Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
The Usage of the Norms ISO for the Firm
Dóša, Vladimír ; Pauschek, Alois (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
In this thesis I'm focusing on current world trends in the field of quality management in industrial production and services. Further I'm applying introduction of ISO standards in a concrete building company and I'm evaluating its efficiency. The thesis also offers a "manual" for introduction of ISO standards.
Zavedení účinného systému HACCP ve firmě Cutisin s.r.o.
Hájková, Marcela ; Cwiková, Olga (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na navrhnutí systému HACCP jako vhodného způsobu řešení vzniklé reklamace. Při řešení vycházím z teoretických základů a z analýzy současného stavu ve firmě Cutisin s.r.o. Projektová část obsahuje analýzu nebezpečí jednotlivých článků výrobního procesu, kritické body ve výrobě, preventivní a nápravná opatření.
The Usage of the Norms ISO for the Firm
Dóša, Vladimír ; Pauschek, Alois (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
In this thesis I'm focusing on current world trends in the field of quality management in industrial production and services. Further I'm applying introduction of ISO standards in a concrete building company and I'm evaluating its efficiency. The thesis also offers a "manual" for introduction of ISO standards.
Zavedení účinného systému HACCP ve firmě Cutisin s.r.o.
Hájková, Marcela ; Cwiková, Olga (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na navrhnutí systému HACCP jako vhodného způsobu řešení vzniklé reklamace. Při řešení vycházím z teoretických základů a z analýzy současného stavu ve firmě Cutisin s.r.o. Projektová část obsahuje analýzu nebezpečí jednotlivých článků výrobního procesu, kritické body ve výrobě, preventivní a nápravná opatření.
Management kvality ve vybraném podniku
DIVOKÁ, Stanislava
Tato práce se zabývá řízením managementu jakosti v Bertiných lázních Třeboň. Řízení jakosti výrobků a služeb patří v současné době mezi základní činnosti každého podniku. Řízení jakosti v podniku musí probíhat jako komplexní systém. Nejčastějším přístupem k zabezpečování jakosti v České republice je řízení jakosti podle norem ISO 9001:2000.
Procesní model výrobního podniku
Kuběna, Lubomír ; Řepa, Václav (vedoucí práce) ; Pálka, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá procesním modelováním resp. konkrétní aplikaci metodiky modelování vyvinuté prof. Ing. Václavem Řepou Csc. pro vybranou společnost podnikající ve výrobní sféře. Hlavní cíl i část celé práce tvoří zpracování procesního modelu. Předchází mu úvodní popis vybrané společnosti a jejích globálních dlouhodobých cílů nastavených vedením společnosti, SWOT analýza odhalující silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby, na jejichž základě je zpracována strategie, která využívá příležitostí pro rozvoj silných stránek. Před samotnou analýzou procesů a návrhem procesního modelu, je provedena také analýza Balanced Scorecard. V rámci jejích čtyř perspektiv navrhuji a shrnuji identifikované cíle spolu s jejich metrikami, současným a požadovaným stavem. Dále následuje vlastní analýza procesů a zpracování procesních modelů na globální (model Eriksson-Penker) a detailní (notace BPMN) úrovni. Modely doplňuji o popisné tabulky a slovní popis a v závěru kapitoly shrnuji hlavní body návrhu. Na hlavní cíl práce navazují další, reprezentované porovnáním navrženého modelu se současnou situací ve společnosti, kde je implementován systém řízení jakosti dle ISO 9001:2000 (porovnání shod a rozdílů, problémů systému jakosti apod.) a posouzením zralosti prostředí společnosti a její fungování z procesního pohledu s využitím zralostního modelu Michaela Hammera PEMM (Process & Enterprise maturity model). Získané informace z analýz a návrhů jsou dány navzájem do kontextu, aby byla zajištěna konzistence celého návrhu i mojí práce a shrnuty v závěru.
Správa dokumentů v souladu s ISO 9001:2000 v malých a středních firmách
Brtník, David ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Svoboda, Jiří (oponent)
Tato práce je vhodným informačním materiálem pro malé a střední firmy, které se potýkají s problémy správy dokumentů. Dále pro všechny, kteří mají zájem získat podrobnější informace možnostech, jakými lze správu dokumentů ve firmě řešit. Poskytuje obecný úvod do problematiky práce s dokumenty a vysvětluje pojem a funkce dokument management systému (DMS). Dále je popsáno, jaké požadavky má na správu dokumentů norma EN ISO 9001:2000. Na příkladu konkrétní firmy, která provádí proces implementace ISO 9001:2000, potom práce rozebírá problémy, které firmě vznikly v důsledku zanedbání rozvoje a zlepšování procesu správy dokumentů a vysvětluje způsoby, jakými lze vzniklou situaci řešit. Ve firmě jsou identifikovány základní problémy, které vedou k růstu nákladů při práci s dokumenty. Firma definuje své požadavky na řešení a je zjištěno, že požadavky firmy na odstranění problémů, které vznikají při práci s dokumenty se v mnohém shodují s požadavky uvedenými v normě ISO 9001:2000. Jednotlivé možné varianty řešení správy dokumentů jsou v této práci rozebrány, jsou popsány jejich výhody a nevýhody a je provedeno srovnání. V závěru je potom vybrána varianta, která je pro tuto konkrétní firmu nejvhodnějším řešením.
Analýza směrnice EU č. 2006/42/ES z hlediska požadavků ISO 9001:2000
Adámková, Marie ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Skopal, Jaroslav (oponent)
Cílem diplomové práce je seznámení s problematikou přílohy X nové strojírenské směrnice, poskytnutí komentáře k jednotlivým bodům této přílohy podle ISO 9001:2000, která se zabývá právě systémem managementu kvality. Tento komentář by měl zároveň sloužit jako návod pro výrobce, jak jednotlivé požadavky přílohy o komplexním zabezpečování kvality výroby implementovat do chodu společnosti a dodržovat tím Směrnici 2006/42/ES o strojních zařízeních.
Analýza společnosti Hyposervis, a. s. dle požadavků normy ČSN EN ISO 9001:2000
Němcová, Jana ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Kautská, Markéta (oponent)
Hlavním cílem dipolomové práce byla snaha uplatnit všechny teoretické znalosti získané v průběhu studia na Vysoké škole ekonomické. Využití těchto znalostí při konkrétní aplikaci implementace systému řízení jakosti podle požadavků normy ČSN EN ISO 9001:2000. Za tímto účelem byla provedena analýza plnění požadavků normy, odhaleny příslušné odchylky a navřena možná řešení těchto nedostatků.Na závěr práce byl navržen model příručky systému řízení jakosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.