Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Možnosti hodnocení efektivity mentoringového programu "Ve dvou se to lépe táhne",
Pfaurová, Petra ; Matoušek, Oldřich (vedoucí práce) ; Dragomirecká, Eva (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá měřením efektivity vrstevnického mentoringového programu "Ve dvou se to lépe táhne" pro ohroženou mládež. Jejím hlavním cílem je vybrat vhodný způsob měření efektivity uvedeného programu a ověřit možnost jeho zavedení do metodiky programu. Teoretická část v úvodu definuje období dospívání a změny, ke kterým v jeho průběhu dochází, popisuje ohrožující faktory, které na adolescenty působí, a předkládá přehled programů pro ohroženou mládež, které jsou v České republice poskytovány. Dále také představuje program "Ve dvou se to lépe táhne" a možnosti, kterými je možné tento typ programu hodnotit zejména z hlediska dopadu na klienta. Praktická část zachycuje vybranou evaluační metodu a její modifikaci dle specifik programu, popisuje implementaci této modifikované metody v praxi a na základě sestavených dotazníků ji ověřuje.
Možnosti zlepšení produktivity vybraných procesů podniku prostřednictvím zavedení metod štíhlé výroby
ŠVEJDA, Vojtěch
Práce je zaměřena na zhodnocení efektivity metod štíhlé výroby, které jsou využívané ve výrobním podniku. Zhodnocení efektivity využitých štíhlých nástrojů je provedeno na základě analýzy procesu řízení zásob ve společnosti, která má tyto metody implementovány. Práce je rozdělena dvou základních částí. První se zabývá literárním přehledem na téma historie štíhlé výroby, využívané metody a nástroje štíhlé výroby a srovnání přístupů různých autorů k jejímu hodnocení. Druhá část diplomové práce obsahuje metodiku a popis podniku a štíhlých metod, které využívá. Následně prezentuje vlastní analýzu a její vyhodnocení, návrh zlepšení a vlastní názor na zjištěné výsledky . Závěr poté shrnuje výsledky práce.
Efektivita fotbalových klubů v Premier League
Topinka, Jiří ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Efektivita fotbalových klubů v Premier League Cíle: Cílem diplomové práce je zkoumat produktivní efektivitu fotbalových klubů z Premier League v sezóně 2015/2016 pomocí metody umožňující vícekriteriální rozhodování. Následně vyhodnotit, které kluby si při transformaci vstupů ve sledovaném období vedly efektivně, a které kluby měly v pozorovaných oblastech rezervy. Metody: Efektivita jednotlivých klubů Premier League je v diplomové práci zkoumána prostřednictví analýzy obalu dat (DEA). Měření jsou provedena pomocí vstupově orientovaného modelu CCR, který předpokládá konstantní výnosy z rozsahu a pomocí modelu BCC, který uvažuje variabilní výnosy z rozsahu. Výsledky: Ve výsledkové části je vyhodnocena produktivní efektivita jednotlivých klubů Premier League za sezónu 2015/2016. Maximální efektivity v obou sledovaných modelech CCR a BCC dosáhlo osm klubů. To značí, že soutěž jako celek dosahuje velmi vysoké efektivity. Klíčová slova: Premier League, hodnocení efektivity, analýza obalu dat, CCR, BCC
Možnosti hodnocení efektivity mentoringového programu "Ve dvou se to lépe táhne",
Pfaurová, Petra ; Matoušek, Oldřich (vedoucí práce) ; Dragomirecká, Eva (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá měřením efektivity vrstevnického mentoringového programu "Ve dvou se to lépe táhne" pro ohroženou mládež. Jejím hlavním cílem je vybrat vhodný způsob měření efektivity uvedeného programu a ověřit možnost jeho zavedení do metodiky programu. Teoretická část v úvodu definuje období dospívání a změny, ke kterým v jeho průběhu dochází, popisuje ohrožující faktory, které na adolescenty působí, a předkládá přehled programů pro ohroženou mládež, které jsou v České republice poskytovány. Dále také představuje program "Ve dvou se to lépe táhne" a možnosti, kterými je možné tento typ programu hodnotit zejména z hlediska dopadu na klienta. Praktická část zachycuje vybranou evaluační metodu a její modifikaci dle specifik programu, popisuje implementaci této modifikované metody v praxi a na základě sestavených dotazníků ji ověřuje.
Hodnocení efektivnosti investičního projektu
HYPŠOVÁ, Alice
Tématem bakalářské práce je hodnocení efektivnosti investičního projektu. Práce hodnotí efektivitu pořízení nové provozovny společnosti obchodující s odpadem a dopad tohoto pořízení na finanční situaci podniku. Peněžní toky z investice jsou predikovány v několika variantách na základě účetních a manažerských dat společnosti. Varianty investičního projektu jsou hodnoceny pomocí metod zohledňující časové hledisko: čisté současné hodnoty, vnitřního výnosového procenta a diskontované doby návratnosti. Analýza citlivosti poukazuje na kritické faktory, které významně ovlivňují hodnocení investičního projektu. Finanční efekt realizace investičního projektu na společnost je vyjádřen porovnáním finančních ukazatelů před investicí a dva roky po investici. Závěrem je dáno firmě doporučení, zda novou provozovnu pořídit.
Hodnocení efektivity vybrané investice, výběr zdroje jejího financování a analýza jejího dopadu na finanční stabilitu podniku
FOREJTOVÁ, Anežka
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou investic. V teoretické části se zabývá, co je to investiční činnost, jaký je proces investičního rozhodování, následný postup hodnocení investic a jaké metody lze použít. Dále jsou uvedeny zdroje, z jakých lze financovat investice a nakonec je zde zmíněno riziko, které každou investici doprovází. V praktické části dojde k analýze efektivnosti investičního projektu, realizovaném skutečnou firmou. V závěru jsou získané hodnoty a poznatky shrnuty a vyhodnoceny.
Hodnocení mediálních výstupů v PR
Šroufková, Lenka ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je sumarizovat a porovnat nejdůležitější metody využívané pro hodnocení mediálních výstupů. U každé metody popisuji její metodiku, hodnotím její výhody i nevýhody a aplikuji ji na konkrétní případ -- vyhodnocení kampaně pro společnost Rudolf Jelínek. Výsledkem mého zkoumání je doporučení, která z těchto metod je nejpřijatelnější v případě produktové a která v případě korporátní komunikace. Práce je rozdělena do dvou částí. V první části jsem shrnula s použitím odborné literatury teorii public relations. Věnuji se zde definici veřejnosti a veřejného mínění jako východisek PR, definici samotného PR a cílů PR. Dále zdůrazňuji rozdíly mezi PR a reklamou. Závěr této části pojednává o jednotlivých druzích PR, jejich nástrojích a komunikačních kanálech. Druhou část mé práce zahajuji charakteristikou základních typů hodnocení PR. Dále se zaměřuji na vysvětlení hodnocení pomocí mediálních vstupů s užitím pěti různých metod (garance počtu výstupů, přepočet na inzertní plochu, využití ukazatelů nákladů a čtenosti média, AVE a využití programu Medplan), popisuji jejich metodiku, hodnotím jejich výhody i nevýhody a aplikuji je na konkrétní případ. Tato část by měla být praktickým průvodcem mediálního hodnocení. Tato kapitola je zakončena mým doporučení konkrétní metody pro produktovou i korporátní komunikaci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.