Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Súčasná forma hodnotenia a její vplyv na fluktuaci zamestnancov vo vybranom podniku
Lukačovičová, Veronika ; Kiradžievová,, Soňa (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práca je zameraná na vnímanie hodnotenia vybraného vzorku respondentov. Hlavným cieľom je popísať, analyzovať a spracovať daný systém hodnotenia, ktorý je dôležitým motivačným prvkom vo vybranom podniku v oblasti elektrotechniky. Teoretická časť je venovaná definovaniu pojmu hodnotenia a procesu hodnotenia. Praktická časť je zameraná na charakteristiku vybraného podniku, systém hodnotenia v danom podniku a výsledky analyzovania súčasného stavu hodnotenia zamestnancov. V závere diplomovej práce sú uvedené návrhy, ktoré pomôžu ke zníženie fluktuace v podniku.
Evaluační nástroje pro hodnocení školního vzdělávacího programu v oblasti pedagogického procesu
Tichá, Zdeňka ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Lisnerová, Romana (oponent)
Závěrečná práce se zabývá metodami a technikami, které slouží ke sběru a analýze dat užívaných v evaluačním procesu v oblasti školních vzdělávacích programů (ŠVP) v mateřské škole. Teoretická část vymezuje definice a základní pojmy související s oblastí hodnocení a evaluace, evaluačních nástrojů a procesů. Pojmenovává základní metody a techniky evaluačních procesů a jejich praktické používání při vyhodnocování evaluačního systému v ŠVP v podmínkách sloučených mateřských škol. V empirické části se zaměřuje na oblast evaluace školních vzdělávacích programů v podmínkách sloučených mateřských škol a pracuje s informacemi získanými dotazníkovým šetřením. Zkoumá praktické využívání konkrétních evaluačních nástrojů při vyhodnocování evaluačních systémů. Analyzuje vlastní realizaci, efektivitu a funkčnost evaluačních praktik a hodnocení výsledků výzkumného šetření. Na závěr přináší doporučení možných postupů a řešení zjištěných nedostatků v oblasti evaluace školních vzdělávacích programů v podmínkách sloučených mateřských škol.
Súčasná forma hodnotenia a její vplyv na fluktuaci zamestnancov vo vybranom podniku
Lukačovičová, Veronika ; Kiradžievová,, Soňa (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práca je zameraná na vnímanie hodnotenia vybraného vzorku respondentov. Hlavným cieľom je popísať, analyzovať a spracovať daný systém hodnotenia, ktorý je dôležitým motivačným prvkom vo vybranom podniku v oblasti elektrotechniky. Teoretická časť je venovaná definovaniu pojmu hodnotenia a procesu hodnotenia. Praktická časť je zameraná na charakteristiku vybraného podniku, systém hodnotenia v danom podniku a výsledky analyzovania súčasného stavu hodnotenia zamestnancov. V závere diplomovej práce sú uvedené návrhy, ktoré pomôžu ke zníženie fluktuace v podniku.
Evaluační nástroje pro hodnocení školního vzdělávacího programu v oblasti pedagogického procesu
Tichá, Zdeňka ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Lisnerová, Romana (oponent)
Závěrečná práce se zabývá metodami a technikami, které slouží ke sběru a analýze dat užívaných v evaluačním procesu v oblasti školních vzdělávacích programů (ŠVP) v mateřské škole. Teoretická část vymezuje definice a základní pojmy související s oblastí hodnocení a evaluace, evaluačních nástrojů a procesů. Pojmenovává základní metody a techniky evaluačních procesů a jejich praktické používání při vyhodnocování evaluačního systému v ŠVP v podmínkách sloučených mateřských škol. V empirické části se zaměřuje na oblast evaluace školních vzdělávacích programů v podmínkách sloučených mateřských škol a pracuje s informacemi získanými dotazníkovým šetřením. Zkoumá praktické využívání konkrétních evaluačních nástrojů při vyhodnocování evaluačních systémů. Analyzuje vlastní realizaci, efektivitu a funkčnost evaluačních praktik a hodnocení výsledků výzkumného šetření. Na závěr přináší doporučení možných postupů a řešení zjištěných nedostatků v oblasti evaluace školních vzdělávacích programů v podmínkách sloučených mateřských škol.
Systém hodnocení zaměstnanců v ČSOB
Horáčková, Marie ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Skalková, Jana (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na zmapování hodnotícího systému v Československé obchodní bance. Praktická část začíná představením společnosti ČSOB, v dalším kroku jsou definovány všechny důležité náležitosti hodnotícího procesu s využitím analýzy interních dokumentů. Praktická část se dále skládá z dotazníkového šetření realizované s pomocí zaměstnanců ČSOB. Cílem práce je potvrdit či vyvrátit stanovené hypotézy a navrhnout doporučení dle zjištěných slabých míst v hodnotícím procesu. Doporučení by mělo vést k zefektivnění a zkvalitnění řízení lidských zdrojů společnosti a záměrem je také zvýšit všeobecnou spokojenost zaměstnanců.
Hodnocení žáka učitelem při odborném výcviku vzdělávacího oboru kadeřník
RŮŽIČKOVÁ ZAUMÜLLEROVÁ, Věra
Abstrakt (Anotace) Cílem této bakalářské práce je hodnocení žáků ve vyučovacím procesu dle stanoveného učebního plánu v návaznosti na ŠVP nejen v obecné rovině, ale i konkrétně, a to hodnocení žáka učitelem při odborném výcviku vzdělávajícího oboru Kadeřník. Tato práce si klade za úkol vymezit základní pojmy a ve stručnosti popsat problematiku hodnocení žáka nejen pedagogem, ale i žákem samým, včetně hodnocení výkonu jedince ze strany spolužáků. Dále si klade za cíl popsat psychologické aspekty a vzorce v samém důsledku hodnocení, a to jak ze strany učitele, žáka, spolužáků, ale i účastníků zainteresovaných v procesu hodnocení. Práce má teoreticko ? empirický charakter. Teoretická část popisuje hodnocení žáka učitelem při odborném výcviku se zaměřením na vzdělávací obor Kadeřník dle ŠVP. Popisuje metodu systematického pozorování žáka v rámci procesu hodnocení, možnosti analýzy a vyhodnocení žákova výkonu a formy vyjadřování výsledného hodnocení. Práce si také klade za cíl využít možnosti sebehodnocení žáka a zapojení spolužáků do hodnotícího procesu. V teoretické části je také věnována pozornost samotnému pojmu ?kadeřník,? všeobecný pohled na zmíněný pojem a v neposlední řadě přináší i současný náhled na tento vzdělávací obor, zařazení a popis oboru. V empirické části byl navrhnut systém hodnocení pro odborný výcvik vzdělávacího oboru a experimentálně ověří možnosti jejího využití v praxi. V rámci experimentu byly navrženy hodnotící archy pro sebehodnocení žáků, hodnocení výkonu žáka spolužáky a hodnocení žáka učitelem. Tyto archy byly během jednoho pololetí používány pro hodnocení při odborném výcviku. Výsledek experimentu byl ověřen prostřednictvím evaluačních dotazníků pro žáky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.