Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing Aspects of Technology Ventures
Palacký, Miloslav ; Jež, Vladislav (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The aim of diploma thesis is to analyze marketing tools used in Company XAX and under this condition evaluate and purpose increase efficiency used tools. The current marketing strategy of the company is described and main influencing factors are identified. The thesis contains proposals and recommendations for tools usage in the field of High-tech marketing.
Marketing Aspects of Technology Ventures
Palacký, Miloslav ; Jež, Vladislav (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The aim of diploma thesis is to analyze marketing tools used in Company XAX and under this condition evaluate and purpose increase efficiency used tools. The current marketing strategy of the company is described and main influencing factors are identified. The thesis contains proposals and recommendations for tools usage in the field of High-tech marketing.
Marketing Aspects of Technology Ventures
Palacký, Miloslav ; Jež, Vladislav (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The aim of diploma thesis is to analyze marketing tools used in Company XAX and under this condition evaluate and purpose increase efficiency used tools. The current marketing strategy of the company is described and main influencing factors are identified. The thesis contains proposals and recommendations for tools usage in the field of High-tech marketing.
Marketing Aspects of Technology Ventures
Palacký, Miloslav ; Jež, Vladislav (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The aim of diploma thesis is to analyze marketing tools used in Company XAX and under this condition evaluate and purpose increase efficiency used tools. The current marketing strategy of the company is described and main influencing factors are identified. The thesis contains proposals and recommendations for tools usage in the field of High-tech marketing.
Marketing Innovation
Petrová, Eva ; Klosová, Anna (vedoucí práce) ; Sato, Alexej (oponent) ; Kislingerová, Eva (oponent) ; Přikrylová, Jana (oponent)
V kontextu neustále se měnících podmínkách světového hospodářství, kde jsou právě inovace považované za strategický faktor dlouhodobé ekonomické výkonnosti, je cílem disertační práce potvrdit důležitost vlivu inovací na hospodářsky výkon ve vybraných vyspělých krajinách světa. Dalším cílem je poukázat na význam inovací pro firmy jako katalyzátor zvyšovaní jich podílu na trhu, který jim dál umožňuje zvyšovat obrat a ziskovost a poskytuje strategické výhody. Hlavním cílem této práce je poskytnout ucelený pohled na úspěšné uvedení inovace na trh a management jejího celého životného cyklu, přičemž budeme zohledňovat různé vlivy afektující úspěšnost inovačních strategií. Jelikož je důraz stále víc kladen na produktové inovace technického charakteru (high-tech) jako základ inovačních aktivit podniků, budeme se zaměřovat především na tenhle typ inovací.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.