Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Příprava a zavedení výkonnostních testů
Dosoudil, Tomáš ; Oškrdal, Václav (vedoucí práce) ; Matuštík, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se věnuje problematice provádění testů a jejich zasazení do nového prostředí. Teoretická část se věnuje problematice testů a projektů. Vymezuje pojem projekt, testů jako předmětu projektu a definuje druhy testů spolu s přiblížením problematiky výběru nástroje pro zátěžové testy. Praktická část je zaměřena na popsání procesů potřebných pro přípravu a zavedení zátěžových testů a potřebných kroků v rámci řízení projektového zavedení.
Návrh CRM systému pro farmaceutickou společnost
Dosoudil, Tomáš ; Fortinová, Jana (vedoucí práce) ; Basl, Josef (oponent)
Tato práce je zaměřena na problematiku informačního systému CRM - Řízení vztahu se zákazníky. Hlavním cílem práce je analyzovat požadavky farmaceutických firem na informační systém CRM a následný postup jeho výběru dle specifických požadavků společnosti LADEEPHARMA CZECH s.r.o., dále jen LADEEPHARMA CZECH. Postup výběru CRM systému spočívá v řadě potřebných kroků. Nejprve je analyzován stávající stav společnosti LADEEPHARMA CZECH a potřeby jejích pracovníků. Na základě zjištěných požadavků a konzultací se zaměstnanci firmy byla stanovena výběrová kritéria a jejich váhy a porovnány vícekriteriálním rozhodováním. Poté byly vybrány tři best of breed systémy, které byly podrobně analyzovány a ohodnoceny dvěma zaměstnanci společnosti a autorem práce. Výsledky byly porovnány a z finálního hodnocení byl vybrán produkt, který by měla firma zvolit k implementaci a následně do něj investovat. Přínosem této práce je především předvedení postupu výběru CRM systému pro malou farmaceutickou společnost, od analýzy stávajícího stavu po definování jejích potřeb a stanovení vhodných kritérií a následný výběr optimálního řešení za pomoci vícekriteriálního hodnocení. Teoretická část je věnována základním znalostem CRM. V této části je popsána historie CRM, architektura, přínosy systému pro společnost a její pracovníky a jaké jsou možnosti pořízení CRM systémů. Praktická část je věnována specifickým potřebám farmaceutického odvětví a analýze společnosti LADEEPHARMA CZECH s následným postupem výběru vhodného CRM řešení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.