Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Obchodní a kulturní specifika Indie
Šrámová, Michaela ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Novák, Jaroslav (oponent)
Cílem této bakalářské práce je přiblížit specifika Indie v oblasti ekonomické, obchodní a kulturní. První kapitola představuje indickou geografii, obyvatelstvo a stručnou historii. Část první kapitoly se zaměřuje na ekonomické a obchodní prostředí Indie. Druhá kapitola pojednává o indické kultuře a jejím vlivu na obchodní jednání. Třetí kapitola je praktickou částí. Je zde představena firma Škoda Auto a.s. a její dceřiná společnost Skoda Auto India Pvt. Ltd. V okruhu zaměstnanců firmy Škoda, kteří spolupracují s Indy, bylo provedeno dotazníkové šetření, jehož výsledky uvádí třetí kapitola. Dotazníkové šetření se týká především kulturních odlišností Indů.
Analýza marketingového makroprostředí podniku
DOLEŽALOVÁ, Eliška
Bakalářská práce se zabývá Analýzou marketingového makroprostředí podniku. "Cílem bakalářské práce je zjistit, jaké vlivy a faktory působí na vybraný sortiment zboží a zhodnotit jejich míru a význam." První část práce je věnována literární rešerši. V druhé části je provedena analýza jednotlivých marketingových makroprostředí, jejich vyhodnocení a návrhy využití získaných informací. Prace také obsahuje popis podniku.
Specifika podnikatelského prostředí Argentinské republiky
Nováková, Karolína ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Plchová, Božena (oponent)
Předkládaná práce analyzuje jednotlivé části argentinského podnikatelského prostředí - prostředí ekonomické, politicko-právní, kulturně sociální a institucionální. Vzávěru rozebírá vzájemné obchodní vztahy České a Argentinské republiky a nastiňuje možné příležitosti pro vzájemnou obchodní výměnu mezi zeměmi.
Podnikatelské, ekonomické a kulturní zvláštnosti Aljašky
Šimková, Romana ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Klosová, Anna (oponent)
Cílem této práce je přiblížit, definovat, analyzovat a popsat kulturní, ekonomické a podnikatelské prostředí Aljašky. Práce se ve třech kapitolách postupně věnuje všem těmto prostředím. V první kapitole se věnuji kulturnímu prostředí Aljašky. Ve druhé kapitole blíže definuji a popisuji ekonomické prostředí Aljašky. Popisuji zde hlouběji ekonomické prostředí Aljašky a v druhé části této kapitoly se věnuji dvěma nejvýznamějším průmyslům na Aljašce. Ve třetí kapitole se zabývám podnikatelským prostředím na Aljašce. Na konci této kapitoly přibližuji podnikatelské příležitosti na Aljašce.
Možnosti podnikání vybrané firmy na singapurském trhu
Grégrová, Magda ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šípková, Martina (oponent)
Předmětem diplomové práce jsou možnosti vstupu zahraniční firmy na singapurský trh. První část představuje Singapur jednak z hlediska základních informací o teritoriu, obyvatelstvu, obchodních zvyklostech, ekonomickém prostředí, zahraničních vztazích, a jednak se zaměřuje na možnosti, které nabízí tento trh zahraničním exportérům. Pozornost je věnována kulturním specifikům a následně jsou uvedena doporučení vyplývající z interkulturních odlišností ve vztahu k evropské kultuře a ve vztahu k marketingové politice exportující firmy. Druhá část se zabývá českou společností Mauting spol. s.r.o., která vyváží své výrobky do více než 40 zemí světa a rovněž do Singapuru. Pozornost je soustředěna především na mezinárodní marketingovou strategii firmy, důraz je kladen na propagační politiku, adaptaci marketingového mixu na singapurský trh a na závěr je zhodnocena úspěšnost vstupu na singapurský trh.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.