataprojektoru. Součástí práce je kalibrace projektoru, za pomocí které je možné převádět body mezi souřadnými prostory zařízení Leap Motion a projektoru. V kombinaci s daty získanými z Leap Motion toto umožňuje uživateli ovládat aplikace pohyby rukou přímo v obraze projektoru. Vytvořené rozhraní obsahuje projektor promítající na stůl a Leap Motion sledující pohyb rukou nad tímto obrazem. Pro demonstraci připraveného rozhraní byla vytvořena hra v enginu Unity 3D.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.