Název: Fenomen spolutvorby v komunikačních kampaních a jeho použití v ČR
Překlad názvu: Analysis of co-creation phenomena in Czech republic
Autoři: Toušová, Kateřina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Hokrová, Eva (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: crowdsourcing; komunikační kampaň; spolutvorba; co-creation; comercial communications; crowdsourcing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33571

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-124777


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-10-04, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet