Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komparace event marketingových strategií luxusních módních značek v letech 2010-2012
Mašková, Tereza ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Bakalářská práce "Komparace event marketingových strategií luxusních módních značek v letech 2010-2012" se zabývá event marketingem jako nástrojem, jehož prostřednictvím vybrané luxusní módní značky (Dolce&Gabbana, Hermès, Louis Vuitton) na českém trhu ve vymezeném časovém období komunikují se svými zákazníky. Práce nejprve definuje podstatu event marketingu a vymezuje jeho postavení v marketingovém komunikačním mixu. Následně poukazuje na hlavní specifika luxusního sektoru a charakterizuje základní princip fungování event marketingových aktivit, které jsou v této oblasti realizovány. Práce popisuje vybrané eventy a za využití komparační analýzy poté odkrývá jejich zřejmé i latentní záměry, na základě nichž se jednotlivé značky snaží zaujmout cílovou skupinu a zprostředkovat jí jedinečné a emocemi umocněné zážitky. Celá práce poukazuje na skutečnost, že luxusní módní značky, jejichž podstata je založena zejména na tradičních a historických hodnotách, jsou schopné se svými zákazníky efektivně komunikovat prostřednictvím nástroje, který je v současné době považován za moderní, inovativní a progresivně se rozvíjející součást marketingové komunikace.
Mýty české hudební alternativy osmdesátých let
Jonssonová, Pavla ; Jurková, Zuzana (vedoucí práce) ; Horský, Jan (oponent) ; Maderová, Blanka (oponent)
Dizertační práce "Mýty české hudební alternativy osmdesátých let" představuje antropologický pohled na fenomén paralelní kultury v limitující situaci. Na základě životopisných vyprávění, doplňujících rozhovorů a dat získaných z jiných typů pramenů jsou konstruovány "mýty" o sedmi významných postavách české alternativní scény. Jde o insiderskou etnomuzikologickou intepretaci, založenou na konceptech mýtu Mircea Eliadeho a Bronislawa Malinowského jako opakujícího se a příkladného vzorce jednání. Popsané osobnosti, Jazzová sekce (Prométheus), Miroslav Wanek ("cesta hrdiny") Karel Babuljak ("hledání ztraceného ráje"), Pavel Zajíček (Odysseus), Mikoláš Chadima ("rebel"), Oldřich Janota (Hermés) a Marka Míková (Psýché), představují některé hlavní trendy tvůrčích procesů české hudební alternativní scény osmdesátých let pomocí mýtu jako metafory. Metafora je zde chápána jednak v pojetí Timothyho Rice, tedy jako organizační princip našeho myšlení, a jednak jako osvětlující obraz.
Využití růstových modelů k hodnocení způsobů hospodaření při pěstování polních plodin a vlivu na půdní procesy
Hlavinka, Petr ; Trnka, Miroslav ; Balek, Jan ; Dubrovský, Martin ; Pohanková, Eva ; Wimmerová, Markéta ; Žalud, Zdeněk
Metodika popisuje možnosti aplikace růstových modelů k hodnocení různých způsobů hospodaření v rámci pěstování vybraných polních plodin a jejich vliv na vybrané půdní procesy a podmínky. Tato publikace se zaměřuje na komplexní simulace v interakčním systému půda-rostlina-atmosféra-zemědělec pomocí modelu HERMES. Schopnost simulovat procesy v podmínkách střídání plodin kontinuálně a nepřerušeně (i pro období delší než 100 let) přináší možnost poukázat na dlouhodobé trendy ve vývoji půdních procesů. Dále je možné srovnávat důsledky rozdílných přístupů hospodaření v kombinaci s vybranými stanovištními a půdními podmínkami a také pro vybrané scénáře vývoje klimatu. V rámci této publikace jsou prezentovány výstupy pro podmínky bez předpokládané změny klimatu i podmínky reflektující posun klimatických podmínek v průběhu 21. století na základě 6 vybraných klimatických scénářů. Pro vybrané kombinace podmínek jsou také kvantifikovány předpokládané dopady na růst a výnosy cílové skupiny plodin.
Mýty české hudební alternativy osmdesátých let
Jonssonová, Pavla ; Jurková, Zuzana (vedoucí práce) ; Horský, Jan (oponent) ; Maderová, Blanka (oponent)
Dizertační práce "Mýty české hudební alternativy osmdesátých let" představuje antropologický pohled na fenomén paralelní kultury v limitující situaci. Na základě životopisných vyprávění, doplňujících rozhovorů a dat získaných z jiných typů pramenů jsou konstruovány "mýty" o sedmi významných postavách české alternativní scény. Jde o insiderskou etnomuzikologickou intepretaci, založenou na konceptech mýtu Mircea Eliadeho a Bronislawa Malinowského jako opakujícího se a příkladného vzorce jednání. Popsané osobnosti, Jazzová sekce (Prométheus), Miroslav Wanek ("cesta hrdiny") Karel Babuljak ("hledání ztraceného ráje"), Pavel Zajíček (Odysseus), Mikoláš Chadima ("rebel"), Oldřich Janota (Hermés) a Marka Míková (Psýché), představují některé hlavní trendy tvůrčích procesů české hudební alternativní scény osmdesátých let pomocí mýtu jako metafory. Metafora je zde chápána jednak v pojetí Timothyho Rice, tedy jako organizační princip našeho myšlení, a jednak jako osvětlující obraz.
Komparace event marketingových strategií luxusních módních značek v letech 2010-2012
Mašková, Tereza ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Bakalářská práce "Komparace event marketingových strategií luxusních módních značek v letech 2010-2012" se zabývá event marketingem jako nástrojem, jehož prostřednictvím vybrané luxusní módní značky (Dolce&Gabbana, Hermès, Louis Vuitton) na českém trhu ve vymezeném časovém období komunikují se svými zákazníky. Práce nejprve definuje podstatu event marketingu a vymezuje jeho postavení v marketingovém komunikačním mixu. Následně poukazuje na hlavní specifika luxusního sektoru a charakterizuje základní princip fungování event marketingových aktivit, které jsou v této oblasti realizovány. Práce popisuje vybrané eventy a za využití komparační analýzy poté odkrývá jejich zřejmé i latentní záměry, na základě nichž se jednotlivé značky snaží zaujmout cílovou skupinu a zprostředkovat jí jedinečné a emocemi umocněné zážitky. Celá práce poukazuje na skutečnost, že luxusní módní značky, jejichž podstata je založena zejména na tradičních a historických hodnotách, jsou schopné se svými zákazníky efektivně komunikovat prostřednictvím nástroje, který je v současné době považován za moderní, inovativní a progresivně se rozvíjející součást marketingové komunikace.
Alchymie jako brána ke štěstí
Erös, Roman ; Čechura, Jaroslav (vedoucí práce) ; Zdichynec, Jan (oponent)
Cílem této bakalářské práce není vykreslit a odhalit alchymistické postupy, ale spíše poznat myšlení alchymistů a seznámit se s jejich osudy, protože ne všichni byli podvodníci, kteří by chtěli profitovat podvodnými způsoby a tak se obohatit na úkor svého okolí. Nemnozí z nich nejenže nezbohatli, ale dokonce se zadlužili, až nakonec skončili ve vězení. Většina z nich opravdu věřila svým snům o transmutaci a o prodloužení života a další naopak přestali věřit na zázrak zbohatnutí pomocí transmutace a spíše začali přemýšlet o tom, zda něco takového je možné a teprve potom se vrátit na začátek. A to byl vlastně začátek bádání a tím o počátek nové vědecké disciplíny a to chemie. Samozřejmě, že společně se snahou alchymistů o transmutaci kovů hledání kamene mudrců se pojí i osudy slavných protagonistů této nauky a to od samotného zakladatele Herma Trismegistose až po současnost, protože sen alchymistů není cizí ani dnešnímu člověkovi.
Bezdomovectví jako viditelný sociální problém
Staviařová, Lucie ; Kubelková, Karina (vedoucí práce) ; Kotýnková, Magdalena (oponent)
Bakalářská práce se zabývá fenoménem bezdomovectví v české společnosti. Představuje definici bezdomovectví, historii a příčiny vzniku obecně. Konkrétně se pak zaměřuje na situaci a profil bezdomovců v Praze, kde je, v rámci České republiky, jejich koncentrace největší. Práce zároveň studuje postoj obyvatel České republiky vůči této skupině. Metodou zjišťování je dotazníkový průzkum u vzorku obou skupin a výzkum v terénu ve spolupráci s charitativní organizací Naděje. Na základě zjištěných informací a statistické interpretace průzkumů jsou dána doporučení pro další postup v této oblasti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.