Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Inscenační historie Klímovy dramatiky v českých divadlech
Kozubíková, Tereza ; Topolová, Barbara (vedoucí práce) ; Sarkissian, Alena (oponent)
Cílem práce je na základě dobových recenzí, článků, korespondence a deníkových zápisů chronologicky popsat inscenační historii Ladislava Klímy v českých divadlech. Práce se zabývá jak původními dramatickými texty, tak některými později zdramatizovanými beletristickými díly s důrazem na sedm inscenací od dvacátých let 20. století až po současnost: Matěj Poctivý, resp. Matějovo vidění (Stavovské a Národní divadlo, Studio Ypsilon, Divadlo v Dlouhé), Lidská tragikomedie (HaDivadlo, Stavovské divadlo) a Utrpení knížete Sternenhocha (Divadlo Komedie). Práce popisuje tvůrčí proces vzniku inscenací, jejich přijetí vedením divadla i herci, zkoumá proměny původního textu v souvislosti s poetikou daného divadla, sleduje různé režijní interpretace. Na základě studia pramenů se snaží zachytit také jejich kritickou reflexi i divácké ohlasy. Práce obsahuje jako přílohu rozhovor s režisérem dvou Klímových inscenací Arnoštem Goldflamem a také soupis dohledaných inscenací. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Marketingová komunikace divadla komerčního a neziskového typu
Taberyová, Terezie ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Marketingová komunikace divadla komerčního a neziskového typu" zjišťuje, jaký vliv má v oblasti divadelní produkce právní forma provozovatele divadla a zda má jeho zřizovatele nebo zakladatel vliv na použití různých marketingových nástrojů a postupů. To, jakým způsobem divadla komunikují s veřejností a prezentují svoji současnou i budoucí produkci, výrazně ovlivňuje jak návštěvnost, tak i ekonomické výsledky provozovatelů. Ze závěrů práce plyne, že více než právní forma ovlivňuje marketingovou komunikaci profesní znalost i osobní zainteresovanost personálního zajištění marketingového týmu.
Shakespearovské inscenace Jana Mikuláška
Lásková, Petra ; HRDINOVÁ, Radmila (vedoucí práce) ; TICHÝ, Zdeněk (oponent)
V této bakalářské práci se snažím postihnout základní principy tvorby režiséra Jana Mikuláška. Na konkrétních příkladech ukázat jejich charakteristické rysy a jejich úskalí ve vztahu k dramatickému textu. Práce se zaměřuje na rozbor shakespearovských inscenací Jana Mikuláška: Hamleta v Divadle Husa na provázku a Macbetha v Divadle v Dlouhé. Základním zdrojem informací pro mou práci jsou kritické reflexe inscenací, rozhovory s tvůrci, odborná literatura, videozáznamy inscenací a v neposlední řadě mé vlastní divadelní zážitky a texty divadelních her Williama Shakespeara: Hamlet v překladu Zdeňka Urbánka a Macbeth v překladu Jiřího Joska.
Analýza marketingu Divadla v Dlouhé
Marková, Klotylda ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Tématem bakalářské práce jsou možnosti využití marketingu v oblasti kultury, konkrétně divadla, na praktickém příkladu Divadla v Dlouhé, úspěšné pražské příspěvkové organizace. Bakalářská práce se zabývá specifiky marketingu a jeho zvláštnostmi v oblasti divadla, subjektu v rámci neziskového sektoru. Věnuje se marketingovému mixu, marketingovým nástrojům a problematickému skloubení umění a marketingu, který je v podmínkách českých neziskových organizací stále podceňován. Konkrétně je práce zaměřena na propagaci, tiskový servis a PR, prodejní strategii s ohledem na specifika divadelního prostředí. Po stručném teoretickém úvodu do problematiky se věnuje konkrétním tématům přímo navázaným na praxi Divadla v Dlouhé.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.