Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Obraz nemoci a smrti v současné německy psané literatuře pro děti a mládež (Analýza a didaktická adaptace vybraných děl v kontextu světové literatury)
Stavjaníčková, Kamila ; Bučková, Tamara (vedoucí práce) ; Švermová, Dagmar (oponent)
NÁZEV:Obraz nemoci a smrti v současné německy psané literatuře pro děti a mládež (Analýza a didaktická adaptace vybraných děl v kontextu světové literatury) ABSTRAKT:Předkládaná diplomová práce se zabývá literární reflexi tématu nemoc a smrt v současné německé literatuře pro děti a mládež. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy jako je nemoc, smrt, dítě a vývojové fáze dětství, literatura a literatura pro děti a mládež, se kterými je dále pracováno. Podrobněji se práce věnuje analýze literárních děl s uvedenou tématikou. Díla jsou zkoumána z hlediska literárně estetické a tematické komponenty, kompoziční a jazykové komponenty. V praktické části se práce zaměřuje na vnímání zkoumeného tématu žáky a práci s konkrétními literárními texty. Závěrečná část srovnává aspekty recepce tématu nemoc a smrt žáky českých a rakouský škol ve věku od 14 do 19 let na základě dotazníků, které vyplňovali a který byly použity jako hlavní výzkumný materiál. KLÍČOVÁ SLOVA: nemoc, smrt, současná německy psaná literatura pro děti a mládež, Jutta Treiber, Sigrid Zeevaert, Petr Pohl, Eric-Emmanuel Schmitt, interkulturní aspekty.
Intercultural Aspects of Airline Marketing
Pakandlová, Anna ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Bakalářská práce se zabývá interkulturními aspekty marketingu leteckých společností a jejich důsledky pro marketingovou komunikaci leteckých společností. Cílem práce je identifikovat trendy v globálních přístupech leteckých společností k marketingové komunikaci a zjistit, zda letecké společnosti používají standardizovanou globální marketingovou komunikaci či zda ji upravují na základě kulturních aspektů cílového trhu. První část práce poskytuje teoretické podklady pro porozumění specifikům marketingové komunikace leteckých společností. Druhá část pomocí souhrnu dostupné literatury, reálných příkladů z praxe a výsledků dotazování leteckých společností identifikuje trendy v globálních přístupech leteckých společností k marketingové komunikaci. Třetí část práce pomocí případové studie Korean Air analyzuje přístup k marketingové komunikaci této letecké společnosti a hodnotí, zda letecká společnost přistupuje k marketingové komunikaci podle identifikovaných trendů.
Interkulturní aspekty sociální opory
Šípová, Zuzana ; Štětovská, Iva (vedoucí práce) ; Horáková Hoskovcová, Simona (oponent)
První část bakalářské práce je teoretickým přehledovým kompilátem sestaveným z odborných pramenů, zdrojů a výzkumů. V teoretické části bakalářské práce se zabývám problematikou sociální opory a jejích interkulturních aspektů. Pozornost je soustředěna na postoje a předsudky, interkulturní psychologii, komunikaci a bariéry z ní vyplývající, dále na sociální oporu, její druhy, typy, na empatii a prosociální chování. Druhá část bakalářské práce je návrhem empirického výzkumného šetření. Zabývá se metodologickým postupem zaměřeným na zjištění rozdílů mezi přístupem k sociální opoře a jejím poskytováním a přijímáním u Čechů a Slováků.
Obraz nemoci a smrti v současné německy psané literatuře pro děti a mládež (Analýza a didaktická adaptace vybraných děl v kontextu světové literatury)
Stavjaníčková, Kamila ; Bučková, Tamara (vedoucí práce) ; Švermová, Dagmar (oponent)
NÁZEV:Obraz nemoci a smrti v současné německy psané literatuře pro děti a mládež (Analýza a didaktická adaptace vybraných děl v kontextu světové literatury) ABSTRAKT:Předkládaná diplomová práce se zabývá literární reflexi tématu nemoc a smrt v současné německé literatuře pro děti a mládež. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy jako je nemoc, smrt, dítě a vývojové fáze dětství, literatura a literatura pro děti a mládež, se kterými je dále pracováno. Podrobněji se práce věnuje analýze literárních děl s uvedenou tématikou. Díla jsou zkoumána z hlediska literárně estetické a tematické komponenty, kompoziční a jazykové komponenty. V praktické části se práce zaměřuje na vnímání zkoumeného tématu žáky a práci s konkrétními literárními texty. Závěrečná část srovnává aspekty recepce tématu nemoc a smrt žáky českých a rakouský škol ve věku od 14 do 19 let na základě dotazníků, které vyplňovali a který byly použity jako hlavní výzkumný materiál. KLÍČOVÁ SLOVA: nemoc, smrt, současná německy psaná literatura pro děti a mládež, Jutta Treiber, Sigrid Zeevaert, Petr Pohl, Eric-Emmanuel Schmitt, interkulturní aspekty.
Intercultural aspects and success factors of European companies entering the Indian market
Pilný, Ondřej
PILNÝ, O. Interkulturní aspekty a faktory úspěchu Evropských firem vstupujících na Indický trh. Bakalářská práce. PEF MENDELU Brno, Česká republika Tato bakalářská práce se zaměřuje na Interkulturní aspekty a faktory úspěchu Evropských firem vstupujících na Indický trh. Hlavním cílem je zhodnotit Interkulturní aspekty a faktory úspěchu. Dílčí cíle jsou zhodnotit atraktivitu vybraných rozvíjejících se segmentů Indického trhu. Analyzovat vnější podnikatelské prostře-dí v Indii. Doporučit strategii vstupu na trh, obchodní komunikaci a interkulturní management.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.