Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Image vybrané destinace
ROZTOČIL, Jiří
Image a brand destinace jsou důležitými konkurenčními nástroji destinačního marketingu. Organizace destinačního managementu by měly dbát na dobrou pověst a silnou značku, aby destinace obstála v konkurenčním boji. Bakalářská práce se zabývá hodnocením image města Plzně jako destinace cestovního ruchu. Hodnocení image je důležité nejen pro organizace destinačního managementu, ale pro všechny stakeholdery v destinaci, které ho mohou společně utvářet. Bakalářská práce vychází z výsledků dotazníkového šetření provedeného od září do prosince 2016, kterého se zúčastnilo 206 respondentů. Město Plzeň je velmi silně spojováno s pivem a pivovarnickou tradicí. Výsledky také potvrzují pozitivní vliv projektu Evropské hlavní město kultury 2015, protože respondenti si často pojí město s kulturou nebo kulturní atraktivitou. Výsledky šetření identifikují nové motivy, které lze využít v destinačním marketingu, jako silné značky sportovních klubů (FC Viktoria Plzeň, HC Škoda Plzeň) nebo úspěšných produktů (Škoda, Pilsner Urquell). Tyto zjištěné prvky image je třeba sledovat a posílit je, aby pozitivně působily na potenciální a současné návštěvníky města.
Analýza spolupráce subjektů v cestovním ruchu
KAŠTYLOVÁ, Klára
Náplní bakalářské práce je analýza spolupráce subjektů v cestovním ruchu se zaměřením na jižní Čechy. Cílem práce je analýza současného stavu spolupráce subjektů cestovního ruchu a její provázání na jednotlivé struktury. Práce se zaměřuje na podrobný popis, vymezení regionu a rozbor činnosti organizace cestovního ruchu, kterou má v oblasti na starost krajem zřizovaná organizace Jihočeská centrála cestovního ruchu. Dále se práce zaměřuje na představení jednotlivých turistických oblastí a charakteristiku potenciálu daného regionu. Úroveň spolupráce zapojených subjektů je analyzována hlavně za pomoci dotazníkového šetření v rámci řízených rozhovorů s manažery turistických oblastí a pracovníků centrály. Výsledkem práce je identifikace nedostatků a bariér ve spolupráci a identifikace dobrých příkladů s možností rozvoje spolupráce. Zjištěné závěry budou zajímavým podkladem při řízení činnosti a vhodným materiálem k dalšímu rozvoji cestovního ruchu v jižních Čechách.
Motivace účastníků zimního cestovního ruchu
Lněnička, Marek ; Fialová, Dana (vedoucí práce) ; Špaček, Ondřej (oponent)
V zimním cestovním ruchu spojeném se zimními sporty je možné v posledních letech pozorovat jistou stagnaci. Nedochází již k výraznému celkovému nárůstu počtu účastníků, ale vznikají nové lyžařské areály a stoupá mezi nimi konkurenční boj. Z hlediska konkurenceschopnosti je nutné zabývat se důvody, které vedou ke konečnému výběru lyžařské destinace účastníkem zimního cestovního ruchu. V této práci je věnována pozornost konceptům, které právě ovlivňují výběr destinace. Těmito koncepty, které jsou ve stručnosti představeny na základě zahraniční literatury, jsou: obraz destinace, place attachment a loajalita. Dále byl v průběhu zimní sezony 2015 uskutečněn v nově se rozvíjející destinaci Lipno nad Vltavou výzkum založený na pozorování a rozhovorech s návštěvníky. Následně zde byly aplikovány výše zmíněné koncepty. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Image vybrané destinace
Khristoforova, Natalia ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Luštický, Martin (oponent)
Image destinace má velký význam v procesu rozhodování při výběru turistické destinace. Tato diplomová práce se zabývá analýzou přístupů k image, možnostem hodnocení a měření image destinace. Cílem práce je na základě existujících poznatků a modelů změřit image výbrané turistické destinace Republiky Sacha (Jakutsko).
Destinační marketing krajů ČR
Krütznerová, Sandra ; Khendriche Trhlínová, Zuzana (vedoucí práce) ; Kadeřábková, Jaroslava (oponent)
Marketing na úrovni veřejné správy a územní samosprávy nabývá v posledních letech stále více na svém významu. Diplomová práce se zabývá jednou z podoblastí tohoto marketingu, konkrétně destinačním marketingem. V ČR je destinační marketing realizován na několika úrovních - celostátní, regionální a místní. Pozornost je v této práci věnována především regionální úrovni. První část práce obsahuje teoretický základ pro danou problematiku a zabývá se samotným pojmem "destinační marketing", dále marketingovým a komunikačním mixem regionu, věnuje se významu marketingové strategie a také značce a image regionu. Hlavní část diplomové práce tvoří zhodnocení a porovnání realizace destinačního marketingu ve Středočeském, Plzeňském a Libereckém kraji. Nejdříve jsou analyzovány strategické dokumenty jednotlivých krajů zaměřené na marketing, následně je řešena skutečná realizace destinačního marketingu na základě vlastního šetření, pozornost je také věnována způsobům propagace jednotlivých krajů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.