Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mediální obraz fanouškovské kultury na stadionech Gambrinus ligy v sezóně 2013/2014
Michovský, Václav ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Trunečka, Ondřej (oponent)
Cílem této práce je popsat mediální obraz fanouškovské kultury na českých fotbalových stadionech v sezoně 2013/2014. Právě v tomto ročníku Gambrinus ligy totiž na tribunách došlo k několika událostem, které obrátily pozornost médií, fotbalové asociace i široké veřejnosti k problematice chuligánství. Šlo především o výtržnosti v poločase utkání 21. kola mezi Baníkem Ostrava a Spartou Praha. Po něm se Fotbalová asociace České republiky rozhodla důsledně dodržovat všechna bezpečností opatření a rozhodčím nařídila přerušovat zápasy i v momentě, kdy část hlediště začne vulgárně skandovat nebo rozvíjet vulgární, rasistické či jinak urážející transparenty. Tento postoj však rozezlil i dosud spíše pasivní diváky a napětí na stadionech naopak eskalovalo. Výsledkem toho byly další tři výrazné aféry, kterým se tato práce bude věnovat: fanouškovské nepokoje při pražském derby mezi Spartou a Slavií, utkání Sparty v Teplicích a finále Poháru České pošty. Zkoumanými médii budou Mladá fronta DNES, jakožto nejčtenější seriozní deník u nás, a Sport, jediný tuzemský ryze sportovní deník. Výzkum bude omezen i časově, a to vždy na období začínající pět dnů před datem daného utkání a končící dva týdny po něm.
Mediální obraz fanouškovské kultury na stadionech Gambrinus ligy v sezóně 2013/2014
Michovský, Václav ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Trunečka, Ondřej (oponent)
Cílem této práce je popsat mediální obraz fanouškovské kultury na českých fotbalových stadionech v sezoně 2013/2014. Právě v tomto ročníku Gambrinus ligy totiž na tribunách došlo k několika událostem, které obrátily pozornost médií, fotbalové asociace i široké veřejnosti k problematice chuligánství. Šlo především o výtržnosti v poločase utkání 21. kola mezi Baníkem Ostrava a Spartou Praha. Po něm se Fotbalová asociace České republiky rozhodla důsledně dodržovat všechna bezpečností opatření a rozhodčím nařídila přerušovat zápasy i v momentě, kdy část hlediště začne vulgárně skandovat nebo rozvíjet vulgární, rasistické či jinak urážející transparenty. Tento postoj však rozezlil i dosud spíše pasivní diváky a napětí na stadionech naopak eskalovalo. Výsledkem toho byly další tři výrazné aféry, kterým se tato práce bude věnovat: fanouškovské nepokoje při pražském derby mezi Spartou a Slavií, utkání Sparty v Teplicích a finále Poháru České pošty. Zkoumanými médii budou Mladá fronta DNES, jakožto nejčtenější seriozní deník u nás, a Sport, jediný tuzemský ryze sportovní deník. Výzkum bude omezen i časově, a to vždy na období začínající pět dnů před datem daného utkání a končící dva týdny po něm.
Srovnání komponent herního výkonu ve fotbale
Hos, Tomáš ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Frýbort, Pavel (oponent)
Název práce: Srovnání komponent herního výkonu ve fotbale Klíčová slova: Analýza utkání, FC Viktoria Plzeň, AC Sparta Praha, Gambrinus liga Vymezení problému: V české nejvyšší lize byly v sezoně 2013/2014 všechny utkání poprvé analyzovány speciálním analytickým programem Instat. Ze získaných dat jsem se zaměřil na srovnání dvou nejúspěšnějších týmů - FC Viktoria Plzeň a AC Sparta Praha. V práci se pokusím z těchto statistických údajů zjistit, jaké statistiky byly v lize pro obě družstva klíčové. Cíl práce: Cílem diplomové práce je komparovat a interpretovat údaje získané z analýzy herního výkonu statistickým programem Instat.
Využití sociálních médií kluby 1. české fotbalové ligy
Matějka, Daniel ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
VYUŽITÍ SOCIÁLNÍCH MÉDIÍ KLUBY 1. ČESKÉ FOTBALOVÉ LIGY Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je zhodnotit situaci okolo komunikace vedené kluby Gambrinus ligy směrem k fanouškům a podporovatelům prostřednictvím sociálních médií. Na základě dosažených výsledků bude navrženo doporučení pro komunikaci na sociálních médiích. Metody: V práci byly použity metody případové studie, dotazníkového šetření a hledání závislosti mezi dvěma proměnnými pomocí regresní analýzy. Metoda případové studie byla aplikována při hodnocení komunikace tří týmů Gambrinus ligy na sociálních médiích. Dotazníkové šetření zaznamenalo názory samotných fanoušků. Regresní analýza zkoumala vztah závislosti mezi průměrnou domácí návštěvností klubů a počty fanoušků na Facebooku. Výsledky: Výsledky celé práce korespondují se zvolenými cíli a jsou sumarizovány v samostatné kapitole jako návrhy a doporučení pro komunikaci na sociálních médiích. Klíčová slova: sociální média, Facebook, Twitter, YouTube, Google +, fotbalový klub, Gambrinus liga, fotbal
Působení pražských klubů v sezoně 2011/2012 české nejvyšší fotbalové soutěže v celostátních denících
Hejbal, Dominik ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Kraus, Jiří (oponent)
Práce se zabývá obrazem pražských fotbalových klubů v první lize (Gambrinus liga) v českých celostátních denících. Sledovaným obdobím je sezona 2011/2012, kdy v nejvyšší soutěži působilo pět klubů z Prahy, což byl neobvykle vysoký počet. Do soutěžního ročníku nastoupili tradiční účastníci AC Sparta Praha a SK Slavia Praha, dále Bohemians 1905 a nově po postupu z druhé ligy také FK Dukla Praha a FK Viktoria Žižkov. Sledovanými deníky jsou: Sport (jediný sportovní deník v České republice), Hospodářské noviny, Lidové noviny, Mladá fronta DNES a Právo, tedy čtyři všeobecně zaměřené deníky se sportovní přílohou. Tato práce s pomocí kvantitativního i kvalitativního výzkumu sleduje, jakým událostem v pražských fotbalových klubech deníky věnují nejvíce prostoru. Dále mapuje, jakým způsobem o nich české noviny pojednávají, a zároveň zkoumá, jakým klubům se nejvíce věnují jednotliví redaktoři. Je nějaká souvislost mezi počtem fanoušků a prostoru, jaký je v jednotlivých denících věnován určitému klubu. Následující kapitoly hledají odpověď na otázku, zda český deník ve snaze zaujmout větší čtenářskou obec preferuje klub s větším počtem fanoušků. Sledujeme také, zda jsou v souvislosti s českým fotbalem více sledovány kladné či záporné činy nebo zda je zveličován úspěch či neúspěch.
Spectator care in czech and slovak football
Petráš, Miroslav ; Novotný, Jiří (vedoucí práce) ; Kotáb, Jiří (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je analyzovat prostředí českého a slovenského fotbalu v oblasti péče o diváka. V teoretické části je pozornost věnována teoriím, které se této problematiky týkají. Konkrétně specifikům fotbalového trhu, ekonomice fotbalových klubů, teorii marketingového mixu a definici fanouška. V praktické části je nejprve rozebíraná a porovnávána návštěvnost v nejvyšších soutěžích obou zemí. Následující kapitola se soustředí na faktory, které návštěvnost ovlivňují. Jejím cílem je prokázat závislost mezi návštěvností a dosaženími úspěchy, atraktivitou soupera a počasím. V další kapitole je aplikován marketingový mix na fotbalové kluby. To znamená, jako jednotlivé kluby v obou zemích využívají složky marketingového mixu (produkt,cena,distribuce,komunikace) za účelem přilákat co možná nejvíc diváků do hlediska. V poslední kapitole jsou analyzovány výsledky průzkumu, který byl vykonán mezi zástupci jednotlivých klubů. Na závěr je porovnaná a zhodnocená situace v oblasti péče o diváka v obou zemích.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.