Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Procedurální generování struktur typu dungeon
Šipoš, Marek ; Rychlý, Marek (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo navrhnout a vytvořit knihovnu pro procedurální generování dungeonů a webovou aplikaci pro její praktické využití. Knihovna nabízí konfigurační rozhraní, generování výstupu podle této konfigurace a souborovou podporu. Webová aplikace pak umožňuje získaný výstup vizualizovat. Pro implementaci byl zvolen jazyk Java.
Generátor žalářů pro Unreal Engine
Mořkovský, Samuel ; Vlnas, Michal (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a implementací generátoru dungeonů pro herní engine Unreal Engine verze 4. Pro výsledek byla zvolena forma pluginu, která umožňuje generátor vložit do již existujícího projektu bez nutnosti zásahu do zdrojového kódu. Parametry modifikující proces generování jsou předávány z uživatelského rozhraní Unreal Enginu. Výsledkem procesu je množina místností a chodeb, které místnosti propojují tak, aby bylo možné každou místnost navštívit. Všechny tyto objekty jsou reprezentovány 3D modely v aktuální úrovni.
Návrh a implementace 2D hry v Unity
Dvořáček, Martin ; Munzar, Milan (oponent) ; Čadík, Martin (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit 2D rougelike platformovací hru se základním chováním nepřátel a skládáním úrovní z modulů. Hra má být celkem modifikovatelná a bude tvořena v herním enginu Unity.
Generátor žalářů pro Unreal Engine
Mořkovský, Samuel ; Vlnas, Michal (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a implementací generátoru dungeonů pro herní engine Unreal Engine verze 4. Pro výsledek byla zvolena forma pluginu, která umožňuje generátor vložit do již existujícího projektu bez nutnosti zásahu do zdrojového kódu. Parametry modifikující proces generování jsou předávány z uživatelského rozhraní Unreal Enginu. Výsledkem procesu je množina místností a chodeb, které místnosti propojují tak, aby bylo možné každou místnost navštívit. Všechny tyto objekty jsou reprezentovány 3D modely v aktuální úrovni.
Procedurální generování struktur typu dungeon
Šipoš, Marek ; Rychlý, Marek (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo navrhnout a vytvořit knihovnu pro procedurální generování dungeonů a webovou aplikaci pro její praktické využití. Knihovna nabízí konfigurační rozhraní, generování výstupu podle této konfigurace a souborovou podporu. Webová aplikace pak umožňuje získaný výstup vizualizovat. Pro implementaci byl zvolen jazyk Java.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.