Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Repositioning veletrhu kariérních příležitostí - Career DAYS
Vodák, Ondřej ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Tato bakalářská práce mapuje proměnu prestižního veletrhu kariérních příležitostí Career DAYS v neformální festival. Využívá důkladných analýz vnímání zákazníků, které slouží jako základ pro samotnou diferenciace produktu a positioningovou strategii. Na této cestě bylo využito hlavně životních zkušeností a děl od profesionálů z oboru - Kotlera a Trouta. Práce zkoumá celý proces od segmentace zákazníků, cílení, diferenciace marketingové nabídky až po změnu brandu a positioning. Cílem práce je objektivně vyhodnotit proces repositioningu Career DAYS a navrhnout doporučení pro dlouhodobou úspěšnou kampaň a zároveň poskytnout informace a náhled dalším subjektům a organizacím do problematiky positioningu a pracovních veletrhů.
Budování značky zaměstnavatele prostřednictvím pracovních veletrhů na příkladu veletrhu Career Days
Slanina, Petr ; Říha, David (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit přínos pracovních veletrhů pro zlepšení značky zaměstnavatele společností, které chtějí být vnímány jako perspektivní zaměstnavatel. V práci se pokusím spojit teoretické poznatky z oblasti personálního marketingu a z oblasti výstav a veletrhů. V praktické části se poté pokusím zhodnotit přínos netradičního veletrhu Career Days každoročně pořádaného studentskou organizací AIESEC, zejména pak jeho konkurence schopnost v dnešním prostředí.
Analýza produktu Career days
Brožek, Jan ; Říhová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Doležalová, Antonie (oponent)
Práce analyzuje jeden z produktů studentské neziskové organizace AIESEC Career Days. Jedná se o setkání studentů a absolventů vysokých škol z celé ČR s významnými společnostmi působící na českém trhu. Career Days propojují studentskou a firemní sféru a pomáhají studentům v jejich profesním rozvoji. Cílem této bakalářské práce je najít odpověď na otázku "Má pořádání Career Days v dnešní době smysl?" a odpovídá myšlence, s níž byla tato akce založena. Tzn. propojit studentskou a firemní sféru, a pomoci studentům v jejich profesním rozvoji. V jednotlivých částech jsem popsal a zhodnotil projekt Career Days, porovnal jsem ho s jinými pracovními veletrhy a zjistil, jak je vnímán zúčastněnými skupinami.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.