Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Charakteristiky trhu práce a jejich vliv na fungování organizace
Soušek, Jiří ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Šerák, Michal (oponent)
v českém jazyce Ekonomika trhu práce se snaží pochopit fungování a dynamiku trhu práce. Trh práce funguje skrze interakci lidí a organizací. Lidé vstupují na trh práce kvůli zajištění své obživy. Organizace na trhu práce poptávají pracovníky. Trh práce je podmíněn tržními, institucionálními a sociálními faktory. Existuje mnoho variant, jak jevy na trhu práce ovlivňují fungování hospodářské organizace., zvláště pak úroveň produktivity, mezd a počtu pracovních sil. Jevy na trhu práce mají makroekonomické i mikroekonomické příčiny a ovlivňují chování lidí a organizací na trhu práce Hlavním cílem této práce je popsat tyto výstupy trhu práce a posoudit jejich vliv na fungování organizace.
Charakteristiky trhu práce a jejich vliv na fungování organizace
Soušek, Jiří ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Šerák, Michal (oponent)
v českém jazyce Ekonomika trhu práce se snaží pochopit fungování a dynamiku trhu práce. Trh práce funguje skrze interakci lidí a organizací. Lidé vstupují na trh práce kvůli zajištění své obživy. Organizace na trhu práce poptávají pracovníky. Trh práce je podmíněn tržními, institucionálními a sociálními faktory. Existuje mnoho variant, jak jevy na trhu práce ovlivňují fungování hospodářské organizace., zvláště pak úroveň produktivity, mezd a počtu pracovních sil. Jevy na trhu práce mají makroekonomické i mikroekonomické příčiny a ovlivňují chování lidí a organizací na trhu práce Hlavním cílem této práce je popsat tyto výstupy trhu práce a posoudit jejich vliv na fungování organizace.
Analýza determinantů poptávky po programu Work and Travel
Černý, Vojtěch ; Svoboda, Miroslav (vedoucí práce) ; Brožová, Dagmar (oponent)
Práce se zabývá programem Work and Travel, speciální formou výměnného pobytu ve Spojených státech amerických. Klade si za cíl určit hlavní determinanty poptávky po tomto programu mezi českými studenty, specificky vliv směnného kurzu mezi dolarem a korunou. Dalším cílem je analyzovat novou cenovou politiku jedné z nejvýznamnějších společností poskytujících tuto službu a zjistit, zda jí tato změna přinesla užitek ve smyslu většího množství klientů a jak (pokud vůbec) změnila chování svých klientů. Ukazuje se, že pro analýzu determinantů není dostupné postačující množství dat a modely nejsou průkazné. V části analyzující data poskytnutá českou agenturou se ukazuje, že nová cenová politika měla pozitivní dopad na množství klientů společnosti a změnila chování klientů ve smyslu dřívějších registrací do programu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.