Název: Využití segmentu inovátorů a early adopters v rámci marketingové strategie
Překlad názvu: Use of innovator and early adopter segments in a marketing strategy
Autoři: Kelblová, Kateřina ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Tyl, Ondřej (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: ambasadorský program; crowdsourcing; early adopter; inovátor; ambassador program; crowdsourcing; early adopter; innovator

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30530

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-112694


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-05-23, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet