Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mezitýmová spolupráce a společné trávení volného času zaměstnanců
Fördösová, Pavla ; Kuchař, Pavel (vedoucí práce) ; Tuček, Milan (oponent)
Diplomová práce Mezitýmová spolupráce a společné trávení volného času zaměstnanců se zabývá vztahem mezi četností zapojení jedinců do mezitýmové kooperace a jejich hodnocením této kooperace, sdílením informací a trávením volného času s kolegy. V teoretické části je téma nejdříve zařazeno do širšího rámce kultury. Dále jsou vymezeny hlavní oblasti, které zkoumanou problematiku ovlivňují. Důraz je kladen především na podnikovou kulturu, organizační klima a sociální vztahy mezi jedinci ve firmě. V empirické části je nejprve popsána výzkumná otázka, stanovena hlavní hypotéza a odvozeny operační hypotézy, provedena operacionalizace a představena firma a její týmy, které jsou předmětem zkoumání. Následně jsou teoreticky zakotveny a na základě analýzy získaných dat popsány jednotlivé procesy a jejich souvislosti, jimiž se práce zabývá. V závěru textu je zařazeno zmapování vzájemných sympatií, vazeb a nesympatií členů zkoumaných týmů a zjištěno, do jaké míry analýza dat potvrzuje stanovené hypotézy. Informace o sympatiích, vazbách a nesympatiích jedinců byly získány za použití prvního dotazníku na počátku šetření. Analýzy vnitrofiremní komunikace a sdílení informací, mezitýmové spolupráce a společného trávení volného času zaměstnanců vznikly na základě dat pořízených s využitím druhého dotazníku a...
Mezitýmová spolupráce a společné trávení volného času zaměstnanců
Fördösová, Pavla ; Kuchař, Pavel (vedoucí práce) ; Tuček, Milan (oponent)
Diplomová práce Mezitýmová spolupráce a společné trávení volného času zaměstnanců se zabývá vztahem mezi četností zapojení jedinců do mezitýmové kooperace a jejich hodnocením této kooperace, sdílením informací a trávením volného času s kolegy. V teoretické části je téma nejdříve zařazeno do širšího rámce kultury. Dále jsou vymezeny hlavní oblasti, které zkoumanou problematiku ovlivňují. Důraz je kladen především na podnikovou kulturu, organizační klima a sociální vztahy mezi jedinci ve firmě. V empirické části je nejprve popsána výzkumná otázka, stanovena hlavní hypotéza a odvozeny operační hypotézy, provedena operacionalizace a představena firma a její týmy, které jsou předmětem zkoumání. Následně jsou teoreticky zakotveny a na základě analýzy získaných dat popsány jednotlivé procesy a jejich souvislosti, jimiž se práce zabývá. V závěru textu je zařazeno zmapování vzájemných sympatií, vazeb a nesympatií členů zkoumaných týmů a zjištěno, do jaké míry analýza dat potvrzuje stanovené hypotézy. Informace o sympatiích, vazbách a nesympatiích jedinců byly získány za použití prvního dotazníku na počátku šetření. Analýzy vnitrofiremní komunikace a sdílení informací, mezitýmové spolupráce a společného trávení volného času zaměstnanců vznikly na základě dat pořízených s využitím druhého dotazníku a...
Komunikační proces mezi zaměstnanci v přímé péči v domově sociální péče v návaznosti na standardy kvality sociálních služeb: analýza stavu a zavedení změn ve struktuře multidisciplinární porady zaměstnanců
Medková, Tereza ; Tollarová, Blanka (vedoucí práce) ; Vrzáček, Petr (oponent)
Tato práce pojednává o komunikačním procesu mezi zaměstnanci v přímé péči v rámci Domova sociální péče (zařízení si nepřeje být jmenováno). Dále potom o zavádění změny ve struktuře multidisciplinární porady zaměstnanců přímé péče tohoto Domova za účelem zvýšení kvality týmové spolupráce a lepšího naplnění standardů kvality sociálních služeb. V teoretické části se autorka ve čtyřech kapitolách z důvodu vymezení zkoumané oblasti věnuje úvodu k tématům mezilidské komunikace a komunikace v organizacích. Za stejným účelem dále pojednává o pracovních týmech, jejich tvorbě, vedení a týmových rolích. Předposlední kapitola teorie se zabývá poradami, jejich přínosy, typy a zásadami úspěšného vedení. Část končí zasazením komunikačního procesu v domově sociální péče do konceptu standardů kvality sociálních služeb. Praktická část obsahuje diagnostiku komunikačních procesů mezi pracovníky v přímé péči v Domově sociální péče, na jejímž základě byla spatřena potřeba změny ve struktuře multidisciplinární porady zaměstnanců. Další kapitoly se zabývají procesem této změny od vytyčení požadovaného cíle, přes diagnostiku současného stavu porady prostřednictvím kvalitativního výzkumu, až po vytvoření nového metodického pokynu k multidisciplinární poradě zaměstnanců. Klíčová slova: komunikační proces v sociálních...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.