Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Event marketing in the fashion field with the focus on Czech e-shop Footshop
Handzová, Hana ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Bakalárska práca s názvom "Event marketing v oblasti módy so zameraním na český internetový obchod Footshop" poskytuje analýzu marketingovej komunikácie vybranej spoločnosti, pričom vychádza z teoretických základov marketingu módnych značiek a event marketingu. Cieľom práce je najmä zmapovanie event marketingových aktivít Footshopu a komparácia s konkurenciou. Prvá časť práce je zameraná na vymedzenie potrebných pojmov z oblasti event marketingu, módy a podnikania na internete. Nasledujúca časť je zameraná na deskripciu spoločnosti, jej históriu, vymedzenie cieľovej skupiny a predstavenie produktov, ktoré Footshop predáva. V ďalšej časti práce poskytujem analýzu komunikačných nástrojov, ktoré spoločnosť Footshop používa, pričom event marketingu je venovaná samostatná kapitola. Pre dôkladné preskúmanie pozície Footshopu na trhu som vypracovala SWOT analýzu, SLEPTE analýzu a Portetovu analýzu piatich síl, ktoré približujú situáciu, v ktorej sa obchod nachádza, odhaľujú jeho konkurenčné výhody a zároveň poskytujú náhľad na možnosti zlepšenia. Na analýzy nadväzuje porovnanie Footshopu s vybranými konkurentmi zo segmentu obchodov zameraných na predaj streetwear módy a tenisiek. Na konci práca ponúka odporúčania pre zlepšenia a celkový prehľad analyzovaných informácií.
Evaluation of the company potential on the selected market
Hlinková, Michaela ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Bakalářská práce na téma hodnocení potenciálu společnosti na vybraném trhu se zabývá hlavními faktory, které by mohly přímo nebo nepřímo ovlivnit vstup společnosti Footshop s.r.o. na francouzský trh. K dosažení stanovených cílů jsem se dostala pomocí dílčích cílů, které byly realizovány porovnáváním, průzkumem, PEST analýzou, analýzou internetu a analýzou konkurence. Velkým přínosem do této práce byly vlastní znalosti o Footshopu a rovněž rozhovory s majitelem a se zaměstnanci. V mé práci bylo detailněji rozebráno makroprostředí, komunikace spotřebitelů na vyhledávacích a sociálních sítích a v neposlední řadě jsem se zabývala otázkami konkurence. Zhodnocením těchto působících vnějších a vnitřních sil, jsem přišla k závěru, že Footshop má určitý potenciál usadit se na novém trhu a zvýšit tím objem prodeje a povědomí o značce.
Expansion of the company FOOTSHOP S.R.O. ON THE EUROPEAN UNION MARKET
Kurucová, Veronika ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Dzuričková, Jana (oponent)
Práce pojednává o vstupu internetového prodejce Footshop sro na trh Evropské unie. Prochází všechny kroky potřebné k expanzi společnosti na nové trhy, přes logistiku, marketingové nástroje, zákaznickou podporu, seo, cenové porovnávače, sociální sítě apod. Součástí práce je PEST analýza trhu EU a SWOT analýza společnosti. Všechny tyto procesy je nutné brát v úvahu v případě expanze e-shopu na nové trhy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.