Název: Marketingové aspekty činnosti high-tech firem
Překlad názvu: Marketing Aspects of Technology Ventures
Autoři: Palacký, Miloslav ; Jež, Vladislav (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: 4C; 4P; High-tech marketing; implementation; innovation; Marketing; marketing mix; 4C; 4P; high-tech; implementace; inovace; Marketing; marketing mix; SWOT

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/27600

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-224544


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet