Název:
Rozhraní pro hry s dataprojektorem a Leap Motion
Překlad názvu:
Game Interface with Data Projector and Leap Motion
Autoři:
Holcner, Jonáš ; Najman, Pavel (oponent) ; Zahrádka, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Cílém této práce je navrhnout herní uživatelské rozhraní a hru využívající potenciálu zařízení Leap Motion v kombinaci s promítaným obrazem dataprojektoru. Součástí práce je kalibrace projektoru, za pomocí které je možné převádět body mezi souřadnými prostory zařízení Leap Motion a projektoru. V kombinaci s daty získanými z Leap Motion toto umožňuje uživateli ovládat aplikace pohyby rukou přímo v obraze projektoru. Vytvořené rozhraní obsahuje projektor promítající na stůl a Leap Motion sledující pohyb rukou nad tímto obrazem. Pro demonstraci připraveného rozhraní byla vytvořena hra v enginu Unity 3D.
The goal of this paper is to develop a gaming user interface and a game itself using potential of the Leap Motion Controller in combination with projected image of a projector. This interface requires a projector calibration for user to be able to interact with the image. The calibration enables translation of points between coordinate spaces of Leap Motion and projector. Combined with data from Leap Motion, this allows user to interact with applications and games only by hands within the projected image. The solution contains a projector and a Leap Motion located over a table looking at the table desk. Leap Motion is used to track hand motions above the table. The capabilities of the proposed interface are demonstrated on a computer game, which was developed in Unity 3D engine.
Klíčová slova:
kalibrace kamery; kalibrace projektoru; Leap Motion; ovládání gesty; ovládání pohybem rukou; rozhraní Leap Motion projektor; Unity 3D; camera calibration; camera resectioning; gesture control; hand motion control; Leap Motion; Leap Motion projector interface; projector calibration; Unity 3D
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/52351