Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza produktového portfolia farmaceutické firmy MEDA Pharma, s.r.o.
Velecká, Aneta ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Angelovičová, Zuzana (oponent)
Cílem této práce je zanalyzovat portfolio farmaceutické společnosti MEDA Pharma s.r.o. a následně dle výsledků navrhnout marketingovou strategii do roku 2020. Práce má dvě části a to teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována vysvětlení základních pojmů týkajících se trhu, marketingu, marketingového mixu, marketingové strategie a jejích nástrojů. Dále je tato část věnována pojmům týkajících se farmaceutického průmyslu. Praktická část je zaměřena na analýzu portfolia společnosti. Využiji marketingového mixu, Bostonské matice, zhodnotím největší konkurenty jednotlivých produktů a zaměřím se také na profitabilitu produktů společnosti. V závěru navrhnu marketingovou strategii do roku 2020.
Zahájení klinického hodnocení v České republice
Kodat, Richard ; Melechovský, Jan (vedoucí práce) ; Čížek, Ondřej (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá řízením projektu zahájení klinického hodnocení v České republice pomocí metod projektového řízení. Tento projekt bude popsán, rozdělen do základních činností v práci zobrazených v Ganttově diagramu. Činnosti a následně celý projekt je analyzován v MS Project, z hlediska nákladů, času a zdrojů. Následně jsou tyto analýzy popsány s odkazem na teoretickou část, kde jsou uvedeny základní pojmy, metody a analýzy. Projekt a jeho analýzy by se mohly s malými úpravami použít i v praxi, protože projekt je naplánován tak, aby odpovídal obecným požadavkům klinických hodnocení v České republice.
Návrh CRM systému pro farmaceutickou společnost
Dosoudil, Tomáš ; Fortinová, Jana (vedoucí práce) ; Basl, Josef (oponent)
Tato práce je zaměřena na problematiku informačního systému CRM - Řízení vztahu se zákazníky. Hlavním cílem práce je analyzovat požadavky farmaceutických firem na informační systém CRM a následný postup jeho výběru dle specifických požadavků společnosti LADEEPHARMA CZECH s.r.o., dále jen LADEEPHARMA CZECH. Postup výběru CRM systému spočívá v řadě potřebných kroků. Nejprve je analyzován stávající stav společnosti LADEEPHARMA CZECH a potřeby jejích pracovníků. Na základě zjištěných požadavků a konzultací se zaměstnanci firmy byla stanovena výběrová kritéria a jejich váhy a porovnány vícekriteriálním rozhodováním. Poté byly vybrány tři best of breed systémy, které byly podrobně analyzovány a ohodnoceny dvěma zaměstnanci společnosti a autorem práce. Výsledky byly porovnány a z finálního hodnocení byl vybrán produkt, který by měla firma zvolit k implementaci a následně do něj investovat. Přínosem této práce je především předvedení postupu výběru CRM systému pro malou farmaceutickou společnost, od analýzy stávajícího stavu po definování jejích potřeb a stanovení vhodných kritérií a následný výběr optimálního řešení za pomoci vícekriteriálního hodnocení. Teoretická část je věnována základním znalostem CRM. V této části je popsána historie CRM, architektura, přínosy systému pro společnost a její pracovníky a jaké jsou možnosti pořízení CRM systémů. Praktická část je věnována specifickým potřebám farmaceutického odvětví a analýze společnosti LADEEPHARMA CZECH s následným postupem výběru vhodného CRM řešení.
Logistický řetězec farmaceutické společnosti Sandoz s.r.o.
Pradl, Robert ; Němečková, Iveta (vedoucí práce) ; Hinčica, Vít (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je zpracování tématu "Logistický řetězec farmaceutické společnosti Sandoz s.r.o.". Cílem této práce je analýza logistických procesů této společnosti a návrh zefektivnění či zkvalitnění jednotlivých částí tohoto celku. Práce má dvě části -- teoretickou a praktickou. V první části se zaměřuji na představení pojmu logistika, jejího významu a pojetí, dále specifika farmaceutického trhu a typické rysy logistiky v tomto odvětví. Ve druhé části je představena společnost Sandoz a společnosti spolupracující v jejím logistickém řetězci, fyzický přesun zboží včetně dodacích parit, propojení informačními systémy a finanční toky. Následně u mnou zjištěných nedostatků navrhuji zefektivnění daných částí procesu.
Optimální portfolio generické farmaceutické firmy maximalizující obrat
Kadlecová, Lenka ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Komárková, Lenka (oponent)
Diplomová práce se zabývá definicí významné části optimálního portfolia farmaceutické společnosti. Cílem práce je identifikace deseti nejlépe prodávaných anatomicko-terapeutických skupin léčiv, které by mohly vytvořit nosnou část portfolia obratově zaměřené společnosti. Práce je pojata jako autentické strategické rozhodnutí managementu generické farmaceutické společnosti vstupující na český trh. Podklady pro manažerské rozhodnutí tvoří běžně dostupná data. Jedná se o poznatky o prodejích největších konkurentů, informace o pohybu léčiv v rámci distribučního řetězce a údaje o nákladech plátce léčiv. Samotné rozhodnutí je provedeno jednoduchým jedno-kriteriálním výběrem. Relevantnost výsledných anatomicko terapeutických skupin léčiv bude v rámci diskuze podpořena epidemiologickými daty.
Farmaceutický průmysl ve světě - geografické aspekty
DUŠEK, Ondřej
Tématem této diplomové práce je světový farmaceutický průmysl se zaměřením na jeho geografické aspekty. Jedná se o progresivní průmyslové odvětví, které má specifickou strukturu a vyznačuje se specifickými trendy vývoje a lokalizace. Základní charakteristiky farmaceutického průmyslu zachycuje první oddíl diplomové práce. Oddíl druhý se zabývá především světovým farmaceutickým průmyslem, významnými výrobci léčiv a farmaceutickými společnostmi a také geografickou organizací a rozmístěním tohoto odvětví. Rovněž je zde přiblížena problematika výzkumu ve farmaceutickém průmyslu, otázka nadnárodních činností farmaceutických společností či fungování mezinárodních farmaceutických sdružení. Poslední třetí oddíl se zabývá českým farmaceutickým průmyslem a situací tohoto odvětví v ČR. Práce se zaměřuje především na domácí výrobce léčiv, zachycuje jejich historii a současný stav, odhaluje některé geografické zákonitosti tuzemského farmaceutického průmyslu a distribuce. Nedílnou součástí této diplomové práce jsou také tabulky, grafy a mapy, které slouží především k doložení a upřesnění získaných poznatků.
Uplatnění nástrojů marketingového mixu ve farmaceutické spoečnosti
Podlešáková, Markéta Bc. ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Ječmínková, Monika (oponent)
Popis a zhodnocení užití marketingového mixu ve farmaceutické společnosti.
Návrh komunikačního mixu ve vybrané firmě
Rajnošek, Ráma Bc. ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Kuncl, Marek (oponent)
Práce ve své teoretické části vymezuje pozici komunikace v marketingovém mixu, popisuje jednotlivé komponenty komunikačního mixu. Zaměřuje se na přímou komunikaci s orientací na využití elektronických kanálů. V praktické části je představena marketingová strategie společnosti Janssen-Cilag, jsou zde popsány jednotlivé nástroje dosavadního komunikačního mixu. V práci je dále provedena analýza vstupů pro účely navržení nového komunikačního mixu pro vybraný segment trhu a pro vybraný produkt. Je zde vypracován nový návrh komunikačního mixu pro elektronickou komunikaci s důrazem na využití nových trendů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.