Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analysis of the business strategy and potential challenges of Japanese fast fashion brand Uniqlo's entry into the CEE market
Mao, Haoxuan ; Gregor, Martin (vedoucí práce) ; Ramesh, Sangaralingam (oponent) ; Paulus, Michal (oponent)
Rychlá móda je jedním z nejrychleji rostoucích segmentů módního průmyslu. Díky rychlému výrobnímu cyklu a rozsáhlým distribučním kanálům drží Uniqlo krok s mě nícími se preferencemi spotřebitelů a stalo se jednou ze tří největších světových značek rychlé módy, přičemž zahraniční trhy tvoří 48,7 % jeho celkových příjmů. V současné době se Uniqlo připravuje na vstup na trh střední a východní Evropy (ČR). Tato práce bude ve třech kapitolách analyzovat strategii společnosti Uniqlo na zahraničních trzích, včetn ě její obchodní strategie pro vstup na český trh a potenciálních příležitostí a výzev. Údaje a informace pro tuto studii byly získány ze sekundárních zdrojů, jako jsou výroční zprávy společnosti, webové stránky, oborové publikace, informace zveřejn ě né autoritativními organizacemi a rozhovory v oficiálních médiích. Výsledky studie ukázaly, že společnost Uniqlo přijala na čínském, evropském a jihovýchodním asijském trhu odlišné strategie a změnila svou strategii na základě globální konsolidace a lokálních reakcí. Výsledky údajů z regresních analýz navíc naznačují, že strategické investice do lidských zdrojů a administrativy mají významný pozitivní dopad na tržby. Srovnání obchodní strategie společnosti Uniqlo se strategií společností Zara a H&M ukazuje, že všechny tři přední značky rychlé módy...
Vliv udržitelné módy na marketingovou komunikaci českých módních značek
Havrdová, Karolína ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
2 Abstrakt Bakalářská práce pojednává o principech udržitelné módy a s tím spojenými marketingovými technikami, ke kterým se módní značky často uchylují. Tuto problematiku autorka zkoumá v kontextu české módní scény, a to za pomocí hlooubkových rozhovorů provedených s představiteli českých módních značek. Téma je nejprve představeno z teoretického hlediska, kde je čtenáři objasněn pojem "udržitelná móda" a je blíže seznámen s jednotlivými fázemi životního cyklu módního produktu. Poté jsou více do hloubky rozebrány jednotlivé negativní aspekty módního průmyslu a jejich řešení pomocí principů udržitelné módy. Následuje seznámení čtenáře s marketingovými technikami, které s udržitelností souvisí. Teoretická část slouží jako základ pro vlastní výzkum, ve kterém si autorka klade za cíl zmapovat situaci ohledně udržitelné módy na českém trhu a porovnat jednotlivé módní subjekty mezi sebou. Za výzkumnou metodu byla zvolena kvalitativní forma dotazování pomocí hloubkových rozhovorů, které byly provedeny se zástupci jedenácti českých módních značek. Cílem práce je umožnit čtenáři více proniknout do oblasti udržitelné módy a s pomocí výzkumu zmapovat tuto problematiku na české módní scéně.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.