Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Informatizace státní správy
Vaculík, Lukáš ; Němečková, Jana (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na zhodnocení současné situace v oblasti informatizace státní správy na území Jihomoravského kraje. Zabývá se aktuálními potřebami občanů a úřadů ve vzájemné komunikaci. Práce také představuje dva projekty, CzechPOINT a Virtuos, které se dané problematice věnují. Závěrem práce je představen model systému, zjednodušující současný stav a přinášející možnost vyřizování veškeré agendy z pohodlí domova přes internet.
Informatizace státní správy
Vaculík, Lukáš ; Němečková, Jana (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na zhodnocení současné situace v oblasti informatizace státní správy na území Jihomoravského kraje. Zabývá se aktuálními potřebami občanů a úřadů ve vzájemné komunikaci. Práce také představuje dva projekty, CzechPOINT a Virtuos, které se dané problematice věnují. Závěrem práce je představen model systému, zjednodušující současný stav a přinášející možnost vyřizování veškeré agendy z pohodlí domova přes internet.
eGovernment ve veřejné správě
VOŠTOVÁ, Marie
Bakalářská práce se zabývá eGovernmentem jako nástrojem pro modernizaci veřejné správy. Práce je zaměřena na digitalizaci veřejné správy a s tím spojené změny, které souvisí s dynamickým rozvojem informačních a komunikačních technologií. Cílem této práce je analyzovat fungování základních registrů veřejné správy a jejich zhodnocení ve vztahu k občanům. Teoretická část je zaměřena na eGovernment a s tím související otázky elektronického podpisu, projektu CzechPOINT a eGon, datových schránek a samozřejmě základních registrů. Vlastní analytická část obsahuje charakteristiky správních úřadů, které využívají základní registry a popis jejich fungování. Následuje zhodnocení situace a závěr.
Analýza obstaravatelských služeb poskytovaných Českou poštou
KOVÁŘOVÁ, Kamila
Cílem práce bylo zanalyzování současné nabídky obstaravatelských služeb, poskytovaných Českou poštou. Po provedení jednotlivých analýz jsem došla k závěru, že nabídka služeb je dosti široká, ačkoli u většiny služeb je stále co vylepšovat. Nejlépe bych hodnotila službu CzechPOINT. V současné době, kdy lidský čas je drahý a potřeba úředních listin stále větší, je tato služba zaměřena tím správným směrem. Možnost využití pouze jednoho úřadu na vyřízení množství záležitostí řeší dávné problémy se zaplněnými úřady s nekonečnými frontami. Ke službám, u kterých by naopak změny byly žádoucí, patří dle mého názoru důchodová služba. Připadá mi, že směr, jakým je služba nastavena odpovídá tomu, jak byla nastavena kdysi v minulosti. Základní význam se samozřejmě nemění, ale do důchodového věku dnes již dozrávají lidé, kteří by jistě ocenili novelizace. Inspiraci ze zahraničí využila služba SIPO. Využila světových zkušeností s ebillingovými řešeními při zakládání elektronické služby eSIPO. Tato služba nabízí zákazníkům elektronickou správu a také kontrolu u pravidelných i nepravidelných plateb. Službou, která má také co zdokonalovat je i ČSOB penzijní fond Stabilita. Případná změna byla navržena v syntetické části této bakalářské práce. Touto změnou bylo snižování nákladů příštích období. V očích zákazníků by díky snížení této položky mohl penzijní fond Stabilita získat na oblíbenosti. Zvláště v dnešní době, kdy lidé s financemi neradi riskují, je stále častější přestupování od jednoho penzijního fondu k výhodnějšímu. Mé tvrzení, že lidé v době hospodářské krize neradi riskují, neplatí pro sázkovou a loterní činnost. Jak bylo zjištěno z provedené analýzy, společnost Sazka a.s. naopak v této době zaznamenala nárůst zákazníků.
E-Government v České republice na počátku 21.století
Petržela, Karel ; Přibil, Jiří (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Práce si klade za cíl zmapovat současnou situaci v oblasti e-governmentu v České republice, představit projekty realizované v poslední době a projekty v současné době připravované. V první části práce jsou vymezeny jednotlivé pojmy a představena historie e-governmentu v České republice. V druhé části jsou popsány nejvyužívanější nástroje e-governmentu: komunikační infrastruktura, datové schránky, autorizovaná konverze dokumentů, CzechPOINT a základní registry. Třetí a čtvrtá část pojednává o informačních systémech využívaných mocí zákonodárnou, resp. mocí výkonnou a soudní. V závěru práce hodnotí současný vývoj.
E-government a jeho uplatnění v jednotlivých oblastech veřejné správy
Šimánková, Vanda ; Mates, Pavel (vedoucí práce) ; Toth, Petr (oponent)
E-government se v České republice především v poslední době začíná dynamicky rozvíjet, a to díky novým projektům, které jsou v jeho rámci zaváděny. Také občané České republiky začínají více využívat elektronickou komunikaci ve vztahu k veřejné správě. Tato diplomová práce nejdříve poskytuje odpověď na to, co e-government je, a co nabízí. Zabývá se projekty e-governmentu, které jsou postupně zaváděny do praxe, a které významně změní fungování veřejné správy. Tato práce také zkoumá připravenost občanů na využívání elektronické komunikace a dalších aplikací e-governmentu z hlediska jejich vybavenosti informačními technologiemi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.