Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikace hobbymarketů Hornbach v roce 2009 se zaměřením na kampaň "Pusť se do svého projektu!" : případová studie
Brezarová, Alžběta ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Bakalářská práce "Komunikace hobbymarketů HORNBACH v roce 2009 se zaměřením na kampaň "Pusť se do svého projektu!" - případová studie" se zabývá třemi komunikačními kampaněmi a dalšími komunikačními aktivitami německého řetězce hobbymarketů HORNBACH v roce 2009 v České republice. Cílem práce je nejprve definovat značku HORNBACH na českém trhu, porovnat ji s konkurenčními značkami ve stejném segmentu dále popsat a analyzovat tři komunikační kampaně - kampaň udržující povědomí o značce "Buď součástí svého projektu", kampaň propagující nízké ceny "Když zaplatíte příliš, nepřestane vás to nikdy mrzet" a komplexní kampaň "Pusť se do svého projektu", které je věnována největší pozornost. Práce se zaměřuje hlavně na televizní spoty, tiskovou reklamu, podporu prodeje a komunikaci prostřednictvím sociálních sítí a firemních webových stránek. Analyzované komunikační aktivity jsou dány do souvislosti s dlouhodobě budovaným positioningem značky, image značky a obchodními výsledky společnosti HORNBACH v účetním roce 2009/2010. K analýze a vyhodnocení komunikace značky byly využity informace nastudované v odborné literatuře a v odborných článcích.
Strategic analysis
Marjová, Miroslava ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Koulová, Tereza (oponent)
Diplomová práce se zabývá strategickou analýzou společnosti Hornbach Baumarkt CS spol. s r.. o .. Práce je členěna na teoretickou část, která obsahuje základní definice, metody a nástroje strategické analýzy. Tyto poznatky jsou následně využity v praktické části práce. Po představení firmy je postupně analyzovány vnější a vnitřní prostředí podniku, jehož součástí je PEST analýza a Porterův model pěti konkurenčních sil. Následuje členění zdrojů podniku, finanční a portfolio analýza společnosti, která je zaměřena na strategii vlastních značek. Završením je SWOT analýza, která poukazuje na silné a slabé stránky firmy a zároveň odhaluje příležitosti a hrozby, které působí na podnik z venku. Práce končí navržením strategických doporučení, které vyplývají z provedené strategické analýzy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.