Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Webová knihovna grafických komponent pro vizualizaci dat z chytrých zařízení
Darmopil, Ondřej ; John, Petr (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat již existující grafické komponenty webové aplikace ACADA. Jedná se o aplikaci vyvíjenou společností Logimic. Tato aplikace má za úkol správu jednotlivých chytrých zařízení a následnou vizualizaci nasbíraných dat. Na základě provedené analýzy poté navrhnout jednotnou grafickou knihovnu, která bude obsahovat základní stavební prvky každé webové aplikace, ale také komponenty pro zobrazování dat ze zařízení. Knihovna se zaměří na konfigurovatelnost aplikace z pohledu uživatele. V rámci implementace v jazyce Angular bude kladen důraz na dynamické vykreslování komponent.
Python imaging library
Mágr, Martin ; Španěl, Michal (oponent) ; Vyskočil, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací editoru grafů, který je propojen s konkrétním informačním systémem protokolem XML-RPC. Aplikace je vytvořena pomocí jazyka Python a jeho grafické knihovny Python Imaging Library. Pro realizaci grafického uživatelského rozhraní je využívána knihovna GTK+ resp. její aplikační programové rozhraní pro Python, PyGTK.
Zvukový modul pro platformu FITkit
Bartoš, Pavel ; Růžička, Richard (oponent) ; Šimek, Václav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá popisem modulu FITkitu, který umožňuje přehrávání zvukových souborů (mp3, ogg...). Dále rozšiřuje periferie FITkitu o barevný dotykový LCD diplej a USB konektor, který umožňuje připojení flash paměti.
Grafická knihovna pro dotykový LCD
Klubal, Ondřej ; Šimek, Václav (oponent) ; Bartoš, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá popisem grafické knihovny pro dotykový displej výukového kitu s mikrokontrolérem od firmy Freescale. Součástí této knihovny je ovladač, který akceleruje vykreslování barevných přechodů a podporuje čtení z grafické paměti displeje. Knihovna umožňuje vkládání obrázků s průhledností a možností zvětšení. Podporováno je více druhů písem s možností ztučnění a zvětšení.
Knihovna pro práci s grafikou se zaměřením na výuku
Marušič, Martin ; Šiler, Ondřej (oponent) ; Štancl, Vít (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a vývojem grafické knihovny vhodné pro výuku programování na stedních školách a ukazuje použití této knihovny pro vizualizaci algoritmu na funkci sinus. Dále popisuje knihovny pro práci s grafickým výstupem a srovnává dobe známé multimediální knihovny.
Grafická knihovna pro dotykový LCD
Nožička, Tomáš ; Šimek, Václav (oponent) ; Bartoš, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá grafickou knihovnu pro přídavný modul s dotykovým LCD k výukovému kitu s MCU MC9S08JM60 od firmy Freescale. Práce popisuje použitý mikrokotrolér, různé varianty komunikace s řadičem displeje a technologie dotykových vrstev displejů. Zbývající část práce se zabývá rozdělením knihovny na vrstvy, jejich popisu a způsobům použití.
Grafická knihovna pro dotykový LCD
Nožička, Tomáš ; Šimek, Václav (oponent) ; Bartoš, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá grafickou knihovnu pro přídavný modul s dotykovým LCD k výukovému kitu s MCU MC9S08JM60 od firmy Freescale. Práce popisuje použitý mikrokotrolér, různé varianty komunikace s řadičem displeje a technologie dotykových vrstev displejů. Zbývající část práce se zabývá rozdělením knihovny na vrstvy, jejich popisu a způsobům použití.
Python imaging library
Mágr, Martin ; Španěl, Michal (oponent) ; Vyskočil, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací editoru grafů, který je propojen s konkrétním informačním systémem protokolem XML-RPC. Aplikace je vytvořena pomocí jazyka Python a jeho grafické knihovny Python Imaging Library. Pro realizaci grafického uživatelského rozhraní je využívána knihovna GTK+ resp. její aplikační programové rozhraní pro Python, PyGTK.
Knihovna pro práci s grafikou se zaměřením na výuku
Marušič, Martin ; Šiler, Ondřej (oponent) ; Štancl, Vít (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a vývojem grafické knihovny vhodné pro výuku programování na stedních školách a ukazuje použití této knihovny pro vizualizaci algoritmu na funkci sinus. Dále popisuje knihovny pro práci s grafickým výstupem a srovnává dobe známé multimediální knihovny.
Zvukový modul pro platformu FITkit
Bartoš, Pavel ; Růžička, Richard (oponent) ; Šimek, Václav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá popisem modulu FITkitu, který umožňuje přehrávání zvukových souborů (mp3, ogg...). Dále rozšiřuje periferie FITkitu o barevný dotykový LCD diplej a USB konektor, který umožňuje připojení flash paměti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.