Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 684 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití sociálních sítí v marketingové komunikaci vybrané společnosti
Medková, Kateřina ; Dofková,, Jekaterina (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce popisuje problematiku využití sociálních sítí v marketingové ko-munikaci u vybrané společnosti. Cílem práce je analýza současné situace ve spo-lečnosti a návrh nového řešení, tedy marketingových nástrojů, které může společ-nost v budoucnu využívat. V první části je shrnuta problematika marketingové komunikace, marketingového a komunikačního mixu a sociálních sítí. Analytická část obsahuje analýzu vnitřního i vnějšího prostředí, analýzu konkurenční pozice společnosti, a také SWOT analýzu. Návrhová část pak zhodnocuje komunikační kanály používané v současnosti a ukazuje nové možnosti využití komunikačních kanálů spolu s předpokládanými náklady, které bude nutné vynaložit.
Určení vlivu uživatelů na sociálních sítích
Jirout, Petr ; Otrusina, Lubomír (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o vytvoření systému pro analýzu sociálních sítí, umožňující určení vlivu vybraných uživatelů těchto sítí. Tento systém byl zpřístupněn veřejnosti pod MIT licencí a umožňuje jednoduchou rozšiřitelnost pro vlastní analytické přístupy. Použití tohoto systému bylo demonstrováno na příkladu analýzy vybraných profilů z české politické scény na sociální síti Facebook. Tato práce porovnala jejich vliv a aktivitu uživatelů na těchto profilech. Zároveň byl navržen nový přístup pro predikci aktivity a vlivu na těchto profilech a to pomocí identifikování tzv. oddaných fanoušků.
Multiple-Context Trust Model for a Social Network Using Personality Analysis
Švec, Tomáš ; Zbořil, František (oponent) ; Samek, Jan (vedoucí práce)
This master's thesis follows up on the bachelor thesis which described a model of trust for the social network Facebook. The model has been enhanced with remarks from the UMAP 2013 conference and its scalability and flexibility were verified. Basic terminology from personality psychology is explained and then used to find correlation between trust and users' personality. The model Big Five is chosen to represent user's character and a questionnaire is designed. Said questionnaire is used to find correlation between Big Five and the multi-context trust model. This correlation is estimated based on knowledge from the field of sociology and then verified on real Facebook users.
Návrh marketingové strategie
Beneš, David ; Adamec, Radim (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh marketingové strategie ve vybrané společnosti. V teoretické části je provedena rešerše odborné literatury. Jsou zde popsány jednotlivé marketingové systémy, které jsou následně použity v empirické části. Analytická část práce je zaměřena na popis společnosti FITCOACH s.r.o, jejího postavení na trhu a přehled konkurentů v tomto odvětví. Hlavním cílem práce je návrh marketingové strategie pro společnost FITCOACT, s.r.o. V závěru práce jsou popsány návrhy na zlepšení stávající situace, přilákání nových zákazníků a s tím spojených vyšších tržeb.
User Mobile Application with Location-Sensing Aspects
Marcely, Peter ; Zemčík, Pavel (oponent) ; Černocký, Jan (vedoucí práce)
This Bachelor's Thesis was performed during a study stay at the University of Crete, Greece. It deals with analysis, design and implementation of network application written in Java. User's front-end of this application, which is based on Google Maps API and JavaScript, allows following the position of their friends and other users connected to network by 7DS. There is a possibility to put pictures to a specific location on a map. Users can also connect to community network Facebook what allows them to import and export pictures from this community network.
Akční plán marketingové komunikace FP VUT v Brně prostřednictvím sociálních médií
Červený, Benjamín ; Kita, Peter (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Sociálne médiá v dnešnej dobe predstavujú určitý nový priestor pre komunikáciu, marketing a propagáciu firiem s okolitým svetom. Práca sa zameriava na analýzu aktuálneho stavu marketingového plánu a spôsobu propagácie na sociálnych sieťach konkurenčných fakúlt a Fakulty podnikateľskej VUT Brno. Hlavným cieľom práce je vytvoriť akčný marketingový plán Fakulty podnikateľskej na sociálnych sieťach so zámerom na zvýšenie počtu uchádzačov o Fakultu podnikateľskú.
Vizualizace a interpretace dat v sociální síti
Jirák, Jakub ; Burget, Radim (oponent) ; Atassi, Hicham (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá získáním a interpretací dat ze sociální sítě Facebook. V bakalářské práci je využito vývojové prostředí Qt verze 5.4.1 v kombinaci s javascriptem. Vytvořená aplikace je určena pro operační systém Windows. Ve vytvořené aplikaci je využit javascript v kombinaci s QML. Javascript obstarává vizualizaci kontaktů a relací mezi nimi, zatímco QML se stará o strukturu samotného programu.
Analýza využití sociálních médií v marketingové komunikaci podniku a návrh rozšíření užití sociálních sítí v marketingové strategii
Plisková, Zuzana ; Květoňová, Martina (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato práce řeší problematiku využití marketingové komunikace na sociálních médiích konkrétní společnosti. Cílem práce je analyzovat současnou situaci společnosti a navrhnout nástroje na změnu online marketingové komunikace. Vzhledem k dynamickému vývoji problematiky sociálních médií práce vychází ze současných poznatků a trendů. V řešení bylo použito analýzy vnitřního a vnějšího prostředí společnosti, a výzkumu cílové skupiny metodou online dotazníku. Na základě zjištěných výsledků a poznatků z teoretické části práce byly společnosti navrženy nástroje pro marketingovou komunikaci. Zjištěné výsledky a poznatky z práce mohou, při zavedení do marketingové strategie společnosti, zajistit požadovaný nárůst zákazníků.
Návrh změn komunikačního mixu vybraného klubu
Šturma, Pavel ; Mucha,, Ing, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rozborem komunikačního mixu hokejového klubu PSG Zlín. První teoretická část rozebírá obecné pojmy marketingové komunikace a komunikačního mixu se zaměřením na nástroje online komunikace. V druhé části dochází k seznámení s klubem, analýze jeho marketingového prostředí a současného komunikačního mixu klubu opět se zaměřením na online komunikaci. Východiskem je pak návrh změn a zlepšení.
Využití sociálních sítí v marketingové komunikaci
Nejedlý, Roman ; Prek, Tomáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce popisuje využití sociálních médií v marketingové komunikaci. Vymezuje míru jejich účelného využívání a stanovuje postupy, kterými lze komunikovat s trhem a dosáhnout maximální efektivity.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 684 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.