Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 124 záznamů.  začátekpředchozí115 - 124  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Design Better Content Development Process for SCAP Standards
Beňas, Petr ; Malinka, Kamil (oponent) ; Barabas, Maroš (vedoucí práce)
The aim of this work is to study and describe the SCAP security standards in a simple way with focus on the XCCDF and OVAL formats. State-of-the-art editors and content development approaches are described and their benefits together with shortcomings are identified. Based on the obtained knowledge, a new content editor design is proposed to minimize the shortcomings of the known approaches. Implementation and testing of the proposed editor are described.
Editor časových diagramů
Marek, Jan ; Šimek, Václav (oponent) ; Vašíček, Zdeněk (vedoucí práce)
Tento dokument popisuje návrh a implementaci OpenSource editoru časových digramů s podporou importu dat ze simulačního nástroje ModelSim, ukládání a načítání TDML souborů a zpracování souborů VCD.   V práci lze nalézt popisy zpracovávaných souborů, použitých nástrojů a informace o funkčnosti a implementaci   jednotlivých aspektů aplikace.
Nástroj pro návrh čipu v UML
Srna, Pavol ; Přikryl, Zdeněk (oponent) ; Hruška, Tomáš (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá vytvorením nástroja pre návrh čipu v UML. Cieľom je predstaviť novinky v jazyku UML verzie 2.0, ktoré je možné použiť pre modelovanie vstavaných systémov. Následne rozoberá možnosti a spôsob modelovania v prostredí Eclipse a sústredí sa na Eclipse Modeling Framework. Práca vysvetľuje princíp vytvárania grafických editorov s využitím frameworku GMF, pretože ho vyvíjaný nástroj plne využíva. Nakoniec je diskutované zvolené riešenie.
Rozšířená realita nad obrazem ze stacionární kamery
Tinka, Jan ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se venuje konceptu rozšírené reality nad obrazem ze stacionární kamery a jejím cílem je nabídnout prototyp interaktivního editoru, díky kterému je možné ve scéne vytváret virtuální objekty, jako kompenzaci nedostatecných možností detekce nepohybujících se objektu v obraze ze stacionárních kamer. Výsledkem práce je editor scény vyvinutý v herním enginu Unity, jenž nabízí možnosti pro tvorbu jednoduchých objektu a jehož výstup je využitelný v projektech Unity.
Aplikace pro správu překladů pro redakční systémy
Štefaník, Pavel ; Omran, Yara (oponent) ; Krajsa, Ondřej (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením aplikace pro správu překladů pro redakční systémy. Aplikace bude pomáhat vedoucímu překladateli distribuovat požadavky na překlad překladatelům a následně korektorům. Vedoucí překladatelé mohou přímo v aplikaci importovat články z redakčního systému WordPress a po překladu ho exportovat. Redaktoři mohou v přímo v aplikaci články psát. Za schvalování účtů a jim přidělených práv budou zodpovědní uživatelé s účtem administrátora.
Počítačové hry s technologií Unreal Engine
Hamal, Jakub ; Krček, Petr (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Obsahem této práce je seznámení a popis technologie Unreal Engine 3. Jedná se o technologii, která je využívána k vytváření her a aplikací pro různé platformy. Tato práce se zabývá tvorbou her pro PC. V první části práce jsou vysvětleny techniky, použité v Unreal Engine 3, v druhé je popsáno vývojové prostředí Unreal Development Kit a jak s ním pracovat. Poslední část se zabývá vytvořením ukázkové aplikace, ve které jsou předvedeny techniky popsané v prvních dvou kapitolách.
Doplnění pluginu BJ2NB o další funkce editoru
Zrůst, Vojtěch ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Pavlíčková, Jarmila (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá vylepšením funkčnosti pluginu BJ2NB pro NetBeans. Plugin vznikl za účelem usnadnění, resp. odstranění bariéry přechodu z programu BlueJ, který se používá především k výukovým účelům programování pro začátečníky, na program NetBeans IDE -- komplexní vývojové prostředí pro profesionální vývoj aplikací. Plugin se skládá ze 4 modulů: Mediatoru, Interactoru, Executoru a Editoru. Editor je modul obstarávající tvorbu diagramu a práci s ním. Cílem práce je upravit některou funkčnost tohoto modulu. Jedním z hlavních cílů je úprava formátu souboru XML, do kterého se ukládají informace o diagramu. Dále se především jedná o usnadnění práce s grafickým prostředím tak, aby bylo vhodné pro začátečníky a o úpravu vykreslování diagramu.
Prostorové zobrazování - software
ŽALUDOVÁ, Lenka
Bakalářská práce se zabývá prostorovým zobrazováním. Snaží se popsat a zároveň porovnat v současnosti nejvíce používaný software pro 3D zobrazování a stanovit metriku/kritéria hodnocení pro kategorizaci.
Dokumentace k programům
TOUFAR, David
Dokumentace k programům má za základní ideu pomáhat uživatelům a vysvětlovat jak programy, pro které se dokumentace vytvořila, pracují. Zvláštní důraz budu klást na potřeby vycházející z Visual Studia 2005 a XML nástrojů. V práci chci ukázat vytvoření XML dokumentace z VS 2005. Zaměřím se na možnosti při psaní dokumentace v DocBook. V této práci budu chtít ukázat funkce důležité při tvorbě dokumentace k programům a vybraným editorům tyto funkce ohodnotím.
Grafický editor báze znalostí
Oraný, Vladimír ; Berka, Petr (vedoucí práce) ; Laš, Vladimír (oponent)
Bakalářská práce se zabývá zjednodušováním vytváření bází znalostí. Hlavním cílem práce bylo umožnit tvůrcům báze vytvářet je již přímo graficky a přeskočit tak fázi, kdy znalostní inženýr vytváří bázi nejdříve na papíře a teprve poté ji přenáší do editoru báze. Nově vzniklý editor by se měl snažit být nezávislý na konkrétním expertním systému. Nově vzniklá aplikace, která toto umožňuje, dostala prozaické jméno: Grafický editoru báze znalostí (Gebz). Samotná jeho realizace tvoří nedílnou součást této práce a je k ní přiložena na optickém mediu. Zároveň jsou uvedeny zdroje, odkud lze získat aktuální verzi programu a jak udržet nainstalovanou verzi systému aktuální.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 124 záznamů.   začátekpředchozí115 - 124  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.