Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 76 záznamů.  začátekpředchozí67 - 76  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Certifikace managementu jakosti a její přínosy
Řepová, Helena ; Janoušková, Alena (vedoucí práce) ; Žiaková, Jaroslava (oponent)
Práce pojednává o zavedeném systému kvality ve firmě a jeho vyhodnocení z hlediska přínosů. V teoretické části je vysvětlen pojem kvalita, řízení kvality, koncepce systému ISO a přístupy ekonomiky kvality. Praktická část v úvodu popisuje firmu a odvětví, ve kterém působí. Dále jsou popsány prvky normy, následuje finanční analýza, přínosy po zavedení firmy a práce je zakončena pojednáním o výzkumu v závodě.
Aplikace ISO norem v oblasti vývoje softwaru
Ullrich, Jan ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Stanovská, Iva (oponent)
Práce hodnotí standardy ISO používané při vývoji softwaru a jejich vztah k metodikám. Zabývá se popisem procesů dle norem ISO/IEC 12207 a systémy řízení kvality dle souboru norem ISO 9000. Hodnotí rovněž metodiky RUP a agilní metodiky. Célem práce byla úprava stávajících prcesů ve společnosti definovaných v souladu s ISO 9001 tak, aby odpovídaly procesům dle ISO/IEC 12207.
Srovnání celosvětově uznávaných metodik projektového řízení PMI, PRINCE 2 a české metodiky EPMS
Vlasák, Miroslav ; Kačín, Radovan (vedoucí práce) ; Vala, Matěj (oponent)
Práce porovnává hlavní celosvětově rozšířené metodiky projektového řízení (PMBOK, PRINCE2) a metodiku ryze českou uzpůsobenou na míru turbulentnímu prostředí ČR (EPMS). V práci jsou nastíněny filozofie, struktury a přístupy k projektovému řízení jednotlivých metodik. Stručně jsou nastíněny silné a slabé stránky jednotlivých metodik a je upozorněno, nač je třeba klást důraz při jejich implementaci. Metodikám společný procesní pohled je v přehledovém srovnání mapován na procesy požadované ČSN ISO 10006:20004.
Aplikace stadardních požadavků norem ISO řady 9000 ve firmě Servis elektro, Roudnice nad Labem
Kníže, Vladimír ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Hykš, Ondřej (oponent)
Cílem diplomové práce je připravit firmu Servis elektro, Roudnice nad Labem na zavedení a certifikaci systémů jakosti podle normy ISO 9001. Jelikož náklady na získání jsou pro malou firmu příliš vysoké, pokusím se diplomovou práci doplnit údaji, pomocí kterých splním veškeré podmínky pro získání dotace z programu Rozvoj na rok 2009. Dále se budu zabývat, jakým způsobem je možné získat další finanční prostředky mimo dotaci z programu Rozvoj na certifikaci podle normy ISO 9001. Tyto možnosti se pokusím porovnat pomocí vícekriteriálního hodnocení variant. Smyslem celé diplomové práce je dosažení větší konkurenceschopnosti firmy Servis elektro, se sídlem v Roudnici nad Labem.
Příprava společnosti Fit logistics s.r.o. na certifikaci
Dítě, Jiří ; Králíček, Vladimír (vedoucí práce) ; Machalová, Jaroslava (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá různými oblastmi podnikové certifikace. V teoretické části popisuje druhy auditu, normy jakosti ISO, systém správné výrobní praxe GMP a systém kritických bodů HACCP. V praktické části se zabývá přípravou konkrétně vybraného podniku z praxe, společnosti Fit logistics s.r.o., Hradec Králové, na přijetí těchto norem, certifikaci v těchto oblastech a následné audity. Závěr je věnován porovnání externího auditu, systému řízení jakosti ISO a systému potravinářských norem GMP společně s HACCP v osmi stanovených kritériích, které představují základní charakteristiky těchto certifikací.
Systém managementu kvality z pohledu orientace na zákazníka v souboru mezinárodních norem ISO 9000
Novotná, Olga ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Skopal, Jaroslav (oponent)
Práce se zabývá orientací na zákazníka v souvislosti s mezinárodními normami ISO. Obsahuje rozbor ČSN EN ISO 9001:2002, podpůrných norem řady ISO 10000 a ČSN ISO 20252:2007. Hledá vazbu mezi orientací na zákazníka a výsledky podniku podle ČSN ISO 10014:2007. V další části se zaměřuje na praktické využití tohoto souboru norem v oblasti marketingu.
Certifikace managementu jakosti na vnitřním trhu EU - případová studie
Rödlová, Pavlína ; Abrhám, Josef (vedoucí práce) ; Häuler, Daniel (oponent)
Vzhledem k tomu, že působím jako interní auditor několika malých firem s certifikovaným systémem managementu jakosti podle normy ČSN EN ISO 9001:2001, zaměřím se především na jejich problémy a zkušenosti. Provedu analýzu dokumentace systému managementu jakosti, pomocí rozhovorů s pracovníky a pozorování skutečně probíhajících firemních procesů identifikuji slabá místa systému. Jako další zdroj informací použiji zprávy z interních a externích auditů, firemní dokumenty a záznamy.
Management podniku a environment
Novák, Martin Bc. ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Niedoba, Petr (oponent)
Práce hodnotí možnosti, které mají firmy na českém trhu v oblasti ochrany životního prostředí. Je zaměřena především na dobrovolné nástroje, které mohou společnosti zavést nad rámec plnění legislativních norem. Mimo to vysvětluje proč firmy na českém trhu zavádějí normy řady ISO 14000, jejich spokojenost s nimi a problémy, se kterými se setkali při jejich implementaci.
Přínosy zavedení a certifikace managementu jakosti v MSP
Podroužková, Jitka ; Janoušková, Alena (vedoucí práce) ; Nedvěd, Radek (oponent)
Diplomová práce se zabývá přínosy zavedení a certifikace managementu jakosti v malém a středním podnikání; v teoretické části charakterizuje podniky MSP a specifikuje přínosy certifikace podle 8 zásad ISO; v praktické části ukazuje přínosy na příkladu mikropodniku z oblasti telekomunikací.
Zkušenosti se zavedením a uplatňováním požadavků na systém managementu jakosti dle ISO 9001 ve vybrané firmě.
Jiránek, Milič ; Janoušková, Alena (vedoucí práce) ; Šindelář, Petr (oponent)
Seznámení s problematikou systému managementu jakosti. Historie a pojetí jakosti, důvody zájmu o jakost, přístupy k zabezpečování jakosti, přístupy k zabezpečování jakosti ve smyslu norem řady ISO 9000, Mezinárodní organizace pro normalizaci ISO, vývoj systému managementu jakosti podle souboru norem ISO 9000, struktura revidovaných norem, principy norem ISO 9000, procesní přístup, obecný obsah normy ISO 9001. Poskytnutí návodu, jak budovat QMS v organizaci. Popsání zkušeností se zavedením a uplatňováním požadavků na systém managementu kvality dle normy ISO 9001 v malé firmě podnikající v oboru zahradnictví. Posouzení přínosů i nevýhod spojených s implementací QMS do podnikové praxe.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 76 záznamů.   začátekpředchozí67 - 76  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.