Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 38 záznamů.  začátekpředchozí29 - 38  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Anotace obrazu a videa formou hry
Skowronek, Ondřej ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problémem získávání anotací k obrazu a videím. Tento problém řeší za pomocí crowdsourcingové přístupu. Pro řešení tohoto problému byly v práci navrženy a implementovány crowdsourcingové hry pro získávání anotací. Tyto hry v testování prokázali velkou kvalitu získaných anotací a oblíbenost u uživatelů. Spuštění těchto her v širším měřítku by mohlo přispět k vytvoření velké databáze anotovaných videí a obrázků.
Podnikatelský plán pro zprostředkovatelský portál
Šimon, Petr ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Chlapek, Dušan (oponent)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit podnikatelský plán a navrhnout internetový portál, který by netradiční formou zprostředkovával překlady. Výsledný dokument by měl sloužit jako podklad pro samotnou realizaci. Nejdříve jsou obsaženy informace o tvorbě podnikatelského plánu a také je prozkoumán princip crowdsourcingu, na kterém je služba postavena. Následuje samotný podnikatelský plán a návrh webového rozhraní, který zahrnuje i popis uživatelských rolí a databázové struktury. Mým přínosem v této práci je zejména rozšíření povědomí o obchodních modelech založených na crowdsourcingu a vytvoření praktického podnikatelského plánu. Ten může čtenářům spolu s informační základnou sloužit jako inspirace pro vlastní tvorbu.
Základy vývoje řízeného sekvenčním uměním
Moravec, Martin ; Koubský, Petr (vedoucí práce) ; Tichý, Jan (oponent)
Vytvoření a realizace inovativního a technologicky vyspělejšího výrobku nemusí být zárukou úspěchu, pokud nesplňuje potřeby uživatele. Pro vytvoření takového produktu potřebujete abstraktní a snadno použitelnou komunikační platformu pro cílové uživatele, lidi s rozhodovací pravomocí a vývojáře, která může sloužit i jako model příslušné části reálného světa posunuté případnou inovací, podpůrný nástroj při vytváření myšlenkové mapy a dokumentace, a způsob propagace konečného produktu. Příkladem takové platformy je propracovaný komiks, který je sám příkladem sekvenčního umění. Nejen, že je to na funkce bohatý a intuitivní nástroj pro spolupráci zúčastněných stran s rozdílnou minulostí, dovednostmi a rolemi, ale jelikož v podstatě odráží příslušnou část reálného světa posunutého inovací, je pro nové uživatele snadno a rychle ovládnutelný. I když nástroj není omezen na takové případy, může být viděn jako zvláště užitečný pro projekty založené na modelech crowdsourcing a open source. Tato práce stanoví potřebný teoretický základ vývoje řízeného sekvenčním uměním a nabídne praktické uplatění metody, s otevřenou výzvou k příspěvkům od členů davu, ve formě CC0 licencované komiksové knižní série "Who is Secret Agent X-9?", ukázkové platformy pro špičkové technologie jakými jsou síť Bitcoin a operační systém Nemo Mobile.
Hlášení podnětů obcím - ZmapujTo.cz
Hujer, Martin ; Mittner, Jan (vedoucí práce) ; Šebesta, Michal (oponent)
Tato práce se zabývá hlášením podnětů obcím občany. Hlavním cílem je vytvoření systému pro hlášení podnětů obcím pomocí chytrého mobilního telefonu. První kapitola se zabývá analýzou existujících zahraničních i českých projektů, které se mapováním podnětů zabývají. Druhá kapitola je zaměřena na analýzu a návrh nového řešení. Ve třetí kapitole jsou uvažovány varianty technických řešení jednotlivých částí systému. Čtvrtá kapitola popisuje volbu konkrétních technických prostředků a vývoj jednotlivých částí systému.
Komunitní GPS navigace WAZE a její srovnání s ostatními GPS navigacemi
Dušek, Roman ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Šimek, Luděk (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou GPS navigací a jejich aplikací dostupných pro mobilní telefony a zařízení. Práce je tradičně rozdělena do dvou hlavních oddílů -- teoretické a výzkumné části. V teoretické části práce definuje důležité pojmy v dané problematice a zkoumá dostupné typy GPS navigací, aplikace GPS navigací a jejich jednotlivé výhody a nevýhody. Čtenář získá povědomí o základních principech a fungování navigací. V praktické, výzkumné části jsou jednotlivé GPS navigace testovány ve stanovených případech a podmínkách dle jednotlivých hypotéz. Hlavní důraz je kladen na srovnání GPS navigace Waze, která přišla s inovativním způsobem tvorby svého obsahu přímo uživateli, se zástupci ostatních typů GPS navigací.
Využití crowdsourcingu pro testování softwaru
Benko, Ondřej
Tato práce se zabývá vytvořením webové aplikace, která má za cíl nabídnout alternativu v možnostech testování desktopových i mobilních aplikací. V teoretické části získáváme základní přehled o principech testování softwaru a možnostech jeho využití při crowdsourcingových testovacích projektech. V praktické části je navržena funkčnost webové aplikace i její datová struktura. Na základě vytvořeného návrhu a získaných znalostech o testování softwaru je následně tato aplikace implementována.
Fenomen spolutvorby v komunikačních kampaních a jeho použití v ČR
Toušová, Kateřina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Hokrová, Eva (oponent)
Cílem této diplomové práce je analýza fenoménu spolutvorby v komunikačních kampaních a jeho použití v České republice. Teoretická část diplomové práce se věnuje charakteristice marketingových komunikací, významu a metodice marketingového výzkumu trhu a chováním současného spotřebitele. Praktická část práce nejprve popisuje fenomén spolutvorby, jeho hlavní principy, postupy a výhody. Následující kapitoly se zaměřují na fenomén spolutvorby v ČR. Součástí práce je vlastní kvantitativní výzkum zaměřený na znalost fenoménu u veřejnosti i u podnikatelského sektoru doplněný o mediální analýzu. Na závěr je popsána činnost společnosti Perfect Crowd, specialisty na spolutvorbu v ČR, a jejích projektů spolutvorby. Na základě provedené komplexní analýzy jsou vypracovány doporučení na vylepšení do budoucna, které jsou zaměřené na propagaci a intenzivnější použití spolutvorby v komerčních komunikacích.
Využití segmentu inovátorů a early adopters v rámci marketingové strategie
Kelblová, Kateřina ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Tyl, Ondřej (oponent)
Cílem této práce je zjistit, zda v České republice existuje významná příležitost využití segmentů inovátor a early adopter v rámci marketingové strategie firem. Důraz je kladen především na využití těchto segmentů v rámci ambasadorských a crowdsourcingových programů. V první kapitole jsou popsány především změny na spotřebitelském trhu vedoucí ke změně role spotřebitele a značky. Dále je zařazena část vymezující segmenty inovátor a early adopter, které vycházejí ze segmentace dle přístupu k inovacím. Druhá kapitola obsahuje souhrn informací o zkoumaných segmentech získaných sekundárním výzkumem. Ve třetí kapitole jsou uvedeny jednotlivé možnosti využití zkoumaných segmentů v rámci marketingové strategie. Praktickou část práce tvoří analýza výsledků získaných vlastním výzkumem. Především se jedná o chování inovátorů a early adopters na sociálních sítích a jejich motivace účastnit se ambasadorských a crowdsourcingových projektů. Na závěr je uvedeno doporučení konkrétních kroků pro vedení ambasadorského programu technologické značky.
Vícevrstvý systém distribuce audiovizuálního obsahu
Pulda, Michal ; Donát, Jiří (vedoucí práce) ; Mildeová, Stanislava (oponent)
Práce analyzuje a kriticky hodnotí současné fungování trhu s hudbou a videem s akcentem na prodeje v elektronických formátech, které jsou současnými spotřebiteli preferovány. Je analyzován současný trend sdílení obsahu pomocí internetu a jsou specifikovány důvody, proč k němu dochází. Jsou definovány případy chování, jež jsou v očích spotřebitele ospravedlnitelné a tedy legitimní (např. tvorba záloh, stahování legálně nedostupného obsahu, stahování pro vlastní potřebu a další) a prvků, které hodnotu legálně distribuovaného obsahu snižují (protikopírovací ochrany či současný licenční systém). Dále jsou analyzovány nové ekonomické přístupy umožňující využít potenciálu Internetu (např. teorie dlouhého ocasu) či potenciálu zákazníků (crowdsourcing, slovo z úst, gamification). Práce analyzuje i nové fungující služby, které využívají Internetu jako platformy pro své fungování a nabízí uživatelům zkušenost, kterou chtějí. Syntézou poznatků z fungování těchto služeb, nových teoretických přístupů a na základě vlastního přínosu autora práce je vytvořen návrh nového systému distribuce audiovizuálního obsahu. Tento systém zavrhuje přístup k obsahu jako ke zboží (ke kusům) a adoptuje přístup do celkového katalogu obsahu za paušální měsíční poplatek, přetváří tak systém na službu. Tato služba má několik vrstev, které se mezi sebou liší kvalitativně i z pohledu přidané hodnoty pro uživatele a dále cenou, za kterou jsou vrstvy dostupné. Tento systém je dobře přijatelný zákazníky a pro provozovatele nového systému či držitele práv k obsahu představuje dlouhodobě zajímavou alternativu k systému současnému.
Moderní marketingové metody užité v C2C systémech internetového obchodu
PŮR, Radoslav
Cílem dané diplomové práce bylo nalézt optimální kombinaci a užití aktuálně realizovaných a plánovaných marketingových přístupů v projektu Salón Umění a identifikovat jejich dopad na společnosti Grados CZ. Výsledkem práce je ucelený přehled o stavu projeku dané firmy a zároveň návrhy na zlepšení identifikovaných nedostatků. Pro konkrétní analýzu stavu vybraného projektu byl vytvořen návrh postupu a výběr technik využitelných pro sběr informací, podle kterých jsem analyzoval současnou situaci a možnosti projektu dané společnosti. Závěr diplomové práce nabízí ucelený přehled pro danou společnost pro realizovaný projekt Salón Umění z pohledu moderního marketingu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 38 záznamů.   začátekpředchozí29 - 38  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.