|
Rozvoj obchodních aktivit sportovního areálu
Pírková, Kateřina ; Milichovský, František (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit organizace Hroch z.s. Teoretická část shrnuje poznatky ohledně neziskových organizací, jejich managementu či marketingu a současně představuje metody použité v práci. Analytická část poskytuje obraz o vnitřním a vnějším prostředí organizace a analyzuje jejich interakce. V návrhové části jsou shrnuta doporučení vedoucí k rozvoji organizace a jejich obchodních aktivit.
|
|
Rozvoj obchodních aktivit z hlediska prodeje výrobků s vyšší přidanou hodnotou
Kratochvíl, Petr ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit společnosti JPL kovo s.r.o., se zaměřením na posílení současné pozice na trhu se strojním zařízením. Teoretická část shrnuje poznatky z oblastí managementu, marketingu a obchodní činnosti, zároveň i předkládá vybrané analytické metody. Analytická část se dívá na současnou situaci společnosti prostřednictvím jejího vnitřního a vnějšího prostředí. Návrhová část prezentuje doporučení vedoucí k rozvoji společnosti a jejich obchodních aktivit.
|
| |
|
Rozvoj obchodních aktivit pro firmu realizující stínící techniku
Nováková, Adéla ; Milichovský, František (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit firmy realizující stínící techniku, který povede k získání nových zákazníků na rakouském trhu a zvýšení tržeb. Práce zahrnuje teoretické poznatky dané problematiky, strategické analýzy vnějšího a vnitřního prostředí. Analytická část popisuje současný stav vybrané firmy, jejímž výsledkem je SWOT analýza. V návrhové části jsou zpracovány jednotlivá doporučení a návrhy týkající se rozvoje.
|
|
Rozvoj obchodních aktivit společnosti ZETOR TRACTORS a. s.
Špaček, Daniel ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit společnosti ZETOR TRACTORS, a. s. na australském trhu. Úvodní část práce se zabývá teorií, základními pojmy, metodami a nástroji využívané k plánování rozvoje obchodních aktivit. Poté je analyzována současná situace společnosti a tržního okolí. Výstupem a závěrem práce je návrhová část obsahující doporučenou variantu postupu při rozvoji obchodních aktivit na trhu v Austrálii.
|
|
Rozvoj obchodních aktivit společnosti na zahraničním trhu
Poláčková, Kateřina ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na rozvoj obchodních aktivit společnosti TV PROBBE s.r.o. na zahraničním trhu. Předmětem podnikání společnosti je výroba, velkoobchod a maloobchod krmiv a chovatelských potřeb. V teoretické části jsou shrnuty poznatky, jež jsou východiskem pro další části práce. V analytické části je hodnocena aktuální situace vnějšího i vnitřního prostředí společnosti. Návrhová část stanovuje doporučení, jejichž realizace by měla vést k rozvoji obchodních aktivit společnosti.
|
| |
|
Rozvoj obchodních aktivit společnosti, která vytváří vstřikovací formy
Mikula, Vojtěch ; Fojtů, Kateřina (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá rozvojem obchodních aktiv společnosti, která vytváří vstřikovací formy. Na základě teorie bude v této práci provedena dílčí analýza vnějšího, oborového a vnitřního prostředí. Tyto analýzy nám dále pomohou k vytvoření SWOT analýzy. Na základě uvedených analýz budeme schopni zhodnotit současný stav společnosti na trhu. Výsledkem této práce bude poskytnutí návrhu na rozvoj obchodních aktiv společnosti.
|
| |
|
Rozvoj obchodních aktivit vinotéky pomocí rozvozových služeb
Šmahel, Jiří ; Mráček, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na rozvoj obchodních aktivit vinotéky, která se nachází ve městě Blansku. Na základě teoretických poznatků z první části práce je následně zpracována analytická část, která slouží ke zhodnocení aktuální situace daného podniku. Výsledkem práce je návrh na zavedení rozvozové služby, která pomůže podniku zvýšit tržby a zároveň tím získá konkurenční výhodu.
|