Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Důvody užití Google Website Optimizer při zvyšování úspěšnosti e-commerce projektů
Havlík, Petr ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Smička, Radim (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou efektivnosti e-commerce projektů a klade si 2 cíle. První teoretický cíl je seznámit čtenáře s přístupy k hodnocení efektivnosti e-commerce projektů a s nástroji, které umožňují její optimalizaci. Druhým, praktickým cílem je konstrukce hodnotícího modelu, který umožní vyhodnocení a srovnání těchto optimalizačních nástrojů. Obsahová část práce je rozdělena do 4 hlavních kapitol. V první kapitole uvádím přístupy k hodnocení efektivnosti e-commerce projektů a možnosti jejího zvyšování, přičemž se zaměřuji na metodu paralelního kvantitativního testování. Ve druhé kapitole představuji jeden konkrétní nástroj, který lze pro tuto metodu použít -- jedná se o Website Optimizer, nabízený zdarma společností Google. Třetí kapitola je věnována definici hodnotícího mo-delu, který obsahuje soubor 9 kritérií. Tento model následně využívám ve čtvrté kapitole, kde jej aplikuji na dvou modelových příkladech. Hlavní přínos této práce je především vytvoření výše popsaného hodnotícího modelu, který usnadňuje zhodnocení jakéhokoliv nástroje zaměřeného na paralelní kvantitativní testování. Je možné jej použít například v situaci, kdy se musíme rozhodnout, jaký optimalizační nástroj dostupný na trhu vybrat v závislosti na požadavcích firmy.
Optimalizace obchodní výkonnosti webu pomocí A/B testování
Pařízek, Michal ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Tichý, Jan (oponent)
Cílem této diplomové práce je vysvětlit důležitost optimalizace obchodní výkonnosti webu na dnešním e-commerce trhu. Tento druh optimalizace, který si u nás lidé stále často pletou se známější optimalizací pro vyhledávače (SEO), se zaměřuje na web a jeho schopnost plnit obchodní cíle. Snahou optimalizace obchodní výkonnosti webu je zlepšit web (za přijatelné náklady) tak, aby co nejlépe plnil své cíle. Nejčastěji se jedná o zvýšení konverzního poměru webu nebo zvýšení hodnoty jedné konverze. Optimalizace obchodní výkonnosti webu je poměrně širokým pojmem a proto se v této práci důkladně zabývám pouze jednou částí -- A/B testováním. Tato metoda je založena na principu zobrazení různých variant vybraných stránek nebo prvků na stránce reálným uživatelům, kteří svých chováním sami rozhodnou o obchodní výkonnosti jednotlivých variant. Cílem diplomové práce je detailně představit tuto metodu a nástroj, který byl k těmto účelům vytvořen. Google Website Optimizer jsem si vybral, protože je celosvětově velmi populární a snadno dostupný. Tato diplomová práce je rozdělena na několik hlavních kapitol. Úvod patří marketingovým modelům, které s optimalizací úzce souvisí. Následně se důkladně věnuji samotné optimalizaci a metodě A/B testování, včetně nástroje Google Website Optimizer. Poslední kapitolu tvoří případová studie, kde na praktických příkladech ukazuji použití nástroje Google Website Optimizer a optimalizaci obchodní výkonnosti webu České-vany.cz. Na toto téma existuje prozatím minimum českých zdrojů. I to je důkazem toho, že tento typ optimalizace webu není zatím v České Republice příliš známým ani používaným. V USA nebo Západní Evropě je naopak A/B testování běžnou součástí vývoje webu. Využívají jej jak giganti typu Google, Microsoft nebo Amazon, tak i malé internetové společnosti. Věřím proto, že má práce bude pro mnoho lidí přínosná.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.