Název: Analýza marketingového makroprostředí podniku
Překlad názvu: Analysis of macro environment background of selected company
Autoři: DOLEŽALOVÁ, Eliška
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza marketingového makroekonomického prostředí; demografické prostředí; ekonomické prostředí; kulturní prostředí; marketing; marketingové makroprostředí; politické a legislativní prostředí; prostředí; přírodní prostředí; technologické prostředí; analysis of marketing macro environment; cultural environment; demographic environment; economic environment; environment; marketing; marketing macro environment; natural environment; political and legislative environment; technological environment
Citace: DOLEŽALOVÁ, Eliška. Analýza marketingového makroprostředí podniku. České Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/32392

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-187553


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-06-04, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet