Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nástroj pro SEO analýzu
Špaček, Petr ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Ruttkay, Ladislav (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o problematice SEO (Optimalizace pro vyhledávače). Součástí práce je vytvoření nástroje, který analyzuje webové stránky s ohledem na různé jazykové mutace a výsledky poskytne uživateli i s patřičným vzdělávacím efektem. Na základě analyzovaní, které je možné spouštět i v nastavených pravidelných intervalech, lze zobrazit průběh optimalizace. Nástroj využívá technologií Microsoft, zejména ASP.NET, SQL Server 2008, Microsoft Server 2008 a je vyvíjen pomocí prostředí Visual Studio 2010.
SEO - optimalizace pro vyhledávače
Trávník, Petr ; Nečas, Ondřej (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce obsahuje přehled faktorů ovlivňujících viditelnost webu ve vyhledávačích včetně optimalizace pro geografické oblasti, různé jazykové modifikace apod. Dále v práci najdete krátký přehled nástrojů, které usnadňují optimalizaci. Hlavním cílem je návrh a implementace webové aplikace, která slouží pro analýzu webových stránek včetně sledování pozic ve vyhledávačích.
Právo na zapomnění v prostředí internetu
Jůzová, Jana ; Papík, Richard (vedoucí práce) ; Šlerka, Josef (oponent)
Diplomová práce Právo na zapomnění v prostředí internetu se zabývá funkcí internetových vyhledávačů, jejich vyhledávacích algoritmů a vlivu digitální stopy, kterou za sebou uživatel internetu nezbytně zanechává. S touto problematikou je na jedné straně nerozlučně spjata ochrana osobních údajů v internetovém prostředí, na straně druhé pak další ústavně zakotvená základní práva, jako je například právo na informace. Stranou nezůstává ani riziko cenzury internetu. Aplikace práva na zapomnění přidává těmto otázkám zcela nový rozměr. Právo na zapomnění je dovozeno z rozsudku Soudního dvora Evropské unie ze dne 13. května 2014 ve věci Costeja versus Google Spain, ve které uspěl Mario Costeja Gonzáles jako první uživatel internetu se žádostí o odstranění nelichotivých informací o své osobě z výsledků vyhledávání vyhledávače Google. Vznikl tak reformní precedent, který bude mít v budoucnu velký vliv na vyhledávání informací na internetu, neboť od vynesení tohoto rozsudku si o odstranění údajů o své osobě může požádat každý evropský uživatel internetu. Cílem diplomové práce je analýza práva na zapomnění v kontextu vyhledávání informací na internetu neboli práva být zapomenut v evropském internetovém prostředí - tedy nebýt na standardní vyhledávací dotaz vyhledán internetovým vyhledávačem. Má sloužit k...
Právo na zapomnění v prostředí internetu
Jůzová, Jana ; Papík, Richard (vedoucí práce) ; Šlerka, Josef (oponent)
Diplomová práce Právo na zapomnění v prostředí internetu se zabývá funkcí internetových vyhledávačů, jejich vyhledávacích algoritmů a vlivu digitální stopy, kterou za sebou uživatel internetu nezbytně zanechává. S touto problematikou je na jedné straně nerozlučně spjata ochrana osobních údajů v internetovém prostředí, na straně druhé pak další ústavně zakotvená základní práva, jako je například právo na informace. Stranou nezůstává ani riziko cenzury internetu. Aplikace práva na zapomnění přidává těmto otázkám zcela nový rozměr. Právo na zapomnění je dovozeno z rozsudku Soudního dvora Evropské unie ze dne 13. května 2014 ve věci Costeja versus Google Spain, ve které uspěl Mario Costeja Gonzáles jako první uživatel internetu se žádostí o odstranění nelichotivých informací o své osobě z výsledků vyhledávání vyhledávače Google. Vznikl tak reformní precedent, který bude mít v budoucnu velký vliv na vyhledávání informací na internetu, neboť od vynesení tohoto rozsudku si o odstranění údajů o své osobě může požádat každý evropský uživatel internetu. Cílem diplomové práce je analýza práva na zapomnění v kontextu vyhledávání informací na internetu neboli práva být zapomenut v evropském internetovém prostředí - tedy nebýt na standardní vyhledávací dotaz vyhledán internetovým vyhledávačem. Má sloužit k...
Vyhledávání informací na internetu a jeho trendy a směry
Bjačková, Barbora ; Papík, Richard (vedoucí práce) ; Pilecká, Věra (oponent)
Vyhledávání na internetu se od jeho počátků hodně změnilo a změnilo i způsob vyhledávání informací. Nejprve byly vytvořeny první vyhledávací nástroje v síťovém prostředí, avšak větší rozvoj nástrojů pro vyhledávání na internetu přišel až se vznikem webu. Jedny z prvních nástrojů pro vyhledávání na internetu byly předmětové katalogy webových zdrojů, jako je katalog Yahoo! nebo katalog Open Directory Project. V současnosti jsou však převážně používané internetové vyhledávače. Kromě všeobecně zaměřených populárních vyhledávačů, jako je Google, Yahoo! nebo Bing, existují také vyhledávače specializované nebo vyhledávače specifické svým zaměřením či funkcemi, jako je DuckDuckGo se zaměřením na soukromí, Yandex či Seznam.cz zaměřené na určitý region či výpočetní vyhledávač WolframAlpha. Technologickým trendem v oblasti vyhledávání je vyhledávání multimediálních informací a vyhledávání přizpůsobené pro mobilní zařízení. K aktuálním trendům ve vyhledávání patří také personalizace, lokalizace a sociální vyhledávání. Dlouhodobým trendem je pak sémantické vyhledávání.
SEO - optimalizace pro vyhledávače
Trávník, Petr ; Nečas, Ondřej (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce obsahuje přehled faktorů ovlivňujících viditelnost webu ve vyhledávačích včetně optimalizace pro geografické oblasti, různé jazykové modifikace apod. Dále v práci najdete krátký přehled nástrojů, které usnadňují optimalizaci. Hlavním cílem je návrh a implementace webové aplikace, která slouží pro analýzu webových stránek včetně sledování pozic ve vyhledávačích.
Nástroj pro SEO analýzu
Špaček, Petr ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Ruttkay, Ladislav (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o problematice SEO (Optimalizace pro vyhledávače). Součástí práce je vytvoření nástroje, který analyzuje webové stránky s ohledem na různé jazykové mutace a výsledky poskytne uživateli i s patřičným vzdělávacím efektem. Na základě analyzovaní, které je možné spouštět i v nastavených pravidelných intervalech, lze zobrazit průběh optimalizace. Nástroj využívá technologií Microsoft, zejména ASP.NET, SQL Server 2008, Microsoft Server 2008 a je vyvíjen pomocí prostředí Visual Studio 2010.
Internetová propagace jazykové školy SAVY
Marečková, Katarína
MAREČKOVÁ, K., Internetová propagace jazykové školy SAVY. Bakalářská práce. MENDELU Brno, 2013. Bakalářská práce se zabývá návrhem internetové propagace jazykové školy SAVY a kalkulací finančních nákladů do navrhovaného řešení. Na úvod popisuje teorií zabývající se zkoumanou problematikou, dále analyzuje současný stav propagace jazykové školy SAVY, porovnává známost a využití portálů a vyhledávačů přímo na vybraném vzorku respondentů. Výzkum je provedený na základě výsledků dotazníkového šetření. Výsledky této práce vedou k návrhu tří variant internetové propagace, ze kterých jazyková škola sama zvolí právě ten, který se pro SAVY jeví jako nejvhodnější.
Metadata a vyhledávání informací na Internetu
Hlaváčová, Tereza ; Sklenák, Vilém (vedoucí práce) ; Pinkas, Otakar (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat vztah metadat a vyhledávání na internetu. V první části jsou představena metadata, jmenovitě meta tagy a metadatová schémata, a dva projekty s nimi související - digitální knihovny a sémantický web. V druhé kapitole je pak představena historie a fungování internetových vyhledávačů. Dva vyhledávače, Google a Seznam, rozebírám podrobněji, konkrétně jejich vznik, vývoj a způsob hodnocení stránek. Poslední část se zabývá shrnutím důležitosti metadat pro vyhledávání na internetu a možným budoucím vývojem digitálních knihoven a sémantického webu.
Využití moderních informačních technologií v marketingu
ŽLŮVA, Ondřej
Tato bakalářská práce se zabývá využitím moderních informačních technologií v marketingu s následným navržení možné syntézy řešení pro malou lokální firmu prodávající keramické obklady a dlažby, která působí v Jihočeské kraji. Na základě získaných informacích byly provedeny jednotlivé analýzy vnitřního, vnějšího prostředí, finanční analýza, marketingových přístupů a posléze navrhnuta nová strategie propagace, která využívá jako komunikační nástroje informační technologie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.