Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aplikace pro výuku 2D křivek
Opletal, Pavel ; Švub, Miroslav (oponent) ; Venera, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá dvojrozměrnými křivkami používanými v počítačové grafice. Shrnuje obecnou problematiku těchto křivek a dále se zabývá konkrétními metodami pro jejich výpočet. Popisuje metody užívané pro výpočet Fergusonových kubik, křivek Kochanek-Bartels, Kardinálního splinu, Catmull-Rom splinu, Bézierových křivek a jejich modifikací, Coonsových kubik, Coonsových kubických B-splinů a křivek NURBS. Praktická část této práce se zabývá návrhem a implementací výukové aplikace, která demonstruje vybrané křivky.
Návrh interaktivních počítačových cvičení pro výuku programování
Chaloupka, Tomáš ; Mekyska, Jiří (oponent) ; Přinosil, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje návrhu interaktivního cvičení na základě zpětné vazby od studentů, kteří již programovacím kurzem Počítače a programování 2 v jazyku Java prošli. Hlavní částí práce jsou jednotlivé návrhy vybraných cvičení a vytvoření jejich aplikací. Grafické rozhraní je vytvořeno ve frameworku JavaFx
Algoritmy vyhledávání v jazyce C
Nejezchleb, Ivan ; Lukáš, Roman (oponent) ; Honzík, Jan M. (vedoucí práce)
Vyhledávání ve všech možných formách je v dnešní době hojně používanou operací nejen v oblasti informačních technologií. Proto je pochopení a ovládnutí základních vyhledávacích algoritmů nezbytné pro každého, kdo se chce vyvíjet služby obsahujících i mechanismus vyhledávání. Ve své práci se zabývám vyhledáváním především z pohledu programátora jazyka C. Představím zde ty nejzákladnější vyhledávací algoritmy a aplikace demonstrující jejich činnost. Cílem celé práce je vytvořit učební pomůcky pro snazší pochopení problematiky vyhledávání.
Demonstrační aplikace pro mobilní robot
Prokopová, Dagmar ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Materna, Zdeněk (vedoucí práce)
Práce se zabývá primárně návrhem a principy použitými při vytváření demonstrační aplikace Ball Picker pro mobilního robota TurtleBUT2. Robot řízený touto aplikací je schopen sbírat tenisové míčky ve svém okolí a předávat je do dlaně nedaleko stojícího člověka. Práce se věnuje mimojiné i popisu robotického operačního systému, na jehož základech byla aplikace vytvořena, a popisu simulátoru Gazebo. Dále je detailně rozebrán algoritmus pro detekci tenisového míčku založený na filtraci obrazu na základě barvy a použití Houghovy transformace a princip detekce pomocí kaskády klasifikátorů Haarových příznaků, využitý pro detekci lidské dlaně.
Path Planning Algorithms Visualisation
Bréda, Márton ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
The goal of this paper is to show some of the most important algorithms used in path planning. It also describes the application, that was created to allow people to experiment with these algorithms. For this purpose it uses the library that was introduced by Jakub Rusnák in 2017, which means this is a continuation and possibly extension of his work.
Vizualizace algoritmů pro plánování cesty
Řepka, Michal ; Uhlíř, Václav (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Nalezení bezkolizní cesty je hlavním problémem při implementaci pohyblivého, autonomního robota. Tato práce se zaměřuje na nejdůležitější algoritmy z tohoto odvětví robotiky a snaží se je srozumitelně vysvětlit. V dalších částech popisuje implementaci demonstrační aplikace, která umožňuje experimentování s těmito algoritmy. Aplikace využívá knihovnu vytvořenou pro tento účel Jakubem Rusnákem v roce 2017. Zde se tedy nachází volné pokračování a rozšíření jeho práce.
Path Planning Algorithms Visualisation
Bréda, Márton ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
The goal of this paper is to show some of the most important algorithms used in path planning. It also describes the application, that was created to allow people to experiment with these algorithms. For this purpose it uses the library that was introduced by Jakub Rusnák in 2017, which means this is a continuation and possibly extension of his work.
Vizualizace algoritmů pro plánování cesty
Řepka, Michal ; Uhlíř, Václav (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Nalezení bezkolizní cesty je hlavním problémem při implementaci pohyblivého, autonomního robota. Tato práce se zaměřuje na nejdůležitější algoritmy z tohoto odvětví robotiky a snaží se je srozumitelně vysvětlit. V dalších částech popisuje implementaci demonstrační aplikace, která umožňuje experimentování s těmito algoritmy. Aplikace využívá knihovnu vytvořenou pro tento účel Jakubem Rusnákem v roce 2017. Zde se tedy nachází volné pokračování a rozšíření jeho práce.
Návrh interaktivních počítačových cvičení pro výuku programování
Chaloupka, Tomáš ; Mekyska, Jiří (oponent) ; Přinosil, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje návrhu interaktivního cvičení na základě zpětné vazby od studentů, kteří již programovacím kurzem Počítače a programování 2 v jazyku Java prošli. Hlavní částí práce jsou jednotlivé návrhy vybraných cvičení a vytvoření jejich aplikací. Grafické rozhraní je vytvořeno ve frameworku JavaFx
Demonstrační aplikace pro mobilní robot
Prokopová, Dagmar ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Materna, Zdeněk (vedoucí práce)
Práce se zabývá primárně návrhem a principy použitými při vytváření demonstrační aplikace Ball Picker pro mobilního robota TurtleBUT2. Robot řízený touto aplikací je schopen sbírat tenisové míčky ve svém okolí a předávat je do dlaně nedaleko stojícího člověka. Práce se věnuje mimojiné i popisu robotického operačního systému, na jehož základech byla aplikace vytvořena, a popisu simulátoru Gazebo. Dále je detailně rozebrán algoritmus pro detekci tenisového míčku založený na filtraci obrazu na základě barvy a použití Houghovy transformace a princip detekce pomocí kaskády klasifikátorů Haarových příznaků, využitý pro detekci lidské dlaně.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.