Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Srovnání efektu země původu u českých výrobků v tuzemsku a Rakousku
Plieštik, Marek ; Hořínková, Monika (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je srovnání efektu země původu u českých výrobků mezi českými a rakouskými vysokoškolskými studenty. První část práce zachycuje dosavadní poznatky v této oblasti a popisuje teoretické možnosti komunikace původu značky a produktu. Empirická část se po představení jednotlivých trhů a vybraných značek Škoda Auto a Pilsner Urquell zabývá intepretací dat získaných dotazníkovým šetřením a jejich kvantitativní analýzou. V návrhové části jsou interpretovány závěry hypotéz formulované na základě empirických výzkumů v první kapitole, diskutovány rozdíly mezi oběma skupinami respondentů a rovněž představeny vlastní návrhy.
Srovnání efektu země původu u českých výrobků v tuzemsku a Rakousku
Plieštik, Marek ; Hořínková, Monika (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je srovnání efektu země původu u českých výrobků mezi českými a rakouskými vysokoškolskými studenty. První část práce zachycuje dosavadní poznatky v této oblasti a popisuje teoretické možnosti komunikace původu značky a produktu. Empirická část se po představení jednotlivých trhů a vybraných značek Škoda Auto a Pilsner Urquell zabývá intepretací dat získaných dotazníkovým šetřením a jejich kvantitativní analýzou. V návrhové části jsou interpretovány závěry hypotéz formulované na základě empirických výzkumů v první kapitole, diskutovány rozdíly mezi oběma skupinami respondentů a rovněž představeny vlastní návrhy.
Vliv země původu na vnímání kvality potravin spotřebitelem se zaměřením na česko - polské vztahy
Brabcová, Eva ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Hinčica, Vít (oponent)
Tato bakalářská práce řeší problematiku země původu na spotřebitelské vnímání kvality potravin. Cílem práce je osvětlení tohoto fenoménu a zjištění, zda jsou mladí spotřebitelé ovlivňováni dovozy nekvalitních potravin z Polska. První část práce shrnuje teoretická východiska významu značky na spotřebitelovo nákupní rozhodování a tzv. country of origin efektu. To, jak je důležité vnímání image dané země, vysvětluje Anholtova matice. Praktická část této práce se zaměřuje na česko - polské vztahy. Provedené dotazníkové šetření přispívá k osvětlení domněnky, zda je předem vybraná cílová skupina ovlivňována původem potravin, a jak na ně dolehla problematika nekvalitních potravin dovezených z Polska.
Country of origin effect and the impact of brand nationality on quality perception in the luxury goods market.
Dittertová, Silvie ; Cook, Gina (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Cílem práce je zkoumat postoj spotřebitelů s vyššími příjmy k zemi původu luxusního zboží se zaměřením na kvalitu zboží. Hlavní použitá metoda výzkumu je kvalitativní výzkum trhu založený na in-depth rozhovorech se spotřebiteli. Na základě těchto rozhovorů práce poukazuje na synergii odborné literatury zaměřené na problematiku zemi původu a luxusního zboží s očekáváním spotřebitelů ohledně kvality luxusního zboží vzhledem k zemi původu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.