Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 371 záznamů.  začátekpředchozí350 - 359dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
E-learningová podpora počítačové výuky seniorů na Univerzitě 3. věku
Kuchařová, Hana ; Benáčanová, Helena (vedoucí práce) ; Seghmanová, Michaela (oponent)
Cílem této bakalářské práce je seznámit čtenáře s pojmem e-Learning a také s jeho využitím při počítačové výuce na univerzitě třetího věku. Práce směřuje od ryze teoretických témat k více praktickým. V úvodu nastiňuji cíle své práce a důvody, proč jsem si dané téma vybrala. Pokračuji zmapováním e-Learningu, od historie, přes definici, účastníky tvorby i uživatele kurzů, výhod a nevýhod, standardů a systémů podpory. V další části se zabývám vzděláváním seniorů a jeho vládní podporou. Zaměřuji se také na praktickou tvorbu elektronického kurzu pro univerzitu třetího věku na Vysoké škole ekonomické v Praze. V závěru pak poukazuji na přínos mé práce a na možnosti, které tento obor nabízí.
Framework pro výuku předmětu databáze na VŠE Praha
Turčín, Pavel ; Chlapek, Dušan (vedoucí práce) ; Palovská, Helena (oponent)
Tato práce se zaměřuje na návrh a následnou realizaci řešení e-learningové podpory výuky předmětu Databáze. Prvním krokem je vymezení pojmu e-learning a souvisejících pojmů. Následně je analyzována výuka tohoto předmětu a to jak její současný stav tak i další možnosti způsobu výuky a testování znalostí studentů při zachování základního rámce daném sylabem předmětu. Na základě této analýzy je pak vytvořena soustava požadavků na software. Ty jsou jak technického charakteru (požadovaná funkcionalita) tak i ekonomického (náklady na zavedení a provoz). Dle těchto požadavků je doporučen nejvhodnější e-learningový systém. Protože tento systém nesplňuje všechny specifikované požadavky a software který by zbylé pokryl není dostupný je dalším krokem návrh a realizace takového softwarového řešení. Nejprve jsou ještě detailněji specifikovány jednotlivé požadavky a podle nich je navržena architektura řešení pomocí tří dílčích aplikací: Cvičného klienta, Testového klienta a Správce. Samotná implementace pak probíhá v jazyce C# ve třech přírůstcích které odpovídají jednotlivým aplikacím. Na konci každého přírůstku je tak celkové řešení obohaceno o další funkcionalitu a výstupem je plně funkční komponenta.
Analýza výhodnosti elektronického vzdělávání
Jelínková, Kateřina ; Švecová, Lenka (vedoucí práce) ; Rosický, Tomáš (oponent)
Vymezení pojmu e-learning na teoretické úrovni, posouzení a doporučení vhodnosti elektronického vzdělávání ve společnosti TO2.
E-learning
Liška, Tomáš ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Práce seznamuje čtenáře s pojmem e-learning a poskytuje uspořádaný pohled na problematiku. Vysvětlení základních pojmů, forem, metod realizace nebo zařazení do systému vzdělávání vytváří základ pro pochopení významu elektronického vzdělávání. V práci je vysvětlena i problematika standardizace včetně přehledu nejdůležitějších používaných standardů a principu jejich fungování. Stěžejní část práce tvoří problematika zavádění e-learningu, která je demonstrovaná na příkladu modelové společnosti. V práci jsou zachyceny problémové oblasti při implementaci elektronického vzdělávání, komparace možných řešení včetně návrhu kurzů, které by mohly být realizovány. Současně jsou také identifikovány základní determinanty úspěchu zavádění e-learningu. Součástí práce je dotazníkové šetření mezi zaměstnanci společnosti, potenciálními studenty, s cílem zjistit jejich vnímání e-learningu a především jejich požadavky a očekávání. Pro úplnost jsou zachyceny i vývojové směry a trendy, kterými se e-learning ubírá, a které mají slibný potenciál.
E-learning ve veřejné správě
Fuchs, Pavel ; Kadeřábková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Khendriche Trhlínová, Zuzana (oponent)
V období post-industriální společnosti se znalosti stávají stále významnějším zdrojem bohatství. Na tento proces reaguje také veřejná správa. Součástí změn ve veřejné správě je i pojem e-learning, nebo-li vzdělávání podporované webovými technologiemi. Tato nová metoda v současné době proniká i na pole vzdělávání úředníků ve veřejné správě a proto jsem se rozhodl pro napsání své diplomové práce na téma ,,e-learning ve veřejné správě" . Cílem této práce je především analyzovat současné vzdělávání úředníků ve veřejné správě, objasnit novodobý pojmem e-learning a v neposlední řadě vyvrátit či potvrdit hypotézu, zda e-learningová podoba vzdělávání úředníků ve veřejné správě má šanci na široké rozšíření a udržení se na špici mezi formami vzdělávání.
Posouzení technických, ekonomických a personálních aspektů e-vzdělávání v LS SAP v ČSOB
Kubeš, Tomáš ; Beroušek, Petr (vedoucí práce) ; Legnerová, Kateřina (oponent)
Cílem této práce je podrobné prozkoumání a zhodnocení efektů zavedení elektronického vzdělávání v podniku v obecné rovině a v konkrétním případě ČSOB, a. s. Problematika je uvedena definicí pojmu e-learning a stručným rozborem charakteristik tohoto nového trendu v oblasti nejen podnikového vzdělávání. Zvláštní pozornost je věnována ekonomickým aspektům vzdělávání, respektive hodnocení přínosů a nákladů podnikového vzdělávání; každé hledisko je prozkoumáno a porovnáno jak pro e-learning, tak pro klasické metody výuky. Následně jsou navrženy dva modely pro hodnocení nákladů, výhodnosti a efektivity obou metod vzdělávání. Zjištěné teoretické poznatky a navržené modely měření efektivity jsou demonstrovány na datech z konkrétního kurzu. Na závěr se práce zabývá základními charakteristikami balíku standardů SCORM a zkoumá jejich podporu v systému SAP LS 600.
Testování e-learningového prostředí BeeWiser firmy StringData
Vrchotová, Olga ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Kramperová, Eva (oponent)
Hlavním cílem této práce bylo otestovat e-learningovou aplikaci BeeWiser od firmy StringData, s.r.o. Práci jsem rozdělila na 3 části. V úvodu jsem vysvětlila základní pojmy z oblasti e-learningu a porovnala jednotlivé formy e-learningu s klasickým vyučováním. Hlavní část této práce jsem věnovala testování a popisu tvorby, ale také provozování e-kurzu v aplikaci BeeWiser. Postupovala jsem chronologicky v jednotlivých fázích životního cyklu e-kurzu -- registrace, správa dat, tvorba e-kurzu, testy, řízení a monitoring. Na závěr každé fáze tohoto cyklu jsem uvedla: soupis všech komplikací, se kterými jsem se během testování setkala, návrhy na řešení těchto komplikací, dále návrhy na vylepšení a také zhodnocení prostředí BeeWiser. V závěru této práce jsem vyhodnotila současný stav prostředí BeeWiser podle dílčích kritérií, uvedených v hodnotící tabulce.
Porovnání e-learningových produktů typu Supermemo
Churý, František ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Pavlíček, Luboš (oponent)
Práce se zabývá problematikou produktů typu Supermemo (též nazývaných Flashcard software). Zjednodušeně řečeno se jedná o software, který slouží k opakování slovíček. Cílem je porovnat vybrané produkty, zamyslet se nad ideálním softwarem tohoto typu a nad možným budoucím vývojem. V první části práce objasňuji (zejména dříve rozšířený) princip učení slovíček pomocí papírových kartiček (tzv. Flashcards). Přibližuji metody a důvody práce s těmito kartičkami, algoritmy jejich přesunů apod. Z těchto metod vychází počítačový software, zvažuji výhody a nevýhody softwaru oproti Flashcards. Dále formuluji možné požadavky na ideální software tohoto typu, analyzuji vybrané produkty (Supermemo, VTrain a Flashcard Exchange) a konfrontuji je s formulovanými požadavky. Na závěr se zamýšlím nad možnými vylepšeními produktů a budoucím vývojem v oblasti.
Využití e-learningu pro výuku tělesně handikepovaných studentů
Tezzelová, Jana ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Tato práce se zabývá rozšířením e-learningu ve vzdělávání studentů se zdravotním postižením na vysokých školách a univerzitách v České republice. Cílem je zmapovat stávající situaci a porovnat rozdíly v možnostech využití e-learningu a studia zdravotně postižených osob na univerzitách v ČR a uvést důvody tohoto stavu. Práce je rozdělena do tří částí. První kapitola je teoretickým úvodem do problematiky e-learningu. Jsou v ní definovány základní pojmy a součásti e-learningu. Dále jsou zde popsány přínosy a omezení tohoto způsobu vzdělávání. Druhá část je zaměřena na seznámení se specifiky výuky zdravotně postižených osob. Jsou zde popsány možnosti využití počítačové techniky a dalších technologií, které umožňují využívat e-learning i osobám se specifickými potřebami. Výklad je zaměřen na postižení smyslové, tělesné a specifické vývojové poruchy učení. Poslední kapitola popisuje a pomocí vybraných ukazatelů srovnává současný stav výuky zdravotně postižených osob na vysokých školách v ČR. Průzkum se zabývá otázkami možností studia, využití e-learningu a jiných informačních a komunikačních technologií, počty studentů a existencí speciálních počítačových laboratoří.
E-learning
Šulc, Ondřej ; Švecová, Lenka (vedoucí práce) ; Štofila, František (oponent)
Teoretická část práce se zabývá v první řadě vzděláváním v podniku obecně a poté se věnuje obecným rysům e-learningu. Dále jsou v této části obsaženy možné způsoby aplikace learnigu v podniku. Praktická část práce obsahuje informace o společnosti PRAKAB PRAŽSKÁ KABELOVNA, a.s. a dále různé možné způsoby řešení vzdělávání v této společnosti. Závěrečná část práce obsahuje doporučení pro výběr jedné z variant, a toto je porovnáno s názorem vedoucího personálního oddělení této společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 371 záznamů.   začátekpředchozí350 - 359dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.