Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Mediální prostor věnovaný týmu FC Slovan Liberec v deníku Sport
Dlask, Jakub ; Chrenčík, Roman (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce s názvem "Mediální prostor věnovaný týmu FC Slovan Liberec v deníku Sport" se zabývá zjištěním a porovnáním, jaký prostor dostával FC Slovan Liberec v Deníku Sport v porovnání s vítězi třech předešlých ročníků české nejvyšší fotbalové soutěže. V teoretické části nejprve pomocí odborné literatury popisuji provázanost sportu a žurnalistky a poté definuji specifika sportovní žurnalistiky. Dále pak představuji deník Sport, který byl jakožto jediný český sportovní deník využit pro výzkum v této bakalářské práci. V metodologické části nejdříve pomocí odborné literatury charakterizuji kvantitativní obsahovou analýzu, kterou jsem si vybral jako výzkumnou metodu. Na to navazuji popisem teoretických východisek, stanovením výzkumných otázek a sepsáním hypotéz. V analytické části pak popisuji svůj postup při výzkumu a následně porovnávám a prezentuji nasbíraná data.
Mediální obraz ženského fotbalu v deníku Sport
Pavlačková, Monika ; Turková, Kateřina (vedoucí práce) ; Trunečka, Ondřej (oponent)
Diplomová práce s názvem "Mediální obraz ženského fotbalu v deníku Sport" se zabývá mediálním obrazem ženského fotbalu v období 1. 1. 2017 - 31. 12. 2021 v deníku Sport. Prostřednictvím kvantitativní a kvalitativní obsahové analýzy práce shrnuje prezentaci ženského fotbal v jediném českém sportovním deníku a jeho přílohách v průběhu let. Následně jsou zmíněny nejzajímavější články. Analyzované roky jsou v závěru mezi sebou porovnávány. Mezi hlavní teorii patří to, že pokud se mediální obraz ženského fotbalu postupně měnil, bude to značné právě v jediném českém sportovním deníku. Práce vychází z předpokladu, že počet článků v průběhu let rostl, což bylo ve výsledku potvrzeno až na roky 2020 a 2021, kdy kvůli pandemické krizi počet článků značně klesl. Změna mediálního obrazu ženského fotbalu byla zjevná nejen z počtu článků, ale i z jejich délky.
Vývoj periodika Sport Magazín v letech 1997-2012
Molitoris, Andreas ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Trunečka, Ondřej (oponent)
Diplomová práce Vývoj periodika Sport Magazín v letech 1997-2012 se zabývá periodikem Sport Magazín, páteční přílohou deníku Sport. V úvodní části se diplomová práce zabývá historií periodika a jeho vydavatelství, pomocí výzkumu MML a dalších anket zjišťuje, jaké sporty jsou mezi čtenáři oblíbené a které sporty by čtenáři rádi v magazínu našli a taktéž se všeobecně zabývá tématem sport, jeho historií a pohledem na něj. V další části práce mapuje vývoj Sport Magazínu od jeho vzniku v roce 1997 do roku 2015, přičemž sleduje vývoj magazínu vždy s odstupem pěti let. V letech 1997, 2002, 2007 a 2012 práce podrobně sleduje všechna čísla magazínu v daném roce, přičemž v každém z těchto ročníků zjišťuje, v jakém rozsahu magazín vycházel, jakým sportovním tématům se věnovaly články v magazínu, jaké byly pravidelné rubriky a taktéž jaký byl v každém čísle podíl inzerce. V závěru práce jsou všechny tyto ročníky navzájem porovnány a práce sleduje, k jakému vývoji u magazínu během posledních patnácti let došlo.
Proměny deníku Sport v letech 1999-2006
Kasík, Ondřej ; Bednařík, Petr (vedoucí práce) ; Kraus, Jiří (oponent)
Diplomová práce "Proměny deníku Sport v letech 1999-2006" pojednává o změnách, kterými prošel jediný sportovní deník vycházející v České republice poté, co se v roce 2002 stala jeho majitelem společnost Ringier (do roku 2002 byla vydavatelem Sportu společnost Československý sport). Vydavatelství Ringier, mezi jehož tituly patří například bulvární deník Blesk, kompletně proměnilo koncepci sportovního deníku, změnila se grafika i obsah, proměnilo se personální složení redakce. Do funkce šéfredaktora Sportu nastoupil Zbyšek Pechr, bývalý zástupce šéfredaktora bulvárního Blesku. Od roku 2002 můžeme v deníku Sport sledovat prvky infotainmentu, tedy prolínání informační funkce s funkcí zábavní. Diplomová práce se kromě sledování projevů infotainmentu v deníku Sport zabývá také pozicí Sportu v konkurenci s ostatními médii na českém trhu, internetovou verzí sportovního deníku, nedělníkem deníku Sport a Sport Magazínem.
Proměna obsahu deníku Sport v době koronavirové krize a další vývoj periodika po ní
Kučera, Stanislav ; Němcová Tejkalová, Alice (vedoucí práce) ; Turková, Kateřina (oponent)
Diplomová práce Proměna obsahu deníku Sport v době koronavirové krize a další vývoj periodika po ní se zabývá podobou a obsahem deníku Sport v době koronavirové pandemie a v nebližší době po ní, tedy od března 2020 do září 2020. Zejména v první třetině tohoto období v České republice i po celém světě prakticky utichla sportovní činnost, práce se tedy soustředí na to, jak jediný tuzemský na sport specializovaný deník zareagoval na absenci závodů a soutěží. Práce dále monitoruje, jestli se trendy nastolené v první třetině sledovaného období udržely i poté, co se situace ve společnosti i sportovním prostředí začala vracet k normálu. V teoretické části se práce věnuje problematice tištěných médií v éře internetu, uvádí vybrané výzkumy vlivu pandemie koronaviru na fungování médií a nastiňuje referování sportovních médií o menších sportech. Analytická část se zabývá samotným obsahem Sportu. Práce zkoumá každé vydání deníku v období od března do září 2020 a sleduje v nich zastoupení sportů a dalších kategorií, téma hlavního článku na titulní straně, počet druhů sportů, počet článků a prostor věnovaný inzerci. Dále pak práce představuje výsledky analýzy každého druhého vydání deníku z března 2020 a září 2020 a porovnává jejich podobu s každým druhým vydáním v březnu 2019 a září 2019. Zde jsou sledovanými...
Vývoj periodika Sport Magazín v letech 1997-2012
Molitoris, Andreas ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Trunečka, Ondřej (oponent)
Diplomová práce Vývoj periodika Sport Magazín v letech 1997-2012 se zabývá periodikem Sport Magazín, páteční přílohou deníku Sport. V úvodní části se diplomová práce zabývá historií periodika a jeho vydavatelství, pomocí výzkumu MML a dalších anket zjišťuje, jaké sporty jsou mezi čtenáři oblíbené a které sporty by čtenáři rádi v magazínu našli a taktéž se všeobecně zabývá tématem sport, jeho historií a pohledem na něj. V další části práce mapuje vývoj Sport Magazínu od jeho vzniku v roce 1997 do roku 2015, přičemž sleduje vývoj magazínu vždy s odstupem pěti let. V letech 1997, 2002, 2007 a 2012 práce podrobně sleduje všechna čísla magazínu v daném roce, přičemž v každém z těchto ročníků zjišťuje, v jakém rozsahu magazín vycházel, jakým sportovním tématům se věnovaly články v magazínu, jaké byly pravidelné rubriky a taktéž jaký byl v každém čísle podíl inzerce. V závěru práce jsou všechny tyto ročníky navzájem porovnány a práce sleduje, k jakému vývoji u magazínu během posledních patnácti let došlo.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.